2015 - 2022 DoktoraGazi Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr)
Tez Adı: Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamının Tasarlanması ve Geliştirilmesi
2012 - 2015 Yüksek LisansÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin kitap okuma etkinliklerinin çevrimiçi takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesi
2002 - 2007 LisansMarmara Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
2012 - 2017 UzmanKırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2017 - 2022 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2022 Öğretim Görevlisi DoktorKırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2024 Merkez MüdürüKırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2012 - 2023 Arş. Uyg. Merkezi Müdür YardımcısıKırklareli Üniversitesi / Kırklareli Üniversitesi Rektörlüğü / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
1.
E-Öğrenmede Sosyo-Psikolojik Değişkenler
2024 Bilimsel Kitap Ulusal
2.
Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Development Of An Online Evaluation Awareness (Oneva) Scale
2024 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
2.
The İmpact Of Scenario-Based Online Gamified Learning Environment Tailored To Player Types On Student Motivation , Engagement , And Environment İnteraction
2024 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
3.
Acil Durum Uzaktan Öğretim Sürecinde Bir Üniversite Profili
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
The Relationship Between Individual Characteristics And Player Type İn Gamified Learning Environment Design
2022 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
5.
Kampüs Öğrencilerinin Çevrimiçi Uzaktan Eğitim Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma
2022 Hakemli Uluslararası index copernicus Özgün Makale
6.
The Relationship Between Individual Characteristics And Player Type İn Gamified Learning Environment Design
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Kampüs Öğrencilerinin Eşzamanlı Uzaktan Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlar
2018 Hakemli Ulusal EBSCO Özgün Makale
8.
Kitap Okuma Etkinliklerinin Çevrimiçi Takip ve Değerlendirilmesi Sistemine İlişkin Paydaşların Kullanılabilirlik Görüşleri
2017 Hakemli Uluslararası ERIC Özgün Makale
9.
Eğitsel Ajan Araştırmalarında Güncel Eğilimler: 2009-2014 Yılları Arasındaki Makalelerin İçerik Analizi
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
10.
Developing Online Teaching Competencies Of Educators İn Turkey
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
11.
Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
12.
New Barriers To Technology Integration
2017 Hakemli Uluslararası ESCI: Emerging Sources Citation Index Özgün Makale
13.
Secondary School Reading Habit Scale Validity And Reliability Study Ortaokul Kitap Okuma Alışkanlığı Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması
2015 Hakemli Uluslararası EBSCO; ULAKBIM; AERA Özgün Makale
14.
Designing A Web Based Measurement And Evaluation Environment A Sample Storyboard Web Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme Ortam Tasarımı Bir Görsel Senaryo Örneği
2015 Hakemli Uluslararası EBSCO; ULAKBIM Özgün Makale
1.
Development Of An Online Evaluation Awareness (Oneva) Scale
2024 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
2.
The İmpact Of Scenario-Based Online Gamified Learning Environment Tailored To Player Types On Student Motivation , Engagement , And Environment İnteraction
2024 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
3.
The Relationship Between Individual Characteristics And Player Type İn Gamified Learning Environment Design
2022 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
4.
Kampüs Öğrencilerinin Çevrimiçi Uzaktan Eğitim Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma
2022 Hakemli Uluslararası index copernicus Özgün Makale
5.
Kitap Okuma Etkinliklerinin Çevrimiçi Takip ve Değerlendirilmesi Sistemine İlişkin Paydaşların Kullanılabilirlik Görüşleri
2017 Hakemli Uluslararası ERIC Özgün Makale
6.
Eğitsel Ajan Araştırmalarında Güncel Eğilimler: 2009-2014 Yılları Arasındaki Makalelerin İçerik Analizi
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
7.
Developing Online Teaching Competencies Of Educators İn Turkey
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
8.
Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
2017 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
9.
New Barriers To Technology Integration
2017 Hakemli Uluslararası ESCI: Emerging Sources Citation Index Özgün Makale
10.
Secondary School Reading Habit Scale Validity And Reliability Study Ortaokul Kitap Okuma Alışkanlığı Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması
2015 Hakemli Uluslararası EBSCO; ULAKBIM; AERA Özgün Makale
11.
Designing A Web Based Measurement And Evaluation Environment A Sample Storyboard Web Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme Ortam Tasarımı Bir Görsel Senaryo Örneği
2015 Hakemli Uluslararası EBSCO; ULAKBIM Özgün Makale
1.
Acil Durum Uzaktan Öğretim Sürecinde Bir Üniversite Profili
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
The Relationship Between Individual Characteristics And Player Type İn Gamified Learning Environment Design
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Kampüs Öğrencilerinin Eşzamanlı Uzaktan Eğitimde Karşılaştıkları Sorunlar
2018 Hakemli Ulusal EBSCO Özgün Makale
1.
