2016 - 2020 DoktoraAnkara Üniversitesi
Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Çocuk Gelişimi (Dr)
Tez Adı: Dikkat eksikliği/aşırı hareket bozukluğu tanılı çocuklara uygulanan bireyselleştirilmiş gelişim destek programının bozukluğun semptomlarına, algılama becerilerine ve aile işlevselliğine etkisinin incelenmesi
2013 - 2016 Yüksek LisansAnkara Üniversitesi
Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Çocuk Gelişimi (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Sanat eğitimi alan ve almayan ergenlerin mizah tarzlarının ve kişilerarası problem çözme becerilerinin incelenmesi
2007 - 2012 LisansHacettepe Üniversitesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi / Çocuk Gelişimi Bölümü / Çocuk Gelişimi Pr.
2021 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Fakültesi / Çocuk Gelişimi Bölümü / Çocuk Gelişimi Anabilim Dalı
2017 - 2021 Araştırma GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Yüksekokulu / Çocuk Gelişimi Bölümü / Çocuk Gelişimi Pr.
2022 Staj Komisyon ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Fakültesi / Çocuk Gelişimi Bölümü
2021 - 2023 Komisyon ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi
2021 Bologna KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
2021 - 2023 Çocuk Gelişimi Bölümü Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Fakültesi / Çocuk Gelişimi Bölümü
2017 Erasmus KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
2017 - 2022 Muafiyet ve İntibak Komisyonu ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Fakültesi / Çocuk Gelişimi Bölümü
1.
Dehb: Duyusal, Bilişsel ve Duygusal Algılama Becerilerinin Desteklenmesi
2024 Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası
2.
Yönetici İşlevler: Bilişsel Süreçlerde Üst Boyut
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Bilişsel Gelişim ve Desteklenmesi
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Gelişen Zihin
2019 Kitap Tercümesi Tümü Uluslararası
7.
Recent Advances İn Educational Sciences
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim Iı (36-72 Ay)
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
9.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim Iı (36-72 Ay)
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
10.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I (0-36 Ay)
2017 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
11.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I (0-36 Ay)
2017 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
12.
Educational Research And Practice
2017 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
13.
Çocuk Gelişimi
2016 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Duygu Düzenleme Eğitiminin Mesleki Duygusal İletişim Becerilerine Yansıması: Çocuk Gelişimciler Üzerine Bir İnceleme
2025 Hakemli Uluslararası EBSCO, ULRICHSWEB, ECONLIT, PROQUEST, TR DİZİN Özgün Makale
2.
Davranış Sorunlarını Yordamada Ebeveyn-Çocuk İlişkisi
2024 Hakemli Uluslararası H.W. Wilson, TR DİZİN Özgün Makale
3.
Çocuk Psikopatolojilerine Algısal Gelişim Perspektifinden Bakış
2024 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
4.
İlkokul Dönemi Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
2024 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
5.
Emotion Regulation Skills With The Changing Perception Of Happiness İn The Pandemic
2023 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, Sobiad, TR DİZİN Özgün Makale
6.
Dehb Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi
2022 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
7.
Perceptual Skills Scale: A Validity And Reliability Study (Algısal Beceriler Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
2021 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
8.
A Qualitative View To Children’s Problem Solving Skills (Çocukların Problem Çözme Becerilerine Nitel Bir Bakış)
2020 Hakemli Uluslararası TR DİZİN, EBSCO, ERICPLUS Özgün Makale
9.
Ergenlerin Mizah Tarzları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri
2019 Hakemli Uluslararası EBSCO,ERIH Plus, Index Copernicus, ASOS Index, TR DİZİN Özgün Makale
10.
Annelerinin Görüşlerine Göre Dehb Tanılı Çocukların Okullarda Karşılaştıkları Sorunlar
2019 Hakemli Uluslararası EBSCO, DOAJ, TR DİZİN Özgün Makale
11.
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Ergenlerin Mizah Tarzlarının İncelenmesi
2019 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
12.
Examination Of Preschool Education Program İn Terms Of Moral Components (Okul Öncesi Eğitim Programının Ahlakın Bileşenleri Açısından İncelenmesi )
2018 Hakemli Uluslararası TR DİZİN, EBSCO, ERICPLUS Özgün Makale
13.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında Çocuk Gelişimci Olmak
2018 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, SOBİAD, TR DİZİN Özgün Makale
14.
