Sosyal Bilimler Enstitüsü / Pazarlama (Yl) (Tezli) (İngilizce)
Tez Adı: UNDERSTANDING HOW PERSONALITY AND DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS OF THE RECEIVER EFFECTS THE PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY OF FACEBOOK MESSAGES
2013 - 2016Lisans Çift Anadal
İstanbul Üniversitesi
Ulaştırma ve Lojistik Yüksekokulu / Ulaştırma ve Lojistik Bölümü / Ulaştırma ve Lojistik Pr.
2012 - 2016Lisans
İstanbul Üniversitesi
İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr. (İngilizce)
Akademik Unvanlar
Akademik Unvanlar
2017Araştırma Görevlisi
Kırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı