2016 - 2020 Doctorateİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Thesis: Markaya yönelik tutum oluşturmada duyusal markalama uyaranlarının rolü: Ev tekstili sektörü üzerine bir araştırma
2014 - 2016 Master's DegreeMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Thesis: Cinsiyet farklılıkları bağlamında yöneticilerin bilişsel iletişim yetkinliğinin kurumsal izlenim yönetimine etkisi
2008 - 2013 GraduateEge Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Pr.
2024 DoçentKırklareli Üniversitesi / Pınarhisar Meslek Yüksekokulu / Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü / Medya ve İletişim Pr.
1.
Çoğulculuk Demokrasi Kuramı
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
2020 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
2.
Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
2020 Hakemli Ulusal Google Scholor Özgün Makale
3.
Milyoner (Slumdog Millionaire) Filminin Sosyal Bilişsel Kuram Çerçevesinde Çözümlenmesi
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
2020 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
1.
Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
2020 Hakemli Ulusal Google Scholor Özgün Makale
2.
Milyoner (Slumdog Millionaire) Filminin Sosyal Bilişsel Kuram Çerçevesinde Çözümlenmesi
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Yaratıcı Reklam Stratejileri Bağlamında Geleceğin Hedef Kitlelerinin Karakter Tipolojisi
Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Bir Psikolojik Sözleşme İhlali Olarak Whistleblowing (Bilgi İfşası)
Tam metin bildiri Uluslararası
3.
Kullanım ve Doyum Aracı Olarak Popüler Kültür
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Kamu Diplomasisi Açısından Türk Dış İşlerinin Sosyal Medya Kullanımı:twitter Örneği
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
5.
Cittaslow Felsefesinin İletilmesinde Bir Araç Olarak Belediye Web Sayfaları
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Cittaslow Kentlerinin Sakinlik Düzeylerine İlişkin Bir Değerlendirme Türkiye Cittaslow Ağı
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Sanal Kimlik İnşasında Diasporik Düzlem: Kuşaklar Açısından Bir Değerlendirme
03.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
8.
Kamu Diplomasisinde Zihni Yazılım: İki Vizyonel Örnek ile Bir Model Önerisi
03.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
9.
Kriz İletişimi Kampanyalarının Etik Boyutu: Kuş Gribi İletişim Kampanyası
08.10.2015 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Yaratıcı Reklam Stratejileri Bağlamında Geleceğin Hedef Kitlelerinin Karakter Tipolojisi
Tam metin bildiri Uluslararası2.
Bir Psikolojik Sözleşme İhlali Olarak Whistleblowing (Bilgi İfşası)
Tam metin bildiri Uluslararası3.
Kullanım ve Doyum Aracı Olarak Popüler Kültür
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası4.
Kamu Diplomasisi Açısından Türk Dış İşlerinin Sosyal Medya Kullanımı:twitter Örneği
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası5.
Cittaslow Felsefesinin İletilmesinde Bir Araç Olarak Belediye Web Sayfaları
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası6.
Cittaslow Kentlerinin Sakinlik Düzeylerine İlişkin Bir Değerlendirme Türkiye Cittaslow Ağı
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası7.
Sanal Kimlik İnşasında Diasporik Düzlem: Kuşaklar Açısından Bir Değerlendirme
03.11.2017 Özet bildiri Uluslararası8.
Kamu Diplomasisinde Zihni Yazılım: İki Vizyonel Örnek ile Bir Model Önerisi
03.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
1.
Kriz İletişimi Kampanyalarının Etik Boyutu: Kuş Gribi İletişim Kampanyası
08.10.2015 Tam metin bildiri Ulusal
Term | Course Name | Language | Course Hours |
---|---|---|---|
2019-2020 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Görsel Kültür | Türkçe | 6 |
2019-2020 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Görsel Kültür | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 6 |
2017-2018 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 6 |
2017-2018 | İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Görsel Kültür | Türkçe | 9 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Kurumsal İletişim | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Halkla İlişkiler ve Toplum | Türkçe | 6 |