Sürdürülebilir Gelişme Amaçlı Eğitimde Etkili Bir Örnek: “Küçük Ağaç’ın Eğitimi”
2018 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, SOBİAD, TR DİZİN Özgün Makale
15.
İşitme Yetersizliği Olan Bebeğin Gelişiminde Erken Müdahale Programının Etkisi.
2018 Hakemli Uluslararası DOAJ, Index Copernicus, SOBIAD Özgün Makale
16.
The Relationship Of Art And Music Education With Adolescents’ Humor Styles And İnterpersonal Problem Solving Skills
2017 Hakemli Uluslararası Scopus, ESCI Özgün Makale
1.
Duygu Düzenleme Eğitiminin Mesleki Duygusal İletişim Becerilerine Yansıması: Çocuk Gelişimciler Üzerine Bir İnceleme
2025 Hakemli Uluslararası EBSCO, ULRICHSWEB, ECONLIT, PROQUEST, TR DİZİN Özgün Makale
2.
Davranış Sorunlarını Yordamada Ebeveyn-Çocuk İlişkisi
2024 Hakemli Uluslararası H.W. Wilson, TR DİZİN Özgün Makale
3.
Çocuk Psikopatolojilerine Algısal Gelişim Perspektifinden Bakış
2024 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
4.
İlkokul Dönemi Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
2024 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
5.
Emotion Regulation Skills With The Changing Perception Of Happiness İn The Pandemic
2023 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, Sobiad, TR DİZİN Özgün Makale
6.
Dehb Tanılı Çocuklara Uygulanan Bireyselleştirilmiş Gelişim Destek Programının Bozukluğun Semptomlarına, Algılama Becerilerine ve Aile İşlevselliğine Etkisinin İncelenmesi
2022 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
7.
Perceptual Skills Scale: A Validity And Reliability Study (Algısal Beceriler Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
2021 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
8.
A Qualitative View To Children’s Problem Solving Skills (Çocukların Problem Çözme Becerilerine Nitel Bir Bakış)
2020 Hakemli Uluslararası TR DİZİN, EBSCO, ERICPLUS Özgün Makale
9.
Ergenlerin Mizah Tarzları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri
2019 Hakemli Uluslararası EBSCO,ERIH Plus, Index Copernicus, ASOS Index, TR DİZİN Özgün Makale
10.
Annelerinin Görüşlerine Göre Dehb Tanılı Çocukların Okullarda Karşılaştıkları Sorunlar
2019 Hakemli Uluslararası EBSCO, DOAJ, TR DİZİN Özgün Makale
11.
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Ergenlerin Mizah Tarzlarının İncelenmesi
2019 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
12.
Examination Of Preschool Education Program İn Terms Of Moral Components (Okul Öncesi Eğitim Programının Ahlakın Bileşenleri Açısından İncelenmesi )
2018 Hakemli Uluslararası TR DİZİN, EBSCO, ERICPLUS Özgün Makale
13.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında Çocuk Gelişimci Olmak
2018 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, SOBİAD, TR DİZİN Özgün Makale
14.
Sürdürülebilir Gelişme Amaçlı Eğitimde Etkili Bir Örnek: “Küçük Ağaç’ın Eğitimi”
2018 Hakemli Uluslararası EBSCO, Index Copernicus, SOBİAD, TR DİZİN Özgün Makale
15.
İşitme Yetersizliği Olan Bebeğin Gelişiminde Erken Müdahale Programının Etkisi.
2018 Hakemli Uluslararası DOAJ, Index Copernicus, SOBIAD Özgün Makale
16.
The Relationship Of Art And Music Education With Adolescents’ Humor Styles And İnterpersonal Problem Solving Skills
2017 Hakemli Uluslararası Scopus, ESCI Özgün Makale
1.
The Effect Of Creative Writing Activities On Children Diagnosed With Specific Learning Disorder And On Their Emotional Skill
Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Family Centered Approach İn Rehabilitation: Views Of Child Development Specialists
25.05.2024 Özet bildiri Uluslararası
3.
An Overview Of Career Decision Regret Through Childhood Experiences
02.01.2024 Özet bildiri Uluslararası
4.
Examination Of Child Development Undergraduate Programs Of Universities İn Turkey İn Terms Of Academic Staff
28.07.2018 Özet bildiri Uluslararası
5.
