2019 - 2022 Yüksek LisansTrakya Üniversitesi
Fen Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Öğretmenlerin kişisel ve mesleki gelişimleri için açık eğitim kaynaklarını kullanma alışkanlıklarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri açısından değerlendirilmesi
2012 - 2016 LisansKastamonu Üniversitesi
Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr.
2022 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu / Bilgisayar Teknolojileri Bölümü / Bilgisayar Programcılığı Pr.
1.
Web Grafik Tasarımı
2022 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
2.
Developments İn Educational Sciences
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
1.
An Evaluatıon Of Teachers Vıews On Open Educatıonal Resources
2024 Hakemli Uluslararası Scopus Özgün Makale
2.
Akademisyenlerin Açık Eğitim Kaynaklarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
2024 Hakemli Ulusal SOBIAD, Google Scholar, ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Özgün Makale
3.
Dijital Ortamlarda Kişisel Veri Güvenliği Kavramı Üzerine Bir Derleme Çalışması
2023 Hakemli Uluslararası ASOS Index, Academindex, Open Accsess Library, OAJI, SOBIAD, SCILIT, LIVIVO Derleme Makale
1.
An Evaluatıon Of Teachers Vıews On Open Educatıonal Resources
2024 Hakemli Uluslararası Scopus Özgün Makale
2.
Dijital Ortamlarda Kişisel Veri Güvenliği Kavramı Üzerine Bir Derleme Çalışması
2023 Hakemli Uluslararası ASOS Index, Academindex, Open Accsess Library, OAJI, SOBIAD, SCILIT, LIVIVO Derleme Makale
1.
Akademisyenlerin Açık Eğitim Kaynaklarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
2024 Hakemli Ulusal SOBIAD, Google Scholar, ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Özgün Makale
1.
Openness In Education And Open Education Resources: Development Process And Current State
15.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Openness In Education And Open Education Resources: Development Process And Current State
15.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Veri Yapıları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Nesne Tabanlı Programlama-Iı (U.ö.) | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Nesne Tabanlı Programlama-I | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Bilgisayar Donanımı | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Bilgisayar Donanımı (U.ö.) | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Girişimcilik ve Etkili İletişim | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Girişimcilik ve Etkili İletişim (Elk) | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Nesne Tabanlı Programlama-I (U.ö.) | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Nesne Tabanlı Programlama-Iı | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı (İsg) | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı (Grf) | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Veri Yapıları (U.ö.) | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilgisayar Donanımı (U.ö.) | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Nesne Tabanlı Programlama-Iı (U.ö.) | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Veri Yapıları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Nesne Tabanlı Programlama-I | Türkçe | 3 |
1.
Özel Lüleburgaz Akım Koleji
2019 - 2022
2.
Büyükkarıştıran Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
2017 - 2017
3.
Lüleburgaz Halk Eğitim Merkezi
2017 - 2017
4.
Özel Lüleburgaz Akım Koleji
2017 - 2018