2017 - 2021 Doktoraİstanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
Tez Adı: Pazarlamanın dijital dönüşümü: Influencer marketing uygulamaları üzerine bir araştırma
2015 - 2018 Yüksek LisansMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Küreselleşme sürecinde kent markalama: Model önerisi Bartın örneği
2011 - 2018 LisansSelçuk Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Pr.
2018 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Rektörlük
1.
İletişim Perspektifinden Post-Truth Fenomeni
2024 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
İklim İletişimi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
The Future Of Communication İn The Digital Age
2022 Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası
4.
Pazarlamanın Dijital Dönüşümü ve Influencer Marketing
2022 Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası
5.
Ekonomi, İdari ve Sosyal Bilimler Araştırmaları
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Hakikat Ötesi Çağda İletişim: Prof. Dr. Ünsal Oskay'a Armağan
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
7.
Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
1.
Doğal Afet ve Kriz Yönetiminde Sosyal Medyanın Etkisi: Kahramanmaraş Merkezli Deprem Felaketi Üzerine Bir İnceleme
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
2.
Sağlık İletişimi: Bir İletişim Aracı Olarak Pandemi Döneminde Kamu Spotlarının Kullanımı
2023 Hakemli Ulusal ASOS Index Özgün Makale
3.
Erving Goffman'ın Benlik Kuramı Çerçevesinde İzlenim Yönetimi ve Kişilerarası İletişime Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme
2021 Hakemli Ulusal SOBİAD, İSAM, Google Scholar Özgün Makale
4.
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. & Dap Pazarlama Araştırmaları Şirketlerinin Web Sitesi ve Sosyal Medya Hesaplarının Kaşılaştırmalı Analizi
2021 Hakemli Uluslararası Asos Indeks, CiteFactor- , Google Scholar, i-Journal, International Scientific Indexing, Journal Factor Özgün Makale
5.
Destinasyon Kisiligi ve Destinasyon Imaji Algisi Arasindaki Iliskilerin Arastirilmasi: Aydin Ili Ornegi
2019 Hakemli Ulusal Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Academic Resource Index (Researchbib) Özgün Makale
6.
Transaksiyonel Analiz Ego Durumlarının İletişime Etkisi Bağlamında “Ters Yüz” Filminin Analizi
2019 Hakemli Ulusal SOBIAD, ResearchBib, Scientific Indexing Services, ASOS Index, DRJI Özgün Makale
7.
Toplumsal Cinsiyet Teorisi Bağlamında Reklamlarda Erkek İmgesinin Değerlendirilmesi: Men’s Health Dergisindeki Reklamların Analiz
2019 Hakemli Uluslararası Art Index (Art Research Database, EBSCO) Özgün Makale
8.
Althusser’in Düşüncesinde İdeoloji, Özne ve Bilinç İlişkisi
2018 Hakemli Ulusal SOBİAD, MLA, SIS, ISAM Özgün Makale
1.
Doğal Afet ve Kriz Yönetiminde Sosyal Medyanın Etkisi: Kahramanmaraş Merkezli Deprem Felaketi Üzerine Bir İnceleme
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
2.
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti. & Dap Pazarlama Araştırmaları Şirketlerinin Web Sitesi ve Sosyal Medya Hesaplarının Kaşılaştırmalı Analizi
2021 Hakemli Uluslararası Asos Indeks, CiteFactor- , Google Scholar, i-Journal, International Scientific Indexing, Journal Factor Özgün Makale
3.
Toplumsal Cinsiyet Teorisi Bağlamında Reklamlarda Erkek İmgesinin Değerlendirilmesi: Men’s Health Dergisindeki Reklamların Analiz
2019 Hakemli Uluslararası Art Index (Art Research Database, EBSCO) Özgün Makale
1.
Sağlık İletişimi: Bir İletişim Aracı Olarak Pandemi Döneminde Kamu Spotlarının Kullanımı
2023 Hakemli Ulusal ASOS Index Özgün Makale
2.
Erving Goffman'ın Benlik Kuramı Çerçevesinde İzlenim Yönetimi ve Kişilerarası İletişime Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme
2021 Hakemli Ulusal SOBİAD, İSAM, Google Scholar Özgün Makale
3.
Destinasyon Kisiligi ve Destinasyon Imaji Algisi Arasindaki Iliskilerin Arastirilmasi: Aydin Ili Ornegi
2019 Hakemli Ulusal Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Academic Resource Index (Researchbib) Özgün Makale
4.
Transaksiyonel Analiz Ego Durumlarının İletişime Etkisi Bağlamında “Ters Yüz” Filminin Analizi
2019 Hakemli Ulusal SOBIAD, ResearchBib, Scientific Indexing Services, ASOS Index, DRJI Özgün Makale
5.
Althusser’in Düşüncesinde İdeoloji, Özne ve Bilinç İlişkisi
2018 Hakemli Ulusal SOBİAD, MLA, SIS, ISAM Özgün Makale
1.