Examining The Difficulties Experienced By Children Diagnosed With Attention Deficit / Hyperactivity Disorder (Adhd) İn Their School Life According To The Views Of Their Mothers
28.07.2018 Özet bildiri Uluslararası
6.
Farklı Kültürel Yapıların Aile Hayatı ve Tutumlarına Etkisi: Türkiye ve Rusya Örnekleri
09.05.2018 Özet bildiri Ulusal
7.
Çocuk Gelişimi Lisans Programı Son Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Performansları Üzerindeki Yeterlik Algılarının ve Mesleki Yönelimlerinin İncelenmesi: Kırklareli Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi Örneği.
09.05.2018 Özet bildiri Ulusal
8.
Çocukların Problem Çözme Becerilerine Nitel Bir Bakış
05.05.2018 Özet bildiri Uluslararası
9.
Problem Çözme Becerisi Gelişmiş ve Gelişmemiş Çocukların Davranış Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
08.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
10.
Mizah Tarzları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
08.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
11.
Çocukların Eleştirel Düşünme Becerilerinin Desteklenmesinde Eğitimde Bir Araç Olarak Fıkralar
16.12.2017 Tam metin bildiri Uluslararası
12.
Okul Öncesi Eğitim Programının Ahlakın Bileşenleri Açısından İncelenmesi
19.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
13.
Ahlak Kavramına ve Ahlak Eğitimine Toplumun Bakış Açısı
19.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
14.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
20.08.2017 Özet bildiri Uluslararası
15.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
10.07.2017 Özet bildiri Uluslararası
16.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
Özet bildiri Uluslararası
17.
The İnvestigation On İnterpersonal Problem Solving Skills Of Teenagers Who Have Or Have Not Received Art Education
16.10.2016 Özet bildiri Uluslararası
18.
Resim ve Müzik Eğitiminin Ergenlerin Mizah Tarzlarına ve Kişilerarası Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
03.06.2016 Özet bildiri Uluslararası
19.
Mizah Gelişimi
19.05.2016 Özet bildiri Ulusal
20.
Holt-Oram Öntanılı Hastada Bobath Yaklaşımının Etkinliği: Olgu Sunumu
07.04.2014 Özet bildiri Uluslararası
1.
The Effect Of Creative Writing Activities On Children Diagnosed With Specific Learning Disorder And On Their Emotional Skill
Tam metin bildiri Uluslararası2.
Family Centered Approach İn Rehabilitation: Views Of Child Development Specialists
25.05.2024 Özet bildiri Uluslararası3.
An Overview Of Career Decision Regret Through Childhood Experiences
02.01.2024 Özet bildiri Uluslararası4.
Examination Of Child Development Undergraduate Programs Of Universities İn Turkey İn Terms Of Academic Staff
28.07.2018 Özet bildiri Uluslararası5.
Examining The Difficulties Experienced By Children Diagnosed With Attention Deficit / Hyperactivity Disorder (Adhd) İn Their School Life According To The Views Of Their Mothers
28.07.2018 Özet bildiri Uluslararası6.
Çocukların Problem Çözme Becerilerine Nitel Bir Bakış
05.05.2018 Özet bildiri Uluslararası7.
Problem Çözme Becerisi Gelişmiş ve Gelişmemiş Çocukların Davranış Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
08.04.2018 Özet bildiri Uluslararası8.
Mizah Tarzları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
08.04.2018 Özet bildiri Uluslararası9.
Çocukların Eleştirel Düşünme Becerilerinin Desteklenmesinde Eğitimde Bir Araç Olarak Fıkralar
16.12.2017 Tam metin bildiri Uluslararası10.
Okul Öncesi Eğitim Programının Ahlakın Bileşenleri Açısından İncelenmesi
19.10.2017 Özet bildiri Uluslararası11.
Ahlak Kavramına ve Ahlak Eğitimine Toplumun Bakış Açısı
19.10.2017 Özet bildiri Uluslararası12.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
20.08.2017 Özet bildiri Uluslararası13.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
10.07.2017 Özet bildiri Uluslararası14.
Çocuk Gelişimi ve Ebelik Öğrencilerinin Çocuğun Katılım Hakkına Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Bakış
Özet bildiri Uluslararası15.
The İnvestigation On İnterpersonal Problem Solving Skills Of Teenagers Who Have Or Have Not Received Art Education
16.10.2016 Özet bildiri Uluslararası16.
