2007 - 2014 DoktoraYıldız Teknik Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretim (Dr)
Tez Adı: Bireysel ve işbirlikli blogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal ve üstün zekalı öğrencilerin yazma performanslarına etkisi
2005 - 2007 Yüksek LisansMarmara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Bilgisayar destekli öğretimin ilkokuma yazma başarısına etkisi
1999 - 2003 LisansMarmara Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Öğretmenliği Pr.
2020 DoçentKırklareli Üniversitesi / Fen-Edebiyat Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı
2020 Doçentİnönü Üniversitesi / Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
2014 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / Fen-Edebiyat Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı
2024 - 2027 Anabilim Dalı BaşkanıKırklareli Üniversitesi
1.
Dijital Çağda Türkçe Eğitimi
2024 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
İlkokullarda Dil Öğretimi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
İlkokullarda Dil Öğretimi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri Yazarları İçin El Kitabı
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Küreselleşme ve Eğitim
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
Öğretim İlke ve Yöntemleri
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
9.
Bilim Dünyasında Eğitim
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
10.
Bilim Dünyasında Eğitim
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
11.
Pozitif Eğitim
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
12.
Pozitif Eğitim
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
13.
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-Iı
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
14.
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
15.
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaratıcı Drama
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
16.
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
17.
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
18.
Enriching Teaching And Learning Environments With Contemporary Technologies
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
19.
Researches İn Social Sciences
2019 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
20.
Sosyal Bilimlere Multldisipliner Bakış
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
21.
Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Old Habits Die Hard: Technology Acceptance Of Teachers And Police Officers
2024 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
2.
Stem Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (Stem-Öaö) Geliştirme Çalışması
2024 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Internet Addiction Of University Students İn The Covid-19 Process
2024 Hakemli Uluslararası SCI-Expanded Özgün Makale
4.
The Effect Of The Montessori Method İntegrated With Collaborative Learning On Early Mathematical Reasoning Skills.
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5.
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Stem Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
6.
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
8.
Physical Education And Sports Preservice Teachers' Experiences İn Professional Knowledgecoursesfor Teacher Training
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
9.
Views Of Master's Students At Health Sciences On Their Academic Self-Efficacies
2022 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
10.
The Effect Of Covid-19 On Pre-Service Teachers’ Lifelong Learning Tendencies
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
11.
The Effects Of Pre-Service Teachers’ Extracurricular Study Habits And Emotion Regulation On Lifelong Learning Tendencies İn Covid-19 Process
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
12.
The Effects Of Speaking İnstruction Via Whole Language Approach Collaborative İnstructional Design On Pre-Service Teachers’ Speaking Anxiety And Speaking Self-Efficacy
2021 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
13.
The Effect Of Montessori Materials Supported Mathematics Instruction On Early Mathematical Reasoning Skills
2021 Hakemli Ulusal Sobiad, Araştırmax, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
14.
Gifted Filmi Bağlamında Özel Yeteneklilere ve Eğitimlerine Genel Bir Bakış
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
15.
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Millî ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
16.
Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramların İncelenmesi
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
17.
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitim-Öğretim Programlarına Giriş Sınavlarındaki Akademik Özyeterliklerine İlişkin Görüşleri (Kırklareli Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Örneği)
2019 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
18.
Metaphorical Perceptions And Views Of Teachers About Gifted And Talented Students And Their Education
2019 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
19.
Yurtdışı Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimler
2019 Hakemli Uluslararası SIS, BASE, Academic Resource Index Özgün Makale
20.
Teacher Candıdates’ Opınıons About Cooperatıve E-Portfolıo Actıvıtıes In The Blog Envıronment
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
21.
Doğrudan Öğretim Yöntemine Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
22.
Eğitimde Program Değerlendirme Kapsamında Uzmanyönelimli Değerlendirme Modeli’ne Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal İndex copernicus, drjı Derleme Makale
23.
Japon Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
24.
Merrill’in Bileşen Gösterim Kuramı’na Genel Birbakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
25.
Investigation Of Teacher Candidates’xx Opinions About Instructional Technologies And Material Usage∗
2017 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
26.
Reflections Of The Changing Education System According To The Views Of School Managers: Turkey Sample
2017 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
27.
Öğretmen Değiştiren ve Değiştirmeyen Öğrencilerin Yaratıcılık Becerilerinin İncelenmesi
2016 Hakemli Ulusal ebsco worldcat index copernicus doaj Özgün Makale
28.
