2010 - 2017 DoktoraÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr)
Tez Adı: Üniversitelerdeki yaşam boyu öğrenme hizmetlerinin yönetsel etkililiğinin değerlendirilmesi
2009 - 2010 Yüksek LisansSelçuk Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezsiz)
1991 - 1995 LisansSelçuk Üniversitesi
Eğitim Fakültesi / İngilizce Öğretmenliği Pr.
2024 DoçentKırklareli Üniversitesi / Fen-Edebiyat Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2022 - 2024 DoçentManisa Celâl Bayar Üniversitesi / Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2022 - 2022 Doktor Öğretim ÜyesiManisa Celâl Bayar Üniversitesi / Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2011 - 2022 Öğretim GörevlisiManisa Celâl Bayar Üniversitesi / Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
2024 Bölüm Başkan YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2023 - 2024 Dekan YardımcısıManisa Celâl Bayar Üniversitesi
1.
Okul Yönetimi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Sınıf Yönetimi
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Developments İn Educational Sciences
2016 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Current Advances İn Education
2016 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Sınıf Yönetimi
2014 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
The Relationship Between Pre–service Teacher Attitudes Towards Learning And Their Personal Growth Initiatives.
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
2.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Motivasyonlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Analysis Of Primary School Teachers' Competencies And Concerns About Classroom Management By Some Variables
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
The Relationship Between İntellectual Thinking Tendencies And Creative Leadership Of Primary School Administrators
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5.
Evaluation Of Self-Efficacy, Self-Management And Achievement Motivation From The Perspective Of Classroom Management
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Examination Of Online Teaching Effectiveness İn Terms Of Various Variables
2022 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
7.
Turkish Adaptation Of Online Teaching Effectiveness Scale
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
8.
Power Types Used İn Classroom Management
2021 Hakemli Ulusal Academic Journal Index, ASOS, ERIH PLUS... Özgün Makale
9.
Türkiyede 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
10.
Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi Becerileri ve Öğretmen Adaylarının Motivasyonu
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
11.
Okul Müdürlerinin Okul Yönetim Süreçleriyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi (Demirci İlçesi Örneği)
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
12.
Teacher Perspectives On Classroom Management
2020 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
13.
Öğretmen Failliği ile Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
14.
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
15.
Evaluation Of Academic Self - Efficacy Perceptions And Instructional Dissent Attitudes Of Teacher Candidates İn Terms Of Classroom Management
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
16.
The Effect Of Motivational Language On School Culture And Work-Related Quality Of Life İn Turkish School Settings
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
17.
Evaluation Of Teachers Within The Scope Of Leadership Roles (Demirci Sample)
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
18.
Evaluation Of Managerial Effectiveness Of Lifelong Learning Services According To Trainees Of Continuing Education Centres
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
19.
A Study On Teacher Candidates\u2019 Competencies İn Classroom Management
2017 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
20.
Sürekli Eğitim Merkezi Öğretim Elemanlarına Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetleri Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
2017 Hakemli Ulusal Asos Index Özgün Makale
21.
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
2017 Hakemli Ulusal Asos Index Özgün Makale
22.
Akran Zorbalığı
2012 Hakemli Ulusal ASOS INDEX Özgün Makale
1.
The Relationship Between Pre–service Teacher Attitudes Towards Learning And Their Personal Growth Initiatives.
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
2.
Analysis Of Primary School Teachers' Competencies And Concerns About Classroom Management By Some Variables
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
3.
The Relationship Between İntellectual Thinking Tendencies And Creative Leadership Of Primary School Administrators
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
Examination Of Online Teaching Effectiveness İn Terms Of Various Variables
2022 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5.
Turkish Adaptation Of Online Teaching Effectiveness Scale
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6.
Teacher Perspectives On Classroom Management
2020 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
7.
Evaluation Of Academic Self - Efficacy Perceptions And Instructional Dissent Attitudes Of Teacher Candidates İn Terms Of Classroom Management
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
8.
