2013 - 2019 Doktoraİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri (Dr)
Tez Adı: Güvenlik toplumunda dindarlık ve din eğitimi: Soybilimsel bir analiz
2010 - 2013 Yüksek Lisansİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri (Yl) (Tezli)
Tez Adı: İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi programının program geliştirme ilkeleri açısından bir değerlendirmesi
2006 - 2010 LisansMarmara Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fakültesi / Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi Bölümü / Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği Pr.
2020 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / İlahiyat Fakültesi / Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü / Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı
2013 - 2019 Araştırma Görevlisiİstanbul Üniversitesi / İlahiyat Fakültesi / Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü / Din Eğitimi Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı
2012 - 2013 Araştırma GörevlisiKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi / İlahiyat Fakültesi / İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi Bölümü / İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
2022 - 2023 Anabilim Dalı BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2022 - 2023 Bölüm BaşkanıKırklareli Üniversitesi
1.
Din Okuryazarlığının Doğuşu: Modern Dindar Öznenin Soykütüğüne Giriş
2023 Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası
2.
Kelam Sosyolojisi
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Metaverse & Gerçek Zamanlı Sanal Yaşam: Disiplinlerarası Bir Araştırma
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
4.
Çağdaş Sünnet Kritikleri
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Modern Dünyada Çocukluk ve Çocuk Eğitimi: Temalar, Tartışmalar, Kuramlar
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Bir Dünya Tanrı
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Mezheplerin Tanrısı: İslam Mezheplerinin Tanrı Anlayışı
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
Bir Dünya Tanrı
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
9.
Modern Dünyada Çocukluk ve Çocuk Eğitimi: Temalar, Tartışmalar, Kuramlar
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
10.
Transhümanizm - Posthümanizm -disiplinlerarası Bir Çalışma
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
11.
Din Eğitiminde Ana Konular
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
1.
Modern Panoptikonda Müslümanca Yaşamanın İmkânı
2023 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
2.
Doğa Olaylarının Doğal Olmayan Anlamı Üzerine
2023 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
3.
İmam-Hatip Ortaokulu ve Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde İnanç Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
2022 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
4.
Modern Yaşamda Dini Grupların Anlam ve Güncel Değeri
2022 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
5.
Çalışan-Özne Üzerine
2022 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
6.
Modern Bir Fenomen Olarak Postmodernizm ve Postmodern Bireyin Din Eğitiminin Eleştirisi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Câbirî'nin Arap-İslam Aklının Eleştirisi: Din Eğitimi Bağlamında Yeni Bir Okuma
2021 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
8.
Apokaliptik Bir Düşüncenin Tahlili
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
9.
Özgün Bir Toplum Tesis Etmenin Ön Koşulu Olarak Söylemsel Oluşumlar
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
10.
İnsanlararası Eşitsizliğin Eğitsel Kökenleri Üzerine
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
11.
Dkab Öğretmenlerinin Pedagojik İnançları Üzerine Karma Desenli Bir Çalışma
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
12.
İmkansız Devlet
2020 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
13.
Fark Üretimi: Geleneksel ve Modern Olana Dair Kısa Bir Karşılaştırma
2020 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
14.
Akademik Aklın Eleştirisi
2019 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
15.
Bir Medya Aracı Olarak Sinemanın Din Eğitiminde Kullanımı: Baudrillard’ın Simülasyon Teorisi Bağlamında Bir Değerlendirme
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
16.
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programının (2010) Hedefleri Üzerine Bir Değerlendirme
2018 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
17.
Fundementalist Kentin Olabilirliği: Dindarlık ve Kentsel Mekânın Yeniden Üretimi
2018 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
18.
Arap Ahlaki Aklı
2017 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
19.
İman ve Özgürlük
2014 Hakemli Ulusal Scopus Kitap Kritiği
1.
İmam-Hatip Ortaokulu ve Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde İnanç Öğretimi Üzerine Bir İnceleme
2022 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
2.
Câbirî'nin Arap-İslam Aklının Eleştirisi: Din Eğitimi Bağlamında Yeni Bir Okuma
2021 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
3.
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programının (2010) Hedefleri Üzerine Bir Değerlendirme
2018 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
1.
Modern Panoptikonda Müslümanca Yaşamanın İmkânı
2023 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
2.
Doğa Olaylarının Doğal Olmayan Anlamı Üzerine
2023 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
3.
Modern Yaşamda Dini Grupların Anlam ve Güncel Değeri
2022 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
4.
Çalışan-Özne Üzerine
2022 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
5.
Modern Bir Fenomen Olarak Postmodernizm ve Postmodern Bireyin Din Eğitiminin Eleştirisi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Apokaliptik Bir Düşüncenin Tahlili
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
7.
Özgün Bir Toplum Tesis Etmenin Ön Koşulu Olarak Söylemsel Oluşumlar
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
8.
İnsanlararası Eşitsizliğin Eğitsel Kökenleri Üzerine
2021 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
9.
Dkab Öğretmenlerinin Pedagojik İnançları Üzerine