2010 - 2016 Doktoraİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Pazarlama (Dr)
Tez Adı: Uluslararası marka ittifaklarında tüketicilerin algıladığı uyum ile tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinin ve değerlerinin satın alma niyeti ile etkileşimi
2005 - 2007 Yüksek Lisansİstanbul Teknik Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Yl) (Tezsiz)
2001 - 2005 LisansDoğuş Üniversitesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr. (Tam Burslu)
2018 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2010 - 2018 Araştırma GörevlisiKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2024 Doç. Dr.Kırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
2022 Ortak Seçmeli Dersler KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
2021 Bölüm Başkan YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2020 Yönetim Kurulu ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi
2018 Anabilim Dalı BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2018 - 2021 Enstitü Müdür YardımcısıKırklareli Üniversitesi
1.
Interdisciplinary Public Finance, Business And Economics Studies-Volume Vı
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
İşletme Uygulamalarıyla Veri Analizi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Pazarlama İlkeleri
2022 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
4.
İşletmelerde Dijital Yönetim
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Dijital Dönüşümün Sektörel Analizleri
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Dijital Çağda İşletmeler ve Veriye Dayalı Uygulamalar
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Süreklilik ve Değişim Bağlamında Güney Kore ve Türk Modernleşmesi
2014 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Tüketici Etiği Ölçeğinin Geçerliliği
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Sürdürülebilir Pazarlamanın Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkisinde Çevre Bilincinin Aracılık Rolü
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Güncel Pazarlama Konularının İçerik Analizi
2022 Hakemli Uluslararası EBSCO, DRJI, ProQuest, Google Scholar, Sobiad Özgün Makale
4.
Evaluations Of İnternational Brand Alliances
2021 Hakemli Uluslararası SCOPUS, ESCI (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale
5.
Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında Mobil Alışveriş Uygulamalarının Benimsenmesini Etkileyen Faktörler
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Uluslararası Marka İttifaklarının Başarısı ile İlişkili Olabilecek Faktörlerin İncelenmesi
2018 Hakemli Uluslararası ESCI (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale
7.
Türkiye Mobil Telekomünikasyon Sektöründe Numara Taşıma Yönetmeliğinin Uygulamaya Geçmesinden Sonra Değiştirme Maliyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
"Starbucks" İş Modeli ve Globalleşme Sürecine Kıyasla Bir İş Modeli Olarak "Kahve Dünyası"nın Gelişimi ve Globalleşmesi
2016 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
9.
Tüketicilerin Toplulukçuluk Değerlerinin Ölçülmesi Hakkında Bir Ölçek Geçerlemesi
2016 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
10.
Doğrudan Yabancı Yatırımlar'ın Tüketiciler Tarafından Yerel Olarak Algılanmasında Etkili Olabilecek Faktörlerin Değerlendirilmesi
2014 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
1.
Güncel Pazarlama Konularının İçerik Analizi
2022 Hakemli Uluslararası EBSCO, DRJI, ProQuest, Google Scholar, Sobiad Özgün Makale
2.
Evaluations Of İnternational Brand Alliances
2021 Hakemli Uluslararası SCOPUS, ESCI (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale
3.
Uluslararası Marka İttifaklarının Başarısı ile İlişkili Olabilecek Faktörlerin İncelenmesi
2018 Hakemli Uluslararası ESCI (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale
1.
Tüketici Etiği Ölçeğinin Geçerliliği
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Sürdürülebilir Pazarlamanın Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkisinde Çevre Bilincinin Aracılık Rolü
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında Mobil Alışveriş Uygulamalarının Benimsenmesini Etkileyen Faktörler
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Türkiye Mobil Telekomünikasyon Sektöründe Numara Taşıma Yönetmeliğinin Uygulamaya Geçmesinden Sonra Değiştirme Maliyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisi
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
"Starbucks" İş Modeli ve Globalleşme Sürecine Kıyasla Bir İş Modeli Olarak "Kahve Dünyası"nın Gelişimi ve Globalleşmesi
2016 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
6.
Tüketicilerin Toplulukçuluk Değerlerinin Ölçülmesi Hakkında Bir Ölçek Geçerlemesi
2016 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
7.
Doğrudan Yabancı Yatırımlar'ın Tüketiciler Tarafından Yerel Olarak Algılanmasında Etkili Olabilecek Faktörlerin Değerlendirilmesi
2014 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
1.
Use Of Reduced Versıons Of The Cetscale To Measure Consumer Ethnocentrısm In Marketıng
19.07.2023 Özet bildiri Uluslararası
2.
