2005 - 2012 DoktoraUludağ Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Dr)
Tez Adı: Marka kişiliği, hizmetin kalitesi, hizmete duyulan güven ve sadakat ilişkisi üzerine yapısal eşitlik modellemesi analizi
2001 - 2004 Yüksek LisansUludağ Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Pazar bölümlendirilmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe gençler üzerine bir uygulama
1996 - 2000 Lisansİstanbul Üniversitesi
İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr.
2013 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2002 - 2013 Araştırma GörevlisiUludağ Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2016 - 2017 Bölüm Başkan YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2014 - 2015 Dekan YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2013 - 2014 Bologna KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
2013 - 2014 Farabi KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
1.
Interdisciplinary Public Finance, Business And Economics Studies– Volume Vı
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler - I
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Studies On Interdisciplinary Economics And Business - Volume Iıı
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Interdisciplinary Public Finance, Business And Economics Studies – Volume I
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
A Critical Review Of Social Sciences Theory And Pract!ce
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Süreklilik ve Değişim Bağlamında Güney Kore ve Türk Modernleşmesi
2014 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
7.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları Yeşil Pazarlamadan Ağızdan Ağıza Pazarlamaya
2011 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
8.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları Yeşil Pazarlamadan Ağızdan Ağıza Pazarlamaya
2011 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Honey Qualıty And Honey Purchasıng Relatıonshıp
2019 Hakemli Uluslararası Scopus, Ulakbim Özgün Makale
2.
Ürün Çeşitliliğinde Seçim Paradoksu
2019 Hakemli Ulusal DRJI,Journal Factor, Research Bib, ESJI, I2OR Özgün Makale
3.
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği (Doktora Tezinden Üretilmiştir)
2017 Hakemli Uluslararası DRJI, ASOS, Index Copernicus Özgün Makale
4.
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal ASOS, DRJI, Index Copernicus Özgün Makale
5.
İş Stresi ve Çalışma Yaşamı Kalitesi Algısının Yansımaları: Satış Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Türkiye Mobil Telekominikasyon Sektöründe Numara Taşıma Yönetmeliğinin Uygulamaya Geeçmesinden Sonra Değiştirme Maliyeti ile Müşteri Sadakati İlişkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimiilişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
Genç Tüketicilerin Yeşil Tüketim Davranışı Uluslararası Algı Farklılıkları
2016 Hakemli Uluslararası ULAKBİM, ASOS INDEX ,OAJI , INDEX COPERNICUS, EBSCO HOST, RESEARCH BİP Özgün Makale
9.
Pazarlama ve Genel Yönetim Giderlerinin Firma Performansı Üzerindeki Etkisi
2016 Hakemli Ulusal (ASOS), Indexcopernicus, NewJour, CAB Abstracts, ProQuest ve EBSCOhost Özgün Makale
10.
Avrupa Müşteri Memnuniyeti Endeksi Modeli Marmara Bölgesi Nde Bir Lüks Otomobil Markasının Satış Sonrası Hizmetlerinin Bulguları
2016 Hakemli Uluslararası Aniji, Asos, Arastirmax Özgün Makale
11.
Internal Marketıng In Publıc Servıce Sector And Its Effect On Job Satısfactıon
2015 Hakemli Uluslararası ASOS index, DOAJ index, Index Copernicus, Aniji index, DRJI index, Google Scholar Özgün Makale
12.
Macro Level Perspective Of Consumer Ethnocentrism A Panel Data Study In Turkey
2011 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
13.
Endüstriyel Tüketicilerin Satınalma Davranışı Endüstriyel Kimyasallar Pazarında Bir Araştırma Bursa İli Örneği
2010 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
14.
Tüketici Değerlerinin Pazarlamadaki Yeri ve Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma (Yüksek Lisans Tezinden Üretilmiştir)
2008 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Honey Qualıty And Honey Purchasıng Relatıonshıp
2019 Hakemli Uluslararası Scopus, Ulakbim Özgün Makale
2.
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği (Doktora Tezinden Üretilmiştir)
2017 Hakemli Uluslararası DRJI, ASOS, Index Copernicus Özgün Makale
3.
Genç Tüketicilerin Yeşil Tüketim Davranışı Uluslararası Algı Farklılıkları
2016 Hakemli Uluslararası ULAKBİM, ASOS INDEX ,OAJI , INDEX COPERNICUS, EBSCO HOST, RESEARCH BİP Özgün Makale
4.
Avrupa Müşteri Memnuniyeti Endeksi Modeli Marmara Bölgesi Nde Bir Lüks Otomobil Markasının Satış Sonrası Hizmetlerinin Bulguları
2016 Hakemli Uluslararası Aniji, Asos, Arastirmax Özgün Makale
5.
Internal Marketıng In Publıc Servıce Sector And Its Effect On Job Satısfactıon
2015 Hakemli Uluslararası ASOS index, DOAJ index, Index Copernicus, Aniji index, DRJI index, Google Scholar Özgün Makale
6.
