2017 - 2021 DoktoraTrakya Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Dr)
Tez Adı: Materyalist değerlerin bilişsel satın alma ve satın alma sonrası davranışa etkisi
2008 - 2011 Yüksek LisansDumlupınar Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Tüketicilerin sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tutumlarının analizi: Eskişehir ilindeki banka müşterileri üzerine alan araştırması
2007 - 2009 ÖnlisansAnadolu Üniversitesi
Açıköğretim Fakültesi / Yönetim ve Organizasyon Bölümü / Sağlık Kurumları İşletmeciliği Pr. (Açıköğretim)
2004 - 2008 LisansEskişehir Osmangazi Üniversitesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / İşletme Pr.
2012 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu / Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü / Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Pr.
2021 Öğretim Görevlisi Dr.Sağlık Hizmetleri Myo
1.
İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Çalışmalar-I
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar / Selected Topics İn Marketing: Concepts And Studies
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Tüketici Davranışları – Iv güncel Akademık Çalışmalar
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Sosyal Bilimlerde Seçme Konular-8
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Tüketici Psikolojisi
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
6.
Organizasyonel Davranış
2019 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Organizasyonel Davranış
2019 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
sosyal Bilimlerde Seçme Konular-8
1.
The Effect Of Love Of Nature And Environmental Concern On Green Purchasing Behaviour
2024 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Materyalizmin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi: Yeşil Satın Alma Niyetinin Aracılık Rolü
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Tüketici Yeşil Yıkama Algısının Yeşil Marka Değerine Etkisi: Yeşil Algılanan Risk ve Yeşil Kafa Karışıklığının Aracılık Rolü
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
The Effect Of Materialist Values On Cognitive Buying And Cognitive Dissonance Post-Purchase Behavior
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
5.
Covıd-19 Pandemi Sürecinde Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2022 Hakemli Uluslararası Internation Scientific Indexing (ISI), SOBİAD, Scientific Indexing Services (SIS), Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Google Scholar (Academic Google), ResearchBible (Academic Resource Index), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Active Search Results Engineer (ASR), I2OR Indexing Services & Evaluation of Publication Impact Factor (PIF), Root Society for Indexing and Impact Factor Service Derleme Makale
6.
Dijital Çağda Sosyal Medya ve Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2022 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), ResearchBible (Academic Resource Index), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), SOBIAD, I2OR Indexing Services & Evaluation of Publication Impact Factor (PIF), Active Search Results Engineer (ASR), Root Society for Indexing and Impact Factor Service, Scientific Indexing Services (SIS) Derleme Makale
7.
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
Materyalist Değerler ile Hedonik ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
9.
Undergraduates Awareness Of Green Chemistry And Its Reflections İn Ideas About Green Marketing
2015 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
1.
The Effect Of Materialist Values On Cognitive Buying And Cognitive Dissonance Post-Purchase Behavior
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
2.
Covıd-19 Pandemi Sürecinde Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2022 Hakemli Uluslararası Internation Scientific Indexing (ISI), SOBİAD, Scientific Indexing Services (SIS), Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Google Scholar (Academic Google), ResearchBible (Academic Resource Index), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Active Search Results Engineer (ASR), I2OR Indexing Services & Evaluation of Publication Impact Factor (PIF), Root Society for Indexing and Impact Factor Service Derleme Makale
3.
Dijital Çağda Sosyal Medya ve Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
2022 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), ResearchBible (Academic Resource Index), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), SOBIAD, I2OR Indexing Services & Evaluation of Publication Impact Factor (PIF), Active Search Results Engineer (ASR), Root Society for Indexing and Impact Factor Service, Scientific Indexing Services (SIS) Derleme Makale
4.
Undergraduates Awareness Of Green Chemistry And Its Reflections İn Ideas About Green Marketing
2015 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
1.
The Effect Of Love Of Nature And Environmental Concern On Green Purchasing Behaviour
2024 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Materyalizmin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi: Yeşil Satın Alma Niyetinin Aracılık Rolü
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Tüketici Yeşil Yıkama Algısının Yeşil Marka Değerine Etkisi: Yeşil Algılanan Risk ve Yeşil Kafa Karışıklığının Aracılık Rolü
2023 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Materyalist Değerler ile Hedonik ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
The Effect Of Consumer Greenwashing Perception On Green Brand Equity: The Mediating Role Of Green Perceived Risk And Green Confusion
30.01.2023 Özet bildiri Uluslararası
2.
Sustainable Consumption Behavior: A Comparative Analysis Of Generation X And Generation Y Consumers
28.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası
3.
Impact Of The Covid-19 Pandemic On Medical Publicity And Marketing
04.08.2022 Özet bildiri Uluslararası
4.
Impact Of Social Media On Medical Publicity And Marketing In The Digital Age
04.08.2022 Özet bildiri Uluslararası
5.
Materyalist Değerler ile Hedonik Alışveriş ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
09.03.2019 Özet bildiri Uluslararası
6.
Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tutumlarının Analizi: Eskişehir İlindeki Banka Müşterileri Üzerine Alan Araştırması
23.09.2017 Özet bildiri Uluslararası
7.
Effect Of Coping Style On Undergraduates’ Academic Motivation
21.05.2015 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Undergraduates Awareness Of Green Chemistry And İts Reflections İn Ideas About Green Marketing
21.05.2015 Tam metin bildiri Uluslararası
9.
covid-19 Pandemisinin Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Üzerindeki Etkisi
özet bildiri
10.
dijital Çağda Sosyal Medyanın Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Üzerindeki Etkisi
özet bildiri
11.
tüketici Yeşil Yıkama Algısının Yeşil Marka Varlığına Etkisi: Yeşil Algılanan Risk ve Yeşil Karışıklığın Aracı Rolü
özet bildiri
12.
sürdürülebilir Tüketim Davranışı: X Kuşağı ve Y Kuşağı Tüketicilerinin Karşılaştırmalı Analizi
tam metin bildirisi
1.
