2010 - 2015 DoktoraDokuz Eylül Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Dr)
Tez Adı: Seçmen davranışlarına etki eden faktörlerin siyasal pazarlama açısından analizi: İzmir ilinde çok değişkenli bir inceleme
2007 - 2010 Yüksek LisansDokuz Eylül Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Pazarlama (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Seçmen tercihlerinin siyasal pazarlama karması açısından analizi: İzmir ilinde bir uygulama
2003 - 2007 LisansDokuz Eylül Üniversitesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr.
2016 Yardımcı DoçentKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2009 - 2016 Araştırma GörevlisiDokuz Eylül Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2013 - 2013 Araştırma GörevlisiPolitik Çalışmalar
2023 Kalite Birim TemsilcisiKırklareli Üniversitesi
2017 Farabi KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
1.
Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler-I
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırmalar - 1
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Pazarlama İlkeleri
2022 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
5.
Muhasebe Organizasyon Pazarlama: Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
6.
Dijital Dönüşümün Sektörel Analizleri
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
7.
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
8.
Yeşil İşletmecilik
2019 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
9.
Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış
2017 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Ulusal Yazında Deneyimsel Pazarlama: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
2023 Hakemli Uluslararası Index Copernicus, Academic Keys, Asos İndex Özgün Makale
2.
Yeşil Tüketime Yönelik Tüketici Eğilimlerinin Belirlenmesi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
2023 Hakemli Uluslararası Asos İndex Özgün Makale
3.
A Research To Determine The Problems Of Real Estate Consultants İn The Housing Marketing Process
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Evaluation Of Customer Complaints For Online Food Ordering Web Sites Using The Marcos Method
2022 Hakemli Uluslararası Advanced Science Index, Open Academic Journal Index (OAJI) Özgün Makale
5.
Hirose Yöntemiyle Marka Değeri Analizi: Kâğıt ve Kâğıt Ürünleri, Basım ve Yayın Sektöründe Bir Uygulama
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, Rootindexing, SIS, Sobiad Özgün Makale
6.
Üniversite Rektörlerinin Sosyal Medya Kullanımlarının Mabac Yöntemi ile Değerlendirilmesi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Kpss İşletme Alan Bilgisi Testinde Yer Alan Pazarlama Bilimi ile İlişkili Soruların İncelenmesi
2022 Hakemli Ulusal Scientific Indexing Services, Academic Resource Index, ASOS Index Özgün Makale
8.
Türkiye'de Pazarlama Alanında Yer Alan Kadın Akademisyenlerin Profilleri Üzerine Bir Araştırma
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
9.
Fan Tokens As A Financial Source And Digital Marketing Tool İn Football: An Analysis With The Entropy-Based Waspas Method
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, Citefactor, Academic Resource Index, SIS Özgün Makale
10.
Seçim Sonrası Dönemde Seçmenlerin Siyasal Memnuniyet ve Güven Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
2021 Hakemli Ulusal DRJI, CiteFactor, Advanced Science Index, SIS, Asos İndeks Özgün Makale
11.
Bağımsız Siyasi Aday Tercihinde Algılanan Siyasal Fiyat Olgusunun Değerlendirilmesi: Kırklareli İli’nde Nitel Bir Araştırma
2019 Hakemli Ulusal CiteFactor, Rootindexing, Directory of Research Journals Indexing, SIS, SOBİAD Özgün Makale
12.
Yerel Seçimlerde Seçmen Tercihini Etkileyen Aday Karakteristikleri: Kırklareli İli Örneği
2019 Hakemli Ulusal EBSCO, ProQuest, SOBIAD Özgün Makale
13.
Limitlerin Ötesini Deneyimlemek: Bir Deneyimsel Pazarlama Çabası Örneği Olarak Nike Sub 2
2017 Hakemli Ulusal Academic Resource Index, CiteFactor, Index Copernicus Özgün Makale
14.
Siyasal Değerlerin Seçmen Davranışlarına Yönelik Etkileri Üzerine Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal CiteFactor Özgün Makale
15.