The Two Faces Of Teacher Candidates Portfolio Experiences Tradition And Facebook
2016 Hakemli Uluslararası ERIC ProQuest Ebsco Research Data Özgün Makale
29.
Bilgisayar Destekli Öğretimin İlkokuma Yazma Başarısına Etkisi
2014 Hakemli Uluslararası H. W. Wilson Özgün Makale
30.
Seels ve Glasgow Generic Model’in Bir Değerlendirmesi
2014 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
31.
The Effect Of Using Cooperative And Individual Weblog To Enhance Writing Performance
2014 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
32.
Bilgisayar Destekli Öğretimin Okul Öncesinde Eğitim Alma ve Anne Baba Çabasına Göre İlkokuma Yazma Başarısına Etkisinin İncelenmesi
2014 Hakemli Ulusal Ebsco doaj Özgün Makale
33.
Bilgisayar Destekli İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
2014 Hakemli Ulusal Ebsco, aniji, asos, research bible Özgün Makale
1.
Old Habits Die Hard: Technology Acceptance Of Teachers And Police Officers
2024 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
2.
Internet Addiction Of University Students İn The Covid-19 Process
2024 Hakemli Uluslararası SCI-Expanded Özgün Makale
3.
The Effect Of The Montessori Method İntegrated With Collaborative Learning On Early Mathematical Reasoning Skills.
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Stem Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
5.
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
6.
Physical Education And Sports Preservice Teachers' Experiences İn Professional Knowledgecoursesfor Teacher Training
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
7.
Views Of Master's Students At Health Sciences On Their Academic Self-Efficacies
2022 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
8.
The Effect Of Covid-19 On Pre-Service Teachers’ Lifelong Learning Tendencies
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
9.
The Effects Of Pre-Service Teachers’ Extracurricular Study Habits And Emotion Regulation On Lifelong Learning Tendencies İn Covid-19 Process
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
10.
The Effects Of Speaking İnstruction Via Whole Language Approach Collaborative İnstructional Design On Pre-Service Teachers’ Speaking Anxiety And Speaking Self-Efficacy
2021 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
11.
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitim-Öğretim Programlarına Giriş Sınavlarındaki Akademik Özyeterliklerine İlişkin Görüşleri (Kırklareli Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Örneği)
2019 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
12.
Metaphorical Perceptions And Views Of Teachers About Gifted And Talented Students And Their Education
2019 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
13.
Yurtdışı Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimler
2019 Hakemli Uluslararası SIS, BASE, Academic Resource Index Özgün Makale
14.
Investigation Of Teacher Candidates’xx Opinions About Instructional Technologies And Material Usage∗
2017 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
15.
Reflections Of The Changing Education System According To The Views Of School Managers: Turkey Sample
2017 Hakemli Uluslararası Eric Özgün Makale
16.
The Two Faces Of Teacher Candidates Portfolio Experiences Tradition And Facebook
2016 Hakemli Uluslararası ERIC ProQuest Ebsco Research Data Özgün Makale
17.
Bilgisayar Destekli Öğretimin İlkokuma Yazma Başarısına Etkisi
2014 Hakemli Uluslararası H. W. Wilson Özgün Makale
18.
The Effect Of Using Cooperative And Individual Weblog To Enhance Writing Performance
2014 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
1.
Stem Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (Stem-Öaö) Geliştirme Çalışması
2024 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
The Effect Of Montessori Materials Supported Mathematics Instruction On Early Mathematical Reasoning Skills
2021 Hakemli Ulusal Sobiad, Araştırmax, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
4.
Gifted Filmi Bağlamında Özel Yeteneklilere ve Eğitimlerine Genel Bir Bakış
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Millî ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramların İncelenmesi
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Teacher Candıdates’ Opınıons About Cooperatıve E-Portfolıo Actıvıtıes In The Blog Envıronment
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
Doğrudan Öğretim Yöntemine Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
9.
Eğitimde Program Değerlendirme Kapsamında Uzmanyönelimli Değerlendirme Modeli’ne Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal İndex copernicus, drjı Derleme Makale
10.
Japon Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
11.
Merrill’in Bileşen Gösterim Kuramı’na Genel Birbakış
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Derleme Makale
12.