Toplum Temelli Sağlık Uygulamalarının Yaşlı Bakım Programı öğrencilerinin İletişim, Empati ve Yaşlı Algılarının geliştirilmesindeki Rolü: Kırklareli Üniversitesi Yaşlı Bakım programı Öğrencileri Üzerinde Nitel Bir Çalışma
30.04.2024 Özet bildiri Uluslararası
2.
Kentlerin Markalaşma Serüveninde Kent Tarihinin Önemi: Bartın ili Üzerine Bir Değerlendirme
30.04.2024 Özet bildiri Uluslararası
3.
Süper Akıllı Topluma Doğru: Toplum 5.0'a Geçiş Süreci
15.05.2022 Özet bildiri Uluslararası
4.
Sosyal-Kamuoyu Araştırmalarında Kullanılan Yöntem ve Teknikler Üzerine Bir Değerlendirme
05.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
5.
endüstri 4.0 Sürecinde Reklamlar: Bosch Perfectbake Reklamının Göstergebilimsel Analiz
01.12.2021 Özet bildiri Uluslararası
6.
Halkla İlişkiler Kampanya Sürecinde Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Teknolojilerinin Kullanımı
01.12.2021 Özet bildiri Uluslararası
7.
Reklamların Tüketici Alışkanlıklarına Etkisi: Kahvaltılık Reklamlar Üzerine Bir Araştırma
26.10.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Erving Goffman’ın Benlik Kuramı Çerçevesinde İzlenim Yönetimi ve Kişilerarası İletişime Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme
14.11.2019 Özet bildiri Ulusal
9.
Dijital Pazarlama Ekseninde Instagramda Yemek Showları: Instablogger Şefler Üzerine Bir İnceleme
24.11.2019 Özet bildiri Uluslararası
10.
Toplumsal Cinsiyet Açısından Dijital Bölünme: Türkiye Örneği
01.11.2019 Özet bildiri Ulusal
11.
Teknoloji Çağında Dijital Yerliler, Melezler ve Dijital Göçmenlerin Bilgiye Erişim Düzeyi
Özet bildiri Ulusal
12.
Sanatta Marka Olmak: Picasso Örneği
01.01.2018 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Toplum Temelli Sağlık Uygulamalarının Yaşlı Bakım Programı öğrencilerinin İletişim, Empati ve Yaşlı Algılarının geliştirilmesindeki Rolü: Kırklareli Üniversitesi Yaşlı Bakım programı Öğrencileri Üzerinde Nitel Bir Çalışma
30.04.2024 Özet bildiri Uluslararası2.
Kentlerin Markalaşma Serüveninde Kent Tarihinin Önemi: Bartın ili Üzerine Bir Değerlendirme
30.04.2024 Özet bildiri Uluslararası3.
Süper Akıllı Topluma Doğru: Toplum 5.0'a Geçiş Süreci
15.05.2022 Özet bildiri Uluslararası4.
Sosyal-Kamuoyu Araştırmalarında Kullanılan Yöntem ve Teknikler Üzerine Bir Değerlendirme
05.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası5.
endüstri 4.0 Sürecinde Reklamlar: Bosch Perfectbake Reklamının Göstergebilimsel Analiz
01.12.2021 Özet bildiri Uluslararası6.
Halkla İlişkiler Kampanya Sürecinde Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Teknolojilerinin Kullanımı
01.12.2021 Özet bildiri Uluslararası7.
Reklamların Tüketici Alışkanlıklarına Etkisi: Kahvaltılık Reklamlar Üzerine Bir Araştırma
26.10.2021 Tam metin bildiri Uluslararası8.
Dijital Pazarlama Ekseninde Instagramda Yemek Showları: Instablogger Şefler Üzerine Bir İnceleme
24.11.2019 Özet bildiri Uluslararası
1.
Erving Goffman’ın Benlik Kuramı Çerçevesinde İzlenim Yönetimi ve Kişilerarası İletişime Etkisi Üzerine Bir Değerlendirme
14.11.2019 Özet bildiri Ulusal
2.
Toplumsal Cinsiyet Açısından Dijital Bölünme: Türkiye Örneği
01.11.2019 Özet bildiri Ulusal
3.
Teknoloji Çağında Dijital Yerliler, Melezler ve Dijital Göçmenlerin Bilgiye Erişim Düzeyi
Özet bildiri Ulusal
4.
Sanatta Marka Olmak: Picasso Örneği
01.01.2018 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Memleket Siyaset Yönetim
2024 Dergi Ulusal
2.
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi
2024 Dergi Uluslararası
3.
Erciyes İletişim Dergisi
2021 Dergi Ulusal
4.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
2020 Dergi Ulusal
1.
Kırklareli Üniversitesi Proje Geliştirme ve Koordinasyon Birimi Mesleki Gelişim Eğitimi
04.04.2019 - 27.04.2019 Ulusal