Gelişen Futbol Ekonomisinde Taraftarların Kulüp Değerlerine Olan Bakış Açıları Bucaspor Örneği
2015 Hakemli Ulusal Academic Resource Index, CiteFactor, OAJI, SIS Özgün Makale
16.
Siyasal Pazarlama Uygulamalarının İlk Kez Oy Kullanacak Seçmenler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
2015 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
17.
Milletvekili Adaylarinin Secim Kampanyalarinin Finansmani 2011 Genel Secimlerine Iliskin Bir Inceleme
2013 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
18.
Siyasal Pazarlama Uygulamaları Açısındanbelediye Başkanlarının Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
2012 Hakemli Ulusal IndexCopernicus Özgün Makale
19.
Siyasal Pazarlama Karması Unsurlarının Seçmen Tercihleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama
2011 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Ulusal Yazında Deneyimsel Pazarlama: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bibliyometrik Bir Analiz
2023 Hakemli Uluslararası Index Copernicus, Academic Keys, Asos İndex Özgün Makale
2.
Yeşil Tüketime Yönelik Tüketici Eğilimlerinin Belirlenmesi: Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
2023 Hakemli Uluslararası Asos İndex Özgün Makale
3.
Evaluation Of Customer Complaints For Online Food Ordering Web Sites Using The Marcos Method
2022 Hakemli Uluslararası Advanced Science Index, Open Academic Journal Index (OAJI) Özgün Makale
4.
Hirose Yöntemiyle Marka Değeri Analizi: Kâğıt ve Kâğıt Ürünleri, Basım ve Yayın Sektöründe Bir Uygulama
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, Rootindexing, SIS, Sobiad Özgün Makale
5.
Fan Tokens As A Financial Source And Digital Marketing Tool İn Football: An Analysis With The Entropy-Based Waspas Method
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, Citefactor, Academic Resource Index, SIS Özgün Makale
1.
A Research To Determine The Problems Of Real Estate Consultants İn The Housing Marketing Process
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Üniversite Rektörlerinin Sosyal Medya Kullanımlarının Mabac Yöntemi ile Değerlendirilmesi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Kpss İşletme Alan Bilgisi Testinde Yer Alan Pazarlama Bilimi ile İlişkili Soruların İncelenmesi
2022 Hakemli Ulusal Scientific Indexing Services, Academic Resource Index, ASOS Index Özgün Makale
4.
Türkiye'de Pazarlama Alanında Yer Alan Kadın Akademisyenlerin Profilleri Üzerine Bir Araştırma
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Seçim Sonrası Dönemde Seçmenlerin Siyasal Memnuniyet ve Güven Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
2021 Hakemli Ulusal DRJI, CiteFactor, Advanced Science Index, SIS, Asos İndeks Özgün Makale
6.
Bağımsız Siyasi Aday Tercihinde Algılanan Siyasal Fiyat Olgusunun Değerlendirilmesi: Kırklareli İli’nde Nitel Bir Araştırma
2019 Hakemli Ulusal CiteFactor, Rootindexing, Directory of Research Journals Indexing, SIS, SOBİAD Özgün Makale
7.
Yerel Seçimlerde Seçmen Tercihini Etkileyen Aday Karakteristikleri: Kırklareli İli Örneği
2019 Hakemli Ulusal EBSCO, ProQuest, SOBIAD Özgün Makale
8.
Limitlerin Ötesini Deneyimlemek: Bir Deneyimsel Pazarlama Çabası Örneği Olarak Nike Sub 2
2017 Hakemli Ulusal Academic Resource Index, CiteFactor, Index Copernicus Özgün Makale
9.
Siyasal Değerlerin Seçmen Davranışlarına Yönelik Etkileri Üzerine Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal CiteFactor Özgün Makale
10.
Gelişen Futbol Ekonomisinde Taraftarların Kulüp Değerlerine Olan Bakış Açıları Bucaspor Örneği
2015 Hakemli Ulusal Academic Resource Index, CiteFactor, OAJI, SIS Özgün Makale
11.