Pazarlama Nedir, Ne Değildir? Pazarlamanın Kapsamı, çeşitliliği ve Önemi Hakkında Bir İnceleme
25.06.2023 Tam metin bildiri Uluslararası
3.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Demografisi
30.05.2018 Özet bildiri Uluslararası
5.
Social Media Advertisements: The Interactions Of Consumers’ Attitudes, Behaviours And Purchase Intentions
30.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
6.
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
31.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
7.
Evaluation Of Social Media Usage İn The Context Of Social Media Use Integration Scale
30.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Factors Determining Organic Food Consumption In Turkey
31.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
9.
An Analysis Of Occupational Accidents And Hazards: The Case Of Turkey
Özet bildiri Uluslararası
1.
Use Of Reduced Versıons Of The Cetscale To Measure Consumer Ethnocentrısm In Marketıng
19.07.2023 Özet bildiri Uluslararası2.
Pazarlama Nedir, Ne Değildir? Pazarlamanın Kapsamı, çeşitliliği ve Önemi Hakkında Bir İnceleme
25.06.2023 Tam metin bildiri Uluslararası3.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası4.
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Demografisi
30.05.2018 Özet bildiri Uluslararası5.
Social Media Advertisements: The Interactions Of Consumers’ Attitudes, Behaviours And Purchase Intentions
30.04.2018 Özet bildiri Uluslararası6.
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
31.10.2017 Özet bildiri Uluslararası7.
Evaluation Of Social Media Usage İn The Context Of Social Media Use Integration Scale
30.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası8.
Factors Determining Organic Food Consumption In Turkey
31.05.2017 Özet bildiri Uluslararası9.
An Analysis Of Occupational Accidents And Hazards: The Case Of Turkey
Özet bildiri Uluslararası
1.
Verini Kap, “Thon”la Değer Kat-Iı (Proje Numarası: 119b101)
01.07.2020 - 01.01.2022 Tübitak Projesi ULUSAL Uzman Tamamlandı 107040 TÜRK LİRASI
2.
Verini Kap, ”thon”la Değer Kat (Proje Numarası: 118b056)
01.06.2018 - 01.12.2018 Tübitak Projesi ULUSAL Eğitmen Tamamlandı 93470 TÜRK LİRASI
3.
Sağlıklı Beslenme Algısı Konusunda Farklılaşan Tüketicileri Belirlemek ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma- A Research About Defining And Segmenting Consumers Who Have Different Healthy Eating Perceptions
19.09.2017 - 27.12.2019 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 18172 TÜRK LİRASI
4.
Uluslararası Marka İttifaklarında Tüketicilerin Algıladığı Uyum ile Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin ve Değerlerinin Satın Alma Niyeti ile Etkileşimi
15.12.2015 - 09.01.2017 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 15000 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Doktora Yeterlik | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Doktora Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Doktora Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Doktora Yeterlik | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletme | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletme | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Uluslararası Pazarlama | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Sağlık Kurumlarında Pazarlama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Sağlık Kurumlarında Pazarlama (İö) | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Sağlık Kurumlarında Pazarlama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Araştırması (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri (İkinci Öğretim) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri | Türkçe | 3 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2022 | Sürdürülebilir Pazarlamanın Çevre Bilinci ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkisi | GİZEM KÜÇÜKYÖRÜK | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Mobil Alışveriş Uygulamalarının Benimsenmesini Etkileyen Faktörlerin Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modeli Bağlamında İncelenmesi | SELEN SEYHUN | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2020 Dergi Editör Uluslararası
2.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2020 Dergi Editör Uluslararası
3.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2019 Dergi Editör Uluslararası
4.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2019 Dergi Editör Uluslararası
5.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2019 Dergi Editör Uluslararası
6.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2018 Dergi Yrd. Editör Uluslararası
7.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2018 Dergi Yrd. Editör Uluslararası
8.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2018 Dergi Editör Uluslararası
9.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2018 Dergi Editör Uluslararası
10.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Yrd. Editör Uluslararası
11.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Yrd. Editör Uluslararası
12.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Editör Uluslararası
13.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Editör Uluslararası
14.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Yrd. Editör Uluslararası
1.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2017 Dergi Ulusal
2.
Journal Of European Theoretical And Applied Studies (Jetas)
2017 Dergi Uluslararası
3.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Uluslararası
4.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2016 Dergi Uluslararası
1.
Eczacıbaşı Holding-İntema A.ş.
2008 - 2010
2.
Balıkesir Astsubay Meslek Yüksek Okulu
2007 - 2008