The Effect Of Consumer Greenwashing Perception On Green Brand Equity: The Mediating Role Of Green Perceived Risk And Green Confusion
30.01.2023 Özet bildiri Uluslararası2.
Sustainable Consumption Behavior: A Comparative Analysis Of Generation X And Generation Y Consumers
28.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası3.
Impact Of The Covid-19 Pandemic On Medical Publicity And Marketing
04.08.2022 Özet bildiri Uluslararası4.
Impact Of Social Media On Medical Publicity And Marketing In The Digital Age
04.08.2022 Özet bildiri Uluslararası5.
Materyalist Değerler ile Hedonik Alışveriş ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
09.03.2019 Özet bildiri Uluslararası6.
Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tutumlarının Analizi: Eskişehir İlindeki Banka Müşterileri Üzerine Alan Araştırması
23.09.2017 Özet bildiri Uluslararası7.
Effect Of Coping Style On Undergraduates’ Academic Motivation
21.05.2015 Tam metin bildiri Uluslararası8.
Undergraduates Awareness Of Green Chemistry And İts Reflections İn Ideas About Green Marketing
21.05.2015 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Materyalist Değerler ile Hedonik Alışveriş ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
14.05.2018 - 14.02.2019 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 2,499.96 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2023-2024 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2023-2024 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2022-2023 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2022-2023 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2022-2023 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2021-2022 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Ticari Matematik | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 4 |
2020-2021 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Marka ve Marka Stratejileri | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2019-2020 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2019-2020 | İletişim | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Türkçe | 6 |
2019-2020 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2019-2020 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2018-2019 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2017-2018 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Matematik | Türkçe | 8 |
2016-2017 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Etkili ve Güzel Konuşma | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2016-2017 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Matematik | Türkçe | 8 |
2016-2017 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2015-2016 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 6 |
2015-2016 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2015-2016 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2015-2016 | İlaç Pazarı ve Firma Değerlendirmeleri | Türkçe | 8 |
2015-2016 | Ticari Matematik | Türkçe | 6 |
2015-2016 | Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 8 |
2014-2015 | İlaç Pazarı ve Firma Değerlendirmeleri | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Satış Yönetimi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Sağlık Kurumlarında Pazarlama | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Tüketici Davranışları ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Halkla İlişkiler ve Reklam | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Marka ve Marka Stratejileri | Türkçe | 8 |
2014-2015 | Müşteri İlişkileri Yönetimi | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 9 |
2013-2014 | Müşteri İlişkileri Yönetimi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İşletme Yönetimi-Iı | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri | Türkçe | 4 |
2013-2014 | Girişimcilik | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Temel Bilgisayar Bilimleri | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Satış Yönetimi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Ticari Bilgi ve Belgeler | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Paket Program ve İnternet Uygulamaları | Türkçe | 4 |
2012-2013 | İşletme Yönetimi-Iı | Türkçe | 6 |
2012-2013 | Girişimcilik | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Temel Bilgisayar Bilimleri | Türkçe | 6 |
2012-2013 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 6 |
2012-2013 | Ticaret Hukuku | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Genel Ekonomi | Türkçe | 2 |
1.
Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar
2023 Kitap Editör Uluslararası
1.
Journal Of Business İn The Digital Age
2022 Dergi Uluslararası
2.
Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi
2022 Dergi Ulusal
1.
Hakemlik
30.01.2024 - 31.01.2024 Ulusal
2.
Yaşam Tarzının Sürdürülebilir Ürün Satın Alma Niyeti ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
16.09.2023 - 23.10.2023 Ulusal
3.
Genel Konut Özellikleri Kapsamında Konut Satın Alma Davranışında Fiyat Duyarlılığının Aracılık Rolü
03.08.2023 - 17.08.2023 Ulusal
4.
Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar
01.03.2023 - 01.09.2023 Uluslararası
5.
Modern ve Geleneksel Yerleşim Bölgelerinde Kentsel Yaşam Kalitesi Parametrelerinin Karşılaştırılması: ‘edirne Kaleiçi ve Şükrü Paşa Mahalleleri Örneği’
06.12.2022 - 13.12.2022 Ulusal
6.
Oturum Başkanı
21.07.2022 - 21.07.2022 Uluslararası
7.
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyada İçeriklerin Kullanımının Tüketici Davranışlarına Etkileri: Sakarya Üniversitesi Endonezyalı ve Türk Öğrencileri Örneği
18.07.2022 - 18.07.2022 Uluslararası
8.
Pazarlama Araştırmaları Etnografi Çalıştayı
31.10.2019 - 01.11.2019 Türkiye/Ankara Ulusal
9.
Tübitak Projeleri Yazma Eğitimi
04.09.2019 - 05.09.2019 Türkiye/Çanakkale Ulusal
10.
8. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu (Paays 2018)
07.12.2018 - 09.12.2018 Türkiye Ulusal
11.
Nitel İçerik Analizi ve Maxqda Eğitimi
01.12.2018 - 03.12.2018 Türkiye/Edirne Ulusal
12.
Deneysel Tasarım Eğitimi
28.05.2018 - 30.05.2018 Türkiye/Edirne Ulusal
13.
Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi
05.05.2018 - 07.05.2018 Türkiye/Edirne Ulusal
14.
2nd International Trakya Accounting Finance And Auditing Symposium
17.10.2017 - 19.10.2017 Uluslararası
15.
Makale Yazım Eğitimi
06.12.2013 - 07.12.2013 Kırklareli Ulusal