Öğretmen Değiştiren ve Değiştirmeyen Öğrencilerin Yaratıcılık Becerilerinin İncelenmesi
2016 Hakemli Ulusal ebsco worldcat index copernicus doaj Özgün Makale
13.
Seels ve Glasgow Generic Model’in Bir Değerlendirmesi
2014 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
14.
Bilgisayar Destekli Öğretimin Okul Öncesinde Eğitim Alma ve Anne Baba Çabasına Göre İlkokuma Yazma Başarısına Etkisinin İncelenmesi
2014 Hakemli Ulusal Ebsco doaj Özgün Makale
15.
Bilgisayar Destekli İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
2014 Hakemli Ulusal Ebsco, aniji, asos, research bible Özgün Makale
1.
Generative Aı Applications İn Language Learning
24.10.2024 Özet bildiri Uluslararası
2.
Öğrenme İçin Evrensel Tasarım Modelinin Ortaokul Matematik Öğretimine Etkisi
10.10.2024 Özet bildiri Ulusal
3.
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabulü
10.10.2024 Özet bildiri Ulusal
4.
Generative Artificial Intelligence İn Language Teaching: Application Examples
29.05.2024 Özet bildiri Uluslararası
5.
Öğretimi Üretken Yapay Zeka Uygulamalarıyla Bütünleştirmek: Öğretim Tasarımı Uygulama Basamağı Örnekleri
18.02.2024 Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Araştırma Süreçlerinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı Üzerine
18.02.2024 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Problem Solving Skill Perceptions Of Middle And High School Students
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Attitudes Of 10th Grade Students Towards Mathematics Lesson
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası
9.
Öğretmen Adaylarının Çoklu Zihin Tiplerinin ve Özdüzenleyici Öğrenmelerinin İnternet Bağımlılıklarına Etkisi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası
10.
Öğretmen Adaylarının Ders Dışı Çalışma Alışkanlıklarının ve Duygu Düzenlemelerinin internet Bağımlılıklarına Etkisi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası
11.
Öğretmen Adaylarının Dijital İyi Oluş Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası
12.
The Effect Of Cooperative Digital Storytelling Activities On The Writing performance And Language Development Of Gifted Students
25.03.2022 Özet bildiri Uluslararası
13.
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uzaktan Yürütülmesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Tam metin bildiri Ulusal
14.
Asenkron Ders Videolarının İzlenme Sürelerinin İncelenmesi.
Tam metin bildiri Ulusal
15.
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Konuşma Etkinliklerinin Konuşma Özyeterlik ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
12.12.2020 Tam metin bildiri Uluslararası
16.
Lise Öğrencilerinin Madde Bağımlılığına İlişkin Bilgi Düzeylerine Konferans Tekniğine Dayalı Eğitimin Etkisi
16.10.2020 Tam metin bildiri Uluslararası
17.
The Effects Of Creative Drama Education An Problem-Solving And Emotion Regulation Skills Of The Kindergarten Students
15.07.2020 Tam metin bildiri Uluslararası
18.
The Effect Of Covid-19 On Pre-Service Teachers' Lifelong Learning Tendencies
17.07.2020 Özet bildiri Uluslararası
19.
The Effects Of Pre-Service Teachers’ Extracurricular Study Habits, The Difficulties İn Emotion Regulation On Lifelong Learning Tendencies İn Covid-19 Process
18.07.2020 Özet bildiri Uluslararası
20.
The Effect Of Speaking Instruction Based On Whole Language Approach-Collaborative Instructional Design On Pre-Service Teachers' Speech Self-Efficiacy And Speaking Anxiety: Expanding Through Telephone Interviews
18.07.2020 Özet bildiri Uluslararası
21.
Yaratıcı Drama Eğitiminin Okul Öncesi Eğitim Alan Çocukların Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisi
31.12.2020 Tam metin bildiri Uluslararası
22.
Erken Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerini Geliştirmede Montessori Materyalleridestekli Bireysel ve İşbirlikli Matematik Etkinliklerinin Etkisi
17.12.2018 Özet bildiri Uluslararası
23.
Üstün Yetenekliler İçin Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Beceri Eğitimi: Bir Alanyazın Taraması
Özet bildiri Uluslararası
24.
Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Özet bildiri Uluslararası
25.
