2009 - 2015 DoktoraMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Dr)
Tez Adı: Farklılaştırılmış fiyatlandırma, müşteri grubu ve para iadesinin tüketicilerin adalet algısı, tutum ve davranışsal niyetleri üzerine etkileri
2007 - 2009 Yüksek LisansMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama (Yl) (İngilizce)
Tez Adı: Factors affecting consumer evaluations in brand extensions
2002 - 2006 Lisansİstanbul Ticaret Üniversitesi
Ticari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr. (Ücretli)
2016 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2009 - 2016 Araştırma GörevlisiMarmara Üniversitesi / İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2023 Doç. Dr.Kırklareli Üniversitesi
1.
Sdgs İn The European Region . Implementing The Un Sustainable Development Goals – Regional Perspectives
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Pazarlama
2023 Kitap Tercümesi Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Pazarlama İlkeleri
2022 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
4.
Handbook Of Research On Applied Data Science And Artificial Intelligence İn Business And Industry
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Yükseköğretimde Tutundurma ve Strateji
2019 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Masamızda Marka Sohbetleri 2
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Pazarlama İlkeleri
2018 Kitap Tercümesi Bölüm(ler) Uluslararası
1.
Deneysel Araştırma Tasarımı ve Pazarlama Araştırmalarında Deneysel Araştırma Tasarımı Kullanan Yayınların İncelenmesi
2023 Hakemli Uluslararası Crossref, Directory of Open Access Journals, Academic Resource Index - Research Bible, Eurasian Scientific Journal Index, Sobiad Atıf Dizini / Sobiad Citati Index, SIS Scientific Indexing Service Özgün Makale
2.
Döngüsel Ekonomi Üzerine Bir Sistematik Literatür Taraması
2022 Hakemli Uluslararası Asos, ESJI, Academic Resource Index, Google Scholar, Sobiad Derleme Makale
3.
Children İn Marketing: A Review, Synthesis And Research Agenda
2022 Hakemli Uluslararası SSCI Derleme Makale
4.
Tell Me About The Image Of The Person Who Consumes Home-Packed Meals: An Alternative Way To Promote Healthy Eating Among University Students
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Understanding Money: A Framework For Understanding Research On Money Construct İn Consumer Behavior
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
6.
Avantajlı Fiyat Her Zaman Adil Algılanır Mı? Müşteri Kimliği Bazlı Farklılaştırılmış Fiyatlandırma, Müşteri Grubu ve Para İadesinin Etkileri
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Development Of A Scale On E-Consumers’ Attitudes Towards Ethically Questionable Online Behaviors
2016 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
8.
Peak-End Pizza: Prices Delay Evaluations Of Quality
2015 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
9.
Eating Heavily: Men Eat More İn The Company Of Women
2015 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
10.
Lower Buffet Prices Lead To Less Taste Satisfaction
2014 Hakemli Uluslararası SCI-Expanded Özgün Makale
11.
Exploring Online Consumer Ethics: Do Consumer Perceptions Of E-Ethics Change According To Cad Personalities?
2014 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
12.
Segmenting Women Fashion Magazine Readers Based On Reasons Of Buying, Fashion Involvement And Age: A Study İn The Turkish Market
2013 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
13.
Looking At Perceived Value And Education Marketing From A Different Perspective: Perceived Value Of Marketing Education
2012 Hakemli Uluslararası EBSCO, ProQuest, Google Scholar Özgün Makale
14.
Factors Affecting Consumer Evaluations Of Brand Extensions
2010 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
1.
Deneysel Araştırma Tasarımı ve Pazarlama Araştırmalarında Deneysel Araştırma Tasarımı Kullanan Yayınların İncelenmesi
2023 Hakemli Uluslararası Crossref, Directory of Open Access Journals, Academic Resource Index - Research Bible, Eurasian Scientific Journal Index, Sobiad Atıf Dizini / Sobiad Citati Index, SIS Scientific Indexing Service Özgün Makale
2.
Döngüsel Ekonomi Üzerine Bir Sistematik Literatür Taraması
2022 Hakemli Uluslararası Asos, ESJI, Academic Resource Index, Google Scholar, Sobiad Derleme Makale
3.
Children İn Marketing: A Review, Synthesis And Research Agenda
2022 Hakemli Uluslararası SSCI Derleme Makale
4.
Development Of A Scale On E-Consumers’ Attitudes Towards Ethically Questionable Online Behaviors
2016 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
5.
Peak-End Pizza: Prices Delay Evaluations Of Quality
2015 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
6.
Eating Heavily: Men Eat More İn The Company Of Women
2015 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
7.
Lower Buffet Prices Lead To Less Taste Satisfaction
2014 Hakemli Uluslararası SCI-Expanded Özgün Makale
8.
Segmenting Women Fashion Magazine Readers Based On Reasons Of Buying, Fashion Involvement And Age: A Study İn The Turkish Market
2013 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
9.
Looking At Perceived Value And Education Marketing From A Different Perspective: Perceived Value Of Marketing Education
2012 Hakemli Uluslararası EBSCO, ProQuest, Google Scholar Özgün Makale
10.
Factors Affecting Consumer Evaluations Of Brand Extensions
2010 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
1.
Tell Me About The Image Of The Person Who Consumes Home-Packed Meals: An Alternative Way To Promote Healthy Eating Among University Students
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Understanding Money: A Framework For Understanding Research On Money Construct İn Consumer Behavior
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
3.
Avantajlı Fiyat Her Zaman Adil Algılanır Mı? Müşteri Kimliği Bazlı Farklılaştırılmış Fiyatlandırma, Müşteri Grubu ve Para İadesinin Etkileri
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Exploring Online Consumer Ethics: Do Consumer Perceptions Of E-Ethics Change According To Cad Personalities?
2014 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Recycled But From What? Consumers' Perceived Contamination Toward Recycled Products Made From Different Materials
13.02.2023 Özet bildiri Uluslararası
2.
Consumers And Infodemics: Consumers’ Social Media Use And Motivation To Share Information During Pandemic
19.12.2022 Özet bildiri Uluslararası
3.
Does Being Ignored Lead Consumers To Experiential Creation?
10.12.2022 Özet bildiri Uluslararası
4.
Döngüsel Ekonomi Üzerine Bir Sistematik Literatür Taraması
30.06.2021 Özet bildiri Ulusal
5.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Recycled But From What? Consumers' Perceived Contamination Toward Recycled Products Made From Different Materials
13.02.2023 Özet bildiri Uluslararası2.
Consumers And Infodemics: Consumers’ Social Media Use And Motivation To Share Information During Pandemic
19.12.2022 Özet bildiri Uluslararası3.
Does Being Ignored Lead Consumers To Experiential Creation?
10.12.2022 Özet bildiri Uluslararası4.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Döngüsel Ekonomi Üzerine Bir Sistematik Literatür Taraması
30.06.2021 Özet bildiri Ulusal
1.
Geri Dönüştürülmüş Sürdürülebilir Ürün Mesajlarının Tüketici Algısı ve Davranışı Açısından İncelenmesi
01.11.2021 - 13.10.2023 -tübitak 1001 ULUSAL Yürütücü Tamamlandı 243.440,00 TÜRK LİRASI
2.
Ca19121 - Network On Privacy-Aware Audio- And Video-Based Applications For Active And Assisted Living (Goodbrother)
29.09.2020 Cost ULUSLARARASI Araştırmacı Devam Ediyor
3.