Resim ve Müzik Eğitiminin Ergenlerin Mizah Tarzlarına ve Kişilerarası Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
03.06.2016 Özet bildiri Uluslararası17.
Holt-Oram Öntanılı Hastada Bobath Yaklaşımının Etkinliği: Olgu Sunumu
07.04.2014 Özet bildiri Uluslararası
1.
Farklı Kültürel Yapıların Aile Hayatı ve Tutumlarına Etkisi: Türkiye ve Rusya Örnekleri
09.05.2018 Özet bildiri Ulusal
2.
Çocuk Gelişimi Lisans Programı Son Sınıf Öğrencilerinin Mesleki Performansları Üzerindeki Yeterlik Algılarının ve Mesleki Yönelimlerinin İncelenmesi: Kırklareli Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi Örneği.
09.05.2018 Özet bildiri Ulusal
3.
Mizah Gelişimi
19.05.2016 Özet bildiri Ulusal
1.
Nesiller Arası Gelişim Merkezi (Negem)
02.03.2020 - 12.04.2022 Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç) ULUSAL Eğitmen Tamamlandı 1.024.618,75 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2024-2025 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 2 |
2024-2025 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 2 |
2024-2025 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Tez Çalışması 2 | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Uzmanlık Alan Dersi 2 | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 4 |
2023-2024 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Tez Çalışması 2 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Tez Çalışması 1 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Uzmanlık Alan Dersi 2 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Uzmanlık Alan Dersi 1 | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2024-2025 | Hasta Çocuk ve Hastane I | Türkçe | 6 |
2024-2025 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2024-2025 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2024-2025 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2024-2025 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2024-2025 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2024-2025 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Duyu ve Algı Gelişimi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Hasta Çocuk Uygulama Iı | Türkçe | 6 |
2023-2024 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Duyu ve Algı Gelişimi | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Hasta Çocuk Uygulama I | Türkçe | 6 |
2023-2024 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2023-2024 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Duyu ve Algı Gelişimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Beyin Gelişimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Duyu ve Algı Gelişimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Çocuk Gelişiminde Klinik Uygulamalar | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Hasta Çocuk Uygulama Iı | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Hasta Çocuk Uygulama I | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Beyin Gelişimi | Türkçe | 2 |
2022-2023 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Duygu Düzenleme | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Hasta Çocuk ve Hastane Iı | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Hasta Çocuk ve Hastane Iı | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Çocuk Ruh Sağlığı | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Sosyal İnceleme | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Akademik Okuryazarlık | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Psikopatoloji | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Beyin Gelişimi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Çocuk Ruh Sağlığı | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Destek Programları | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Sosyal İnceleme | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Akademik Okuryazarlık | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Psikopatoloji | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Gelişimsel Değerlendirme ve Tanılama | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Hasta Çocuk ve Hastane I | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Beyin Gelişimi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Ergenlik Gelişimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Risk Altındaki Çocuklar | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Bebeklikte Gelişim Destek Programları | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Bilişsel Gelişimde Çağdaş Yaklaşımlar | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Aile Eğitimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Hasta Çocuk ve Hastane Iı | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Davranış ve Alışkanlık Problemleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Gelişim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Akademik Okuryazarlık | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Aile Dinamikleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Gelişimsel Psikopatoloji | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Beyin Gelişimi | Türkçe | 2 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2025 | Mandala Tasarımı Eğitiminin Ergenlerin Mükemmeliyetçilik Tutumu Üzerine Etkisinin İncelenmesi | ESRA NUR TOPAL | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2025 | Duygu Düzenleme Odaklı Yaratıcı Yazma Etkinliklerinin Özgül Öğrenme Bozukluğu Olan Ergenlerde Stres Seviyeleri ve Başa Çıkma Becerilerine Etkisi | CEREN ÖZDEMİR | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2024 | Çocuklarda Problemli Medya Kullanımı ile Akran Oyun Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | MERVE MANAV | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2024 | Otizm Tanılı ve Tipik Gelişim Gösteren Çocuklara Sahip Ebeveynlerin Deneyimleri: Çocukluk Algıları ve Yaşantıları | BELKISA UZAK | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2024 | Adölesan Dönemde Duygusal Zekanın Empatik Eğilim ve Duygu Düzenlemeye Karşı Yordayıcı Etkisi | YAĞMUR DEMİRCİ | Kırklareli Üniversitesi/Sağlık Bilimleri Enstitüsü/Çocuk Gelişimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Mindfulness
2025 Dergi Uluslararası
2.