Özel Yeteneklilerin Eğitimini Ele Alışı Açısından Gifted Filminin Kritiği
11.12.0018 Özet bildiri Ulusal
26.
Metaforıc Perspectıves And Vıews Of Preschool And Prımary School’s Teachers About Gıfted And Talented Students And Theır Educatıon
07.06.2018 Özet bildiri Uluslararası
27.
Erken Çocukluk Döneminde Dijital Öyküleştirmenin Görsel Algı Gelişimine Etkisi
24.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
28.
A Review On The Opinions Of The Health Sciences Graduate Students About Their Academic Self-Efficacy
11.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
29.
The Effects Of Fixed And Moving Visuals On Story Writing Performance
08.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
30.
The Effect Of Digital Storytelling On Linguistic Development İn Early Child Education
04.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
31.
The Efffectiveness Of Weblog On Writing Tendency And Critical Thinking Skills
04.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
32.
The Effect Of Weblog On Writing Tendency Of Gifted Students
27.04.2017 Özet bildiri Uluslararası
33.
Weblogta Yazmanın Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
07.04.2017 Özet bildiri Uluslararası
34.
Hikaye Yazma Etkinliklerinde Sabit ve Hareketli Görsellerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Yaşantılarının İncelenmesi
01.11.2016 Özet bildiri Uluslararası
35.
The Two Faces Of Teacher Candidates Portfolio Experinces Traditional And Facebook
01.07.2016 Özet bildiri Uluslararası
36.
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Adaylarının Meslek Bilgisi Dersleri Yaşantılarına Yönelik Nitel Bir İnceleme
15.05.2016 Özet bildiri Uluslararası
37.
Öğretmen Adaylarının Büyük ve Küçük Grupla Blog Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
01.05.2016 Özet bildiri Uluslararası
38.
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
01.05.2016 Özet bildiri Uluslararası
39.
School Manager Opinions About 4 4 4 Education System İn Turkey
01.02.2016 Özet bildiri Uluslararası
40.
The Difference Between Productivity And Individuality Skills Of Creativity Of The Students Who Hasn’t Changed Their Homeroom Teacher With The Same Skills Of The Students Who Has Changed
28.10.2015 Özet bildiri Uluslararası
41.
Weblogla Bütünleştirilmiş Yazma Öğretiminin Yazma Performansına Etkisi
06.06.2013 Özet bildiri Uluslararası
42.
Bilgisayar Destekli Öğretimin, Okul Öncesinde Eğitim Alma ve Anne Baba Çabasına Göre İlkokuma Yazma Başarısına Etkisinin İncelenmesi
26.05.2013 Özet bildiri Uluslararası
43.
Karma Öğretim Tasarımına Dayalı Bireysel Weblogla Bütünleştirilmiş Yazma Öğretiminin Normal Zekâlı Öğrencilerin Yazma Performanslarına Etkileri (İlköğretim 5. Sınıf Düzeyi)
13.12.2011 Özet bildiri Ulusal
44.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak: Uygulamalı Örnekler
15.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
45.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak Uygulamalı Örnekler
01.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
46.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak
19.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
47.
Vazgeçilmeyen Bir Çocuk Edebiyatı Türü ‘masal’ ve Okuryazarlık Boyutu
19.06.2007 Özet bildiri Ulusal
48.
Bilgisayar Destekli İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
15.05.2007 Özet bildiri Uluslararası
49.
İlköğretim 4. ve 5. Sınıflar 1981 Türkçe Dersi Programı ile 2004 Türkçe Dersi Programının Karşılaştırılması
07.03.2007 Özet bildiri Uluslararası
50.
1998 ve 2004 Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Farklılığının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Üç Geleneksel Yaklaşım, Davranışçı Kuram ve Yapılandırmacı Kuramla İlişkilendirilmiş Bir Değerlendirmesi
12.09.2006 Özet bildiri Ulusal
51.
2004 İlköğretim (1-5) Türkçe Dersi Öğretim Programında Okuryazarlık Yolunda Yazma Alışkanlığını Kazandırmak
12.09.2006 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Generative Aı Applications İn Language Learning
24.10.2024 Özet bildiri Uluslararası2.
Generative Artificial Intelligence İn Language Teaching: Application Examples
29.05.2024 Özet bildiri Uluslararası3.