Eşzamanlı Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Karşılaştığı Problemler
17.12.2017 Özet bildiri Uluslararası
2.
Eğitmenlere Çevrimiçi Öğretimi Öğretmek: Örnek Dersler
17.12.2017 Özet bildiri Uluslararası
3.
Teknoloji Entegrasyonu Sürecinin Etkinlik Kuramına Göre Analizi: Üç Okulun Karşılaştırmalı Çalışması
26.12.2017 Özet bildiri Uluslararası
4.
Dijital Öykülemede Scratch Kullanımı
26.12.2017 Özet bildiri Uluslararası
5.
Bilişim Teknolojileri Eğitimine Yeni Bir Bakış Kırklareli Üniversitesi Microsoft It Academy
01.10.2015 Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Eğitsel Ajan Araştırmalarında Güncel Eğilimler 2009 2014 Yılları Arası
22.05.2014 Özet bildiri Uluslararası
7.
Tasarım İlkelerine Göre Oluşturulacak Web Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme Ortamlarına Yönelik Bir Görsel Senaryo Örneği
Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Türkiye de Okuma Faaliyetleri ve Kitap Okuma Takibine Yönelik Web Tabanlı Bir Sistem Önerisi
Tam metin bildiri Ulusal
1.
Eşzamanlı Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Karşılaştığı Problemler
17.12.2017 Özet bildiri Uluslararası2.
Eğitmenlere Çevrimiçi Öğretimi Öğretmek: Örnek Dersler
17.12.2017 Özet bildiri Uluslararası3.
Teknoloji Entegrasyonu Sürecinin Etkinlik Kuramına Göre Analizi: Üç Okulun Karşılaştırmalı Çalışması
26.12.2017 Özet bildiri Uluslararası4.
Dijital Öykülemede Scratch Kullanımı
26.12.2017 Özet bildiri Uluslararası5.
Bilişim Teknolojileri Eğitimine Yeni Bir Bakış Kırklareli Üniversitesi Microsoft It Academy
01.10.2015 Tam metin bildiri Uluslararası6.
Eğitsel Ajan Araştırmalarında Güncel Eğilimler 2009 2014 Yılları Arası
22.05.2014 Özet bildiri Uluslararası7.
Tasarım İlkelerine Göre Oluşturulacak Web Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme Ortamlarına Yönelik Bir Görsel Senaryo Örneği
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Türkiye de Okuma Faaliyetleri ve Kitap Okuma Takibine Yönelik Web Tabanlı Bir Sistem Önerisi
Tam metin bildiri Ulusal
1.
Yükseköğretim Öğrencilerine Yönelik Mesleki Rehberlik ve Gelişim Sisteminin (Merges) Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Sınanması
15.09.2024 -tübitak 3501 ULUSAL Yürütücü Devam Ediyor 744448 TÜRK LİRASI
2.
Verini Kap, 'Thon'la Değer Kat-Iı
01.10.2021 - 31.12.2021 Tübitak Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 107040,00 TÜRK LİRASI
3.
Okul Öncesi Eğitimde Somut Olmayan Kültürel Miras ve Teknoloji Çalışması: Geleneksel El Sanatları Temelli Dijital Hikaye Anlatımı ve Kodlama Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
01.01.2021 - 15.09.2022 -tübitak 1001 ULUSAL Bursiyer Tamamlandı 750000 TÜRK LİRASI
4.
Eğitim Amaçlı Etkileşimli Dijital İçeriklerin Geliştirilmesi ve İlgili Yönergelerin Oluşturulması
01.10.2020 - 01.10.2021 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi Ulusal Araştırmacı Tamamlandı 10548.40 TL
5.
Verini Kap, Thon'la Deger Kat
01.06.2018 - 01.12.2018 Tübitak Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 93.470,00 TÜRK LİRASI
6.
Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi ve Sınanması
01.01.2015 - 01.01.2018 Tübitak Projesi ULUSAL Bursiyer Tamamlandı 60000 TÜRK LİRASI
7.
Spss Eğitimi İçin Uzaktan Eğitim Ders Materyali Tasarlanması
01.10.2013 - 22.07.2014 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 11.657,19 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Temel Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Temel Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Temel Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Dijital Medya Planlaması | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Ofis Yazılımları Iı | Türkçe | 1 |
2011-2012 | Ofis Yazılımları I | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Bilgi ve İletişim Teknolojileri Iı | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Bilgi ve İletişim Teknolojileri I | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Sunucu İşletim Sistemleri | Türkçe | 3 |