The Effect Of Motivational Language On School Culture And Work-Related Quality Of Life İn Turkish School Settings
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
9.
Evaluation Of Teachers Within The Scope Of Leadership Roles (Demirci Sample)
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
10.
A Study On Teacher Candidates\u2019 Competencies İn Classroom Management
2017 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
1.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Motivasyonlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Evaluation Of Self-Efficacy, Self-Management And Achievement Motivation From The Perspective Of Classroom Management
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Power Types Used İn Classroom Management
2021 Hakemli Ulusal Academic Journal Index, ASOS, ERIH PLUS... Özgün Makale
4.
Türkiyede 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi Becerileri ve Öğretmen Adaylarının Motivasyonu
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Okul Müdürlerinin Okul Yönetim Süreçleriyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi (Demirci İlçesi Örneği)
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Öğretmen Failliği ile Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
9.
Evaluation Of Managerial Effectiveness Of Lifelong Learning Services According To Trainees Of Continuing Education Centres
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
10.
Sürekli Eğitim Merkezi Öğretim Elemanlarına Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetleri Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
2017 Hakemli Ulusal Asos Index Özgün Makale
11.
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
2017 Hakemli Ulusal Asos Index Özgün Makale
12.
Akran Zorbalığı
2012 Hakemli Ulusal ASOS INDEX Özgün Makale
1.
Öğretmen Görüşlerine Göre İş Yaşam Kalitesi
20.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Bir Grup Okul Müdürünün Okul Yönetimi Süreçleri ile İlgili Görüşleri (Demirci İlçesi Örneği)
06.12.2020 Özet bildiri Uluslararası
3.
Öğretmenlerin Öğrencilere Liderliği
25.11.2020 Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Öğretmenlerin Okul Stratejik Planlarının Uygulanmasına Yönelik Değerlendirmeleri ve Okul Stratejik Planlarına Yönelik Tutumları
12.07.2019 Özet bildiri Uluslararası
5.
Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Muhalefet Düzeyi
15.09.2018 Özet bildiri Uluslararası
6.
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
15.06.2017 Özet bildiri Uluslararası
7.
Primary And Secondary Teachers’ Perception İn The Efficacy Of School Principals.
06.02.2014 Özet bildiri Uluslararası
8.
Examination Of Opinions Of University Students About Quality Of Faculty Life And Critical Pedagogy.
06.02.2014 Özet bildiri Uluslararası
9.
Resmi Genel Liselerde Çalışan Öğretmenlerin Denetim ile İlgili Görüşleri.
03.10.2013 Özet bildiri Uluslararası
10.
Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Örgütsel Adalet Algıları ve Yöneticilerinin Liderlik Stilleri Açısından İncelenmesi.
20.06.2013 Özet bildiri Uluslararası
11.
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Mobbing (Bezdiri) Kavramının İncelenmesi.
20.06.2013 Özet bildiri Uluslararası
12.
Peer Bullying According To The Perception Of Teacher Candidates
21.02.2014 Tam metin bildiri Uluslararası
13.
Evaluating The Continuing Education Centers İn Terms Of Life Long Learning
21.02.2014 Tam metin bildiri Uluslararası
14.
Okul Yöneticisinin Kültürel Liderlik Rollerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi.
12.09.2012 Özet bildiri Ulusal
15.
Eğitim Denetimi ve Koçluk Yaklaşımı
07.06.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
16.
A Study On Competencies İn Classroom Management Of Teacher Candidates.
05.02.2015 Özet bildiri Uluslararası
1.
Öğretmen Görüşlerine Göre İş Yaşam Kalitesi
20.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası2.
Bir Grup Okul Müdürünün Okul Yönetimi Süreçleri ile İlgili Görüşleri (Demirci İlçesi Örneği)
06.12.2020 Özet bildiri Uluslararası3.