Öğretimi Üretken Yapay Zeka Uygulamalarıyla Bütünleştirmek: Öğretim Tasarımı Uygulama Basamağı Örnekleri
18.02.2024 Tam metin bildiri Uluslararası4.
Araştırma Süreçlerinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı Üzerine
18.02.2024 Tam metin bildiri Uluslararası5.
Problem Solving Skill Perceptions Of Middle And High School Students
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası6.
Attitudes Of 10th Grade Students Towards Mathematics Lesson
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası7.
Öğretmen Adaylarının Çoklu Zihin Tiplerinin ve Özdüzenleyici Öğrenmelerinin İnternet Bağımlılıklarına Etkisi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası8.
Öğretmen Adaylarının Ders Dışı Çalışma Alışkanlıklarının ve Duygu Düzenlemelerinin internet Bağımlılıklarına Etkisi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası9.
Öğretmen Adaylarının Dijital İyi Oluş Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
20.05.2022 Özet bildiri Uluslararası10.
The Effect Of Cooperative Digital Storytelling Activities On The Writing performance And Language Development Of Gifted Students
25.03.2022 Özet bildiri Uluslararası11.
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Yaparak Yaşayarak Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Konuşma Etkinliklerinin Konuşma Özyeterlik ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
12.12.2020 Tam metin bildiri Uluslararası12.
Lise Öğrencilerinin Madde Bağımlılığına İlişkin Bilgi Düzeylerine Konferans Tekniğine Dayalı Eğitimin Etkisi
16.10.2020 Tam metin bildiri Uluslararası13.
The Effects Of Creative Drama Education An Problem-Solving And Emotion Regulation Skills Of The Kindergarten Students
15.07.2020 Tam metin bildiri Uluslararası14.
The Effect Of Covid-19 On Pre-Service Teachers' Lifelong Learning Tendencies
17.07.2020 Özet bildiri Uluslararası15.
The Effects Of Pre-Service Teachers’ Extracurricular Study Habits, The Difficulties İn Emotion Regulation On Lifelong Learning Tendencies İn Covid-19 Process
18.07.2020 Özet bildiri Uluslararası16.
The Effect Of Speaking Instruction Based On Whole Language Approach-Collaborative Instructional Design On Pre-Service Teachers' Speech Self-Efficiacy And Speaking Anxiety: Expanding Through Telephone Interviews
18.07.2020 Özet bildiri Uluslararası17.
Yaratıcı Drama Eğitiminin Okul Öncesi Eğitim Alan Çocukların Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisi
31.12.2020 Tam metin bildiri Uluslararası18.
Erken Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerini Geliştirmede Montessori Materyalleridestekli Bireysel ve İşbirlikli Matematik Etkinliklerinin Etkisi
17.12.2018 Özet bildiri Uluslararası19.
Üstün Yetenekliler İçin Erken Çocukluk Döneminde Sosyal Beceri Eğitimi: Bir Alanyazın Taraması
Özet bildiri Uluslararası20.
Öğretmen Adaylarının Yaratıcılığa İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Özet bildiri Uluslararası21.
Metaforıc Perspectıves And Vıews Of Preschool And Prımary School’s Teachers About Gıfted And Talented Students And Theır Educatıon
07.06.2018 Özet bildiri Uluslararası22.
Erken Çocukluk Döneminde Dijital Öyküleştirmenin Görsel Algı Gelişimine Etkisi
24.05.2017 Özet bildiri Uluslararası23.
A Review On The Opinions Of The Health Sciences Graduate Students About Their Academic Self-Efficacy
11.05.2017 Özet bildiri Uluslararası24.
The Effects Of Fixed And Moving Visuals On Story Writing Performance
08.05.2017 Özet bildiri Uluslararası25.
The Effect Of Digital Storytelling On Linguistic Development İn Early Child Education
04.05.2017 Özet bildiri Uluslararası26.
The Efffectiveness Of Weblog On Writing Tendency And Critical Thinking Skills
04.05.2017 Özet bildiri Uluslararası27.
The Effect Of Weblog On Writing Tendency Of Gifted Students
27.04.2017 Özet bildiri Uluslararası28.
Weblogta Yazmanın Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
07.04.2017 Özet bildiri Uluslararası29.
Hikaye Yazma Etkinliklerinde Sabit ve Hareketli Görsellerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Yaşantılarının İncelenmesi
01.11.2016 Özet bildiri Uluslararası30.