Siyasal Pazarlama Uygulamalarının İlk Kez Oy Kullanacak Seçmenler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
2015 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
12.
Milletvekili Adaylarinin Secim Kampanyalarinin Finansmani 2011 Genel Secimlerine Iliskin Bir Inceleme
2013 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
13.
Siyasal Pazarlama Uygulamaları Açısındanbelediye Başkanlarının Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
2012 Hakemli Ulusal IndexCopernicus Özgün Makale
14.
Siyasal Pazarlama Karması Unsurlarının Seçmen Tercihleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama
2011 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Süt Üreticisi Aile İşletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Üniversitelere Yönelik Beklentileri: Pilot Bir Araştırma
16.10.2022 Tam metin bildiri Ulusal
2.
Futbol Pazarlaması ve Futbol Kulüplerinin “Seyircisiz” Liglerde Gelir Arttırma Çabaları: Fenerbahçe Spor Kulübü Örneği
22.04.2021 Tam metin bildiri Ulusal
3.
Promethee Sıralama Yöntemi ile Akıllı Telefon Satın Alımında E-Teknoloji Perakendecilerinin Seçimi Üzerine Bir Araştırma
31.08.2018 Tam metin bildiri Ulusal
4.
Küçük Konaklama İşletmelerinin Engelli Turistlere Yönelikhizmet Yeterlilikleri: İzmir İli Urla İlçesi’nde Bir Araştırma
20.11.2018 Tam metin bildiri Ulusal
5.
Siyasi Partilerin Yerel Örgütlerinin Pazarlama Çabaları Yerel Seçimlere Yönelik Bir Araştırma
10.05.2014 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Süt Üreticisi Aile İşletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Üniversitelere Yönelik Beklentileri: Pilot Bir Araştırma
16.10.2022 Tam metin bildiri Ulusal
2.
Futbol Pazarlaması ve Futbol Kulüplerinin “Seyircisiz” Liglerde Gelir Arttırma Çabaları: Fenerbahçe Spor Kulübü Örneği
22.04.2021 Tam metin bildiri Ulusal
3.
Promethee Sıralama Yöntemi ile Akıllı Telefon Satın Alımında E-Teknoloji Perakendecilerinin Seçimi Üzerine Bir Araştırma
31.08.2018 Tam metin bildiri Ulusal
4.
Küçük Konaklama İşletmelerinin Engelli Turistlere Yönelikhizmet Yeterlilikleri: İzmir İli Urla İlçesi’nde Bir Araştırma
20.11.2018 Tam metin bildiri Ulusal
5.
Siyasi Partilerin Yerel Örgütlerinin Pazarlama Çabaları Yerel Seçimlere Yönelik Bir Araştırma
10.05.2014 Tam metin bildiri Ulusal
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | İşletme | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İşletme | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Türkiye'de Pazarlama Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İşletme | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Türkiye'de Pazarlama Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletme | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Türkiye'de Pazarlama Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Uluslararası İşletmecilik | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Uluslararası İşletmecilik | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Mesleki İngilizce 1 | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Uluslararası İşletmecilik | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Üretim Yönetimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Uluslararası İşletmecilik | Türkçe | 3 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2024 | Dijitalleşme, Metaevren ve Dijital Tüketim: Tüketicinin Dijital Satın Alma Süreci | ABDULAZİZ ŞİMŞEK | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2022 | İletişim Becerilerinin Takım Çalışmasına Yatkınlık Üzerindeki Etkisi: Sivil Havacılık Alanında Eğitim Alan Bireyler Üzerine Bir Uygulama | FEVZİ KEMAL ÇİLİNGİR | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2022 | Z Kuşağı Tüketicilerinin Yeşil Tüketim Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma | MERVE KAYA | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2021 | Sosyal Medya Butiklerinin Tüketici Davranışlarına Yönelik Etkileri | NECATİ BORA KILIÇ | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
2017 Dergi Uluslararası
2.
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Uluslararası
3.
Klufjeas
2017 Dergi Uluslararası