Mindfulness
2025 Dergi Uluslararası
3.
Mindfulness
2025 Dergi Uluslararası
4.
Academia Mental Health And Well-Being
2024 Dergi Uluslararası
5.
Mindfulness
2024 Dergi Uluslararası
6.
Mindfulness
2024 Dergi Uluslararası
7.
Review Of Educational Research
2022 Dergi Uluslararası
8.
Psychological Reports
2022 Dergi Uluslararası
9.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2022 Dergi Uluslararası
10.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2022 Dergi Uluslararası
11.
Black Sea Journal Of Public And Social Science
2022 Dergi Uluslararası
12.
Türkiye Sağlık Araştırmaları Dergisi
2021 Dergi Uluslararası
13.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2021 Dergi Uluslararası
14.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2021 Dergi Uluslararası
15.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
2020 Dergi Uluslararası
16.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
2020 Dergi Uluslararası
1.
Isparta Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi Müdürlüğü
2014 - 2017
2.
Isparta Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi
2013 - 2014
1.
Meditasyon Uzmanlaşma Programı : Yaşamak ve Öğretmek
14.01.2023 - 25.02.2023 Uluslararası
2.
Mandala Eğitici Eğitmenliği
04.12.2022 - 28.02.2023 Ulusal
3.
1. Nörobilim Yaz Kursu
01.08.2022 - 29.08.2022 Ulusal
4.
Stres Yönetimi ve Beyin
16.07.2022 - 16.07.2022 Ulusal
5.
Psikoterapi ve Nörobilim
09.07.2022 - 09.07.2022 Ulusal
6.
Bilişsel Davranışçı Terapide Kullanılan Araç ve Teknikler Eğitimi
05.07.2022 - 07.07.2022 Ulusal
7.
Şema Terapi Işığında Umutsuzluk ve Tükenmişlik ile Başa Çıkma
04.07.2022 - 04.07.2022 Ulusal
8.
Kaplanı Uyandırmak, Travmayı İyileştirmek
26.04.2022 - 26.04.2022 Uluslararası
9.
Çocuk ve Ergenlerde Mindfulness Sempozyumu
21.08.2021 - 21.08.2021 Uluslararası
10.
5. Mindfulness Sempozyumu
19.06.2021 - 20.06.2021 Uluslararası
11.
Travma Araştırmaları 2. Bölüm
04.05.2021 - 05.05.2021 Uluslararası
12.
Prep Uygulayıcı Eğitimi
25.04.2021 - 25.04.2021 Ulusal
13.
Sinir Sisteminde Polyvagal Teori ve İnsanın Güven Arayışı
17.04.2021 - 17.04.2021 Ulusal
14.
Online Modul 1 Body Percussion With Santi Serratosa
27.03.2021 - 27.03.2021 Uluslararası
15.
Travma Araştırmaları 1. Bölüm
19.03.2021 - 20.03.2021 Uluslararası
16.
Travma Dersleri
06.03.2021 - 14.03.2021 Ulusal
17.
S-Mbsr (Mindfulness Based Stress Reduction) Eğitimi, Eline Snel Metodu®
07.10.2020 - 25.11.2020 Uluslararası
18.
Kurumsal Mesleki Gelişim Eğitici Eğitimi
09.12.2019 - 24.12.2019 Ulusal
19.
Uluslararası Gelişimi İzleme Destekleme Rehberi Uygulayıcı Eğitimi Programı- Gidr
13.05.2017 - 13.05.2017 Uluslararası
20.
Housing Green Space Children’s Play
20.03.2017 - 21.03.2017 Ankara Uluslararası
21.
İnterdisipliner Dil ve Konuşma Terapisi Artikülasyon Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitimi
15.03.2014 - 16.03.2014 İzmir Uluslararası
22.
Objektif Çocuk Değerlendirme Testleri
01.08.2013 - 02.08.2013 Samsun Uluslararası
23.
Denver Gelişimsel Tarama Testi
01.01.2011 - 02.01.2011 Ankara Uluslararası
24.
İşitme, Dil ve Konuşmayı Öğretme Yöntemi: Plansız Anı Resimleme: Pare
19.06.2010 - 19.06.2010 Ankara Ulusal