The Two Faces Of Teacher Candidates Portfolio Experinces Traditional And Facebook
01.07.2016 Özet bildiri Uluslararası31.
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Adaylarının Meslek Bilgisi Dersleri Yaşantılarına Yönelik Nitel Bir İnceleme
15.05.2016 Özet bildiri Uluslararası32.
Öğretmen Adaylarının Büyük ve Küçük Grupla Blog Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
01.05.2016 Özet bildiri Uluslararası33.
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
01.05.2016 Özet bildiri Uluslararası34.
School Manager Opinions About 4 4 4 Education System İn Turkey
01.02.2016 Özet bildiri Uluslararası35.
The Difference Between Productivity And Individuality Skills Of Creativity Of The Students Who Hasn’t Changed Their Homeroom Teacher With The Same Skills Of The Students Who Has Changed
28.10.2015 Özet bildiri Uluslararası36.
Weblogla Bütünleştirilmiş Yazma Öğretiminin Yazma Performansına Etkisi
06.06.2013 Özet bildiri Uluslararası37.
Bilgisayar Destekli Öğretimin, Okul Öncesinde Eğitim Alma ve Anne Baba Çabasına Göre İlkokuma Yazma Başarısına Etkisinin İncelenmesi
26.05.2013 Özet bildiri Uluslararası38.
Bilgisayar Destekli İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
15.05.2007 Özet bildiri Uluslararası39.
İlköğretim 4. ve 5. Sınıflar 1981 Türkçe Dersi Programı ile 2004 Türkçe Dersi Programının Karşılaştırılması
07.03.2007 Özet bildiri Uluslararası
1.
Öğrenme İçin Evrensel Tasarım Modelinin Ortaokul Matematik Öğretimine Etkisi
10.10.2024 Özet bildiri Ulusal
2.
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabulü
10.10.2024 Özet bildiri Ulusal
3.
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uzaktan Yürütülmesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Tam metin bildiri Ulusal
4.
Asenkron Ders Videolarının İzlenme Sürelerinin İncelenmesi.
Tam metin bildiri Ulusal
5.
Özel Yeteneklilerin Eğitimini Ele Alışı Açısından Gifted Filminin Kritiği
11.12.0018 Özet bildiri Ulusal
6.
Karma Öğretim Tasarımına Dayalı Bireysel Weblogla Bütünleştirilmiş Yazma Öğretiminin Normal Zekâlı Öğrencilerin Yazma Performanslarına Etkileri (İlköğretim 5. Sınıf Düzeyi)
13.12.2011 Özet bildiri Ulusal
7.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak: Uygulamalı Örnekler
15.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
8.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak Uygulamalı Örnekler
01.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
9.
İlköğretim Türkçe Dersi (1-5) Programında Okuryazarlığa Ulaşmada Okuma Alışkanlığını Kazandırmak
19.06.2007 Tam metin bildiri Ulusal
10.
Vazgeçilmeyen Bir Çocuk Edebiyatı Türü ‘masal’ ve Okuryazarlık Boyutu
19.06.2007 Özet bildiri Ulusal
11.
1998 ve 2004 Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Farklılığının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Üç Geleneksel Yaklaşım, Davranışçı Kuram ve Yapılandırmacı Kuramla İlişkilendirilmiş Bir Değerlendirmesi
12.09.2006 Özet bildiri Ulusal
12.
2004 İlköğretim (1-5) Türkçe Dersi Öğretim Programında Okuryazarlık Yolunda Yazma Alışkanlığını Kazandırmak
12.09.2006 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Eğitim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik proje Yazma ve Hazırlama Eğitimi
22.10.2024 - 25.10.2024 Tübitak Projesi ULUSAL Proje Koordinatörü Tamamlandı
2.
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Stem Özyeterlik Algıları ve Kariyer İlgileri ile Problem Çözme Becerileri
18.02.2022 - 28.07.2022 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı
3.