Macro Level Perspective Of Consumer Ethnocentrism A Panel Data Study In Turkey
2011 Hakemli Uluslararası SCOPUS Özgün Makale
1.
Ürün Çeşitliliğinde Seçim Paradoksu
2019 Hakemli Ulusal DRJI,Journal Factor, Research Bib, ESJI, I2OR Özgün Makale
2.
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal ASOS, DRJI, Index Copernicus Özgün Makale
3.
İş Stresi ve Çalışma Yaşamı Kalitesi Algısının Yansımaları: Satış Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Türkiye Mobil Telekominikasyon Sektöründe Numara Taşıma Yönetmeliğinin Uygulamaya Geeçmesinden Sonra Değiştirme Maliyeti ile Müşteri Sadakati İlişkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimiilişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Pazarlama ve Genel Yönetim Giderlerinin Firma Performansı Üzerindeki Etkisi
2016 Hakemli Ulusal (ASOS), Indexcopernicus, NewJour, CAB Abstracts, ProQuest ve EBSCOhost Özgün Makale
7.
Endüstriyel Tüketicilerin Satınalma Davranışı Endüstriyel Kimyasallar Pazarında Bir Araştırma Bursa İli Örneği
2010 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
8.
Tüketici Değerlerinin Pazarlamadaki Yeri ve Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma (Yüksek Lisans Tezinden Üretilmiştir)
2008 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Do Ethically Minded Consumers Pay More To Be Environmentalist And Socially Responsible?
01.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Planlı Davranış Teorisi ve İnternet Üzerinden Satın Alma
23.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası
3.
The Relationship Between Carbon Footprint Dimensions And Green Purchase Behavior
Özet bildiri Uluslararası
4.
Slow City Comparison Of The City Images Of Vize And Luleburgaz
12.05.2015 Özet bildiri Uluslararası
5.
Modeling The Relationship Between Brand Personality Service Quality Trust And Loyalty At Mobile Telecommunications Sector İn Turkey
25.05.2013 Özet bildiri Uluslararası
6.
Analyzing Internal Marketing In Public Service Industry A Research In Bursa
12.06.2012 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Marketing Management During Crisis
01.01.2010 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Kişisel Satış Sürecinde Nöro Linguistik Programlamanın Nlp Yeri
01.08.2009 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Do Ethically Minded Consumers Pay More To Be Environmentalist And Socially Responsible?
01.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası2.
Planlı Davranış Teorisi ve İnternet Üzerinden Satın Alma
23.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası3.
The Relationship Between Carbon Footprint Dimensions And Green Purchase Behavior
Özet bildiri Uluslararası4.
Slow City Comparison Of The City Images Of Vize And Luleburgaz
12.05.2015 Özet bildiri Uluslararası5.
Modeling The Relationship Between Brand Personality Service Quality Trust And Loyalty At Mobile Telecommunications Sector İn Turkey
25.05.2013 Özet bildiri Uluslararası6.
Analyzing Internal Marketing In Public Service Industry A Research In Bursa
12.06.2012 Tam metin bildiri Uluslararası7.
Marketing Management During Crisis
01.01.2010 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Kişisel Satış Sürecinde Nöro Linguistik Programlamanın Nlp Yeri
01.08.2009 Tam metin bildiri Ulusal
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2020-2021 | Araştırma Metodolojisi ve Etik | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Araştırma Metodolojisi ve Etik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Biliimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2023-2024 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2022-2023 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 6 |
2019-2020 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 6 |
2017-2018 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 6 |
2017-2018 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 6 |
2016-2017 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 6 |
2016-2017 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 6 |
2015-2016 | Uluslararası Pazarlama (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Turizm İşletmeciliği (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlama Araştırması (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlama Yönetimi (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İşletmeye Giriş (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Turizm İşletmeciliği (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Uluslararası Pazarlama (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Pazarlama Yönetimi (İ.ö.) | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Araştırma Teknikleri (İ.ö.) | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Araştırma Teknikleri | Türkçe | 2 |
2014-2015 | İşletmeye Giriş (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İşletmeye Giriş (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Uluslararası Pazarlama (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Turizm İşletmeciliği (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2013-2014 | İşletme Yönetimi (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2013-2014 | İşletmeye Giriş (İ.ö.) | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Turizm İşletmeciliği | Türkçe | 3 |
2013-2014 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Araştırma Teknikleri | Türkçe | 2 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2024 | İçsel Pazarlama ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi | NUR SÜT BALTA | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | İnternet Reklamlarına Yönelik Tüketici Davranış, İnanç ve Tutumları: Kırklareli Örneği | ÖZGÜR KONAT | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Turkish Journal Of Business Ethics, İş Ahlakı Dergisi
0000 Dergi Uluslararası
2.
İş,güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
0000 Dergi Uluslararası
1.
Global Bilgi Pazarlama ve Çağrı Servisleri
2001 - 2002