Öğretmenlerin Öğrencilere Liderliği
25.11.2020 Tam metin bildiri Uluslararası4.
Öğretmenlerin Okul Stratejik Planlarının Uygulanmasına Yönelik Değerlendirmeleri ve Okul Stratejik Planlarına Yönelik Tutumları
12.07.2019 Özet bildiri Uluslararası5.
Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Muhalefet Düzeyi
15.09.2018 Özet bildiri Uluslararası6.
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
15.06.2017 Özet bildiri Uluslararası7.
Primary And Secondary Teachers’ Perception İn The Efficacy Of School Principals.
06.02.2014 Özet bildiri Uluslararası8.
Examination Of Opinions Of University Students About Quality Of Faculty Life And Critical Pedagogy.
06.02.2014 Özet bildiri Uluslararası9.
Resmi Genel Liselerde Çalışan Öğretmenlerin Denetim ile İlgili Görüşleri.
03.10.2013 Özet bildiri Uluslararası10.
Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Örgütsel Adalet Algıları ve Yöneticilerinin Liderlik Stilleri Açısından İncelenmesi.
20.06.2013 Özet bildiri Uluslararası11.
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Mobbing (Bezdiri) Kavramının İncelenmesi.
20.06.2013 Özet bildiri Uluslararası12.
Peer Bullying According To The Perception Of Teacher Candidates
21.02.2014 Tam metin bildiri Uluslararası13.
Evaluating The Continuing Education Centers İn Terms Of Life Long Learning
21.02.2014 Tam metin bildiri Uluslararası14.
Eğitim Denetimi ve Koçluk Yaklaşımı
07.06.2021 Tam metin bildiri Uluslararası15.
A Study On Competencies İn Classroom Management Of Teacher Candidates.
05.02.2015 Özet bildiri Uluslararası
1.
Okul Yöneticisinin Kültürel Liderlik Rollerinin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi.
12.09.2012 Özet bildiri Ulusal
1.
Bir Grup Okul Müdürünün Okul Yönetimi Süreçleri ile İlgili Görüşleri (Demirci İlçesi Örneği)
06.04.2020 - 30.03.2021 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 1058 TÜRK LİRASI
2.
Öğretmen Failliği ile Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki (yunusemre İlçesi Örneği)
02.01.2020 - 02.01.2021 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 300 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Eğitim Ekonomisi ve Planlaması | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Eğitim Hukuku | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitim Ekonomisi ve Planlaması | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitim Hukuku | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 1 |
2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 4 |
2021-2022 | İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
2020-2021 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 14 |
2019-2020 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 12 |
2019-2020 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 12 |
2018-2019 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 16 |
2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 8 |
2018-2019 | Eğitime Giriş | Türkçe | 12 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 12 |
2017-2018 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 9 |
2017-2018 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 12 |
2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Türk Eğitim Sitemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 18 |
2016-2017 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 16 |
2015-2016 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 16 |
2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 12 |
2015-2016 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 8 |
2014-2015 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 15 |
2014-2015 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Türk Eğitim Sitemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 20 |
2013-2014 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 16 |
2013-2014 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 18 |
2012-2013 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 6 |
2012-2013 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 16 |
2012-2013 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 18 |
2011-2012 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 6 |
2011-2012 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 10 |
2011-2012 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2011-2012 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 21 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2023 | Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Dayanıklılık Kapasiteleri ile Öğretmen Liderlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. | EDA YOLDAŞ | Manisa Celal Bayar Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2023 | Ortaokullarda Görev Yapan Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ve Yönetim Tarzları (Manisa İli Örneği) | MEHMET DENİZMEN | Manisa Celal Bayar Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2023 | İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Olumlu Özellikleri ve Sınıf Yönetim Becerileri | ESRA DOĞUGİL | Manisa Celal Bayar Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
1.
Milli Eğitim Bakanlığı
1997 - 2011