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Aydınlatıcı Değerlendirme Modeli ile Değerlendirilmesi
09.12.2021 - 28.07.2022 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 6000 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Öğretim Tasarımı | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Makale Yazma ve Yayın Yapma | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Yapılandırmacı Çoklu Ortam Tasarımı | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilgi ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Makale Yazma ve Bilimsel Yayın Yapma | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Bilgi ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Tez Çalışması 2 | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Uzmanlık Alan Dersi 2 | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Tez Çalışması 2 | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Uzmanlık Alan Dersi 2 | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Tez Çalışması 2 | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Uzmanlık Alan Dersi 2 | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Erken Çocukluk Döneminde Drama | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Program Değerlendirme | Türkçe | 6 |
2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 10 |
2023-2024 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 9 |
2022-2023 | Formasyon_öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
2022-2023 | Formasyon_özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Formasyon_öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Formasyon_öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 9 |
2022-2023 | Eğitimde Drama | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
2021-2022 | Formasyon_öğretim Teknolojileri | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Formasyon_öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Eğitimde Drama | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
2020-2021 | Formasyon_öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Eğitimde Drama | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 5 |
2019-2020 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 8 |
2019-2020 | Bilim ve Araştırma Etiği | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Psikolojiye Giriş I | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Psikolojiye Giriş Iı | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Psikolojiye Giriş I | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Formasyon_eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 16 |
2015-2016 | Formasyon_öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 30 |
2015-2016 | Psikolojiye Giriş Iı | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Psikolojiye Giriş I | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Formasyon_öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 32 |
2014-2015 | Formasyon_eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 30 |
2014-2015 | Psikolojiye Giriş Iı | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Psikolojiye Giriş I | Türkçe | 6 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2024 | Metaverse'de Matematik Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması ve Değerlendirilmesi | MUTTALİP ÖNVER | İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2024 | The Effect Of Gamified Student Response Systems On Students' Achievement, Motivation And Anxiety Levels İn English Language Teaching | ÜMİT YAKAR | İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2022 | Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Stem Öz-Yeterlik Algıları ve Kariyer İlgileri ile Problem Çözme Becerileri | ÖZLEM GÖKÇE TEKİN | İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2022 | 10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Aydınlatıcı Değerlendirme Modeli ile Değerlendirilmesi | AHMET UYAR | İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2023 | Metaverse'de Dil Öğrenmeye Yönelik İdeal Ortamların Tasarlanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri | TAYYİBE NUR BIÇAK | İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Okul Öncesi Eğitim Alan Çocukların Duygu Düzenleme ve Sosyal Problem Çözme Becerilerine Yaratıcı Drama Eğitiminin Etkisi | GAMZE YILMAZ | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Bireysel ve İşbirlikli Dijital Öyküleme Uygulamalarının Üstün Zekalı Öğrencilerin Yazma Performansına ve Dil Gelişimine Etkisi | BURAK GİDER | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Montessori Materyalleri Destekli Bireysel ve İşbirlikli Matematik Etkinliklerinin Erken Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Etkisi | KARDELEN ÖN HALLUMOĞLU | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri İçin El Kitabı
2023 Editör Uluslararası
2.
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaratıcı Drama
2021 Kitap Editör Uluslararası
1.
Journal Of Educational Technology&society
2016 Dergi Uluslararası
2.
Comunicar
2016 Dergi Uluslararası
Tübitak Yayın Teşvik Ödülü2014 Tübitak
Takdirname2004 Milli Eğitim Bakanlığı
Teşekkürname2004 Milli Eğitim Bakanlığı
1.
Milli Eğitim Bakanlığı
2003 - 2014
1.
Web 2.0 Araçları Eğitimi
29.12.2021 - 29.12.2021 Ulusal
2.
Erasmus Ders Verme Hareketliliği Litvanya Panevezys College Web 2.0 Araçları Eğitimi
28.09.2021 - 02.10.2021 Uluslararası
3.
Postpandemi Sürecinde Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
03.09.2021 - 03.09.2021 Ulusal
4.
Web 2.0 Araçları Eğitimi
10.02.2021 - 10.02.2021 Ulusal
5.
Tübitak 2237 Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimi
01.10.2015 - 03.10.2015 Türkiye Ulusal
6.
Toplam Kalite Yönetimi
10.03.2015 - 10.03.2015 Kırklareli Ulusal
7.
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Düşünmeyi Öğretme Temalı Bilim Danışmanlığı Kursu
19.07.2010 - 24.07.2010 Türkiye/Aksaray Ulusal
8.
Bilişim Teknolojilerini Etkin Kullanma Kursu
28.05.2007 - 08.06.2007 Türkiye İstanbul Ulusal