Sağlıklı Beslenme Algısı Konusunda Farklılaşan Tüketicileri Belirlemek ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma- A Research About Defining And Segmenting Consumers Who Have Different Healthy Eating Perceptions
19.09.2017 - 27.12.2019 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 18172 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Araştırma Metodolojisi ve Etik | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Araştırma Metodolojisi ve Etik | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Araştırma Metodolojisi ve Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Tüketici Davranışı (Tezsiz Yüksek Lisans, Uzaktan Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Tüketici Davranışı (Tezsiz Yüksek Lisans, İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Marketing Management | İngilizce | 3 |
2017-2018 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Reklam ve Reklam Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Reklam ve Reklam Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Turizm İşletmeciliği (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Bilgisayarlı İstatistik (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Reklam ve Reklam Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Reklam ve Reklam Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Bilgisayarlı İstatistik | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Marketing And Communication | İngilizce | 6 |
2017-2018 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Araştırma Yöntemleri (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Tüketici Davranışı (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Reklam ve Reklam Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Reklam ve Reklam Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Reklam ve Reklam Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Reklam ve Reklam Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İşletmeye Giriş (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İşletme Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Tüketici Davranışı (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Tüketici Davranışı | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İletişim | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Marketing Research | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Digital Marketing | İngilizce | 3 |
2021-2022 | Sales Management | İngilizce | 3 |
2021-2022 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 3 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2023 | Instagram Çekilişlerinde Kazanma Veya Kazanamama Durumunun Ağızdan Ağıza Pazarlama, Markaya Yönelik Güven, Markayı Takipte Kalma ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkilerinin İncelenmesi | MUSTAFA HALİL TEREKLİ | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2022 | Hizmet Sektöründe Riskli Kararlar: Robot Ya da İnsan Hizmet Sağlayıcının Verdiği Kararlara Yönelik Tüketici Algıları | SABAHİ İNCİ BİLİRGEN | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
Tübitak Türkiye Adresli Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik2023
1.
The Association For Consumer Research (Acr)
2020
2.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
2011
1.
10. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu (Deneysel Tasarım)
17.09.2022 - 19.09.2022 Ulusal
2.
Conference Of The Association Of Consumer Research, 2021 (Acr Conference 2021)
28.10.2021 - 31.10.2021 Uluslararası
3.
2021 American Marketing Association (Ama) Winter Academic Conference
17.02.2021 - 19.02.2021 Uluslararası
4.
Ar-Ge Odaklı Proje Hazırlama Eğitimi
16.09.2020 - 18.09.2020 Ulusal
5.
Tübitak Bilim Söyleşileri- "Pazarlama Alanında Akademisyenlik Nedir? Çalışma Konuları ve Gelişmeler Nelerdir?”
10.12.2019 - 10.12.2019 Ulusal
6.
Tübitak Bilim Söyleşileri- "Pazarlama Alanında Akademisyenlik Nedir? Çalışma Konuları ve Gelişmeler Nelerdir?”
28.11.2019 - 28.11.2019 Ulusal
7.
9. Paays- Pazarlama Araştırmalarında Etnografi Çalıştayı
31.10.2019 - 01.11.2019 Ulusal
8.
Journal Of Consumer Research Author Development Workshop
25.07.2019 - 26.07.2019 Uluslararası
9.
Ppad Pazarlama Kongresi 2019
01.05.2019 - 04.05.2019 Uluslararası
10.
8. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu
07.12.2018 - 09.12.2018 Ulusal
11.
World Marketing Summit
04.12.2018 - 04.12.2018 Uluslararası
12.
23. Pazarlama Kongresi
27.06.2018 - 29.06.2018 Ulusal
13.
22. Pazarlama Kongresi
20.09.2017 - 30.09.2017 Ulusal
14.
6. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu
19.05.2016 - 21.05.2016 Ulusal
15.
Tübitak 2214-A Yurt Dışı Araştırma Burs Programı (Doktora Ögrencileri İçin)
01.01.2013 - 01.04.2013 Ulusal
16.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi
22.11.2011 - 25.11.2011 Ulusal
17.
"Building A New Paradigm For Turkish American Relations" Adlı Konferans
09.05.2011 - 09.05.2011 Uluslararası
18.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi
26.10.2010 - 29.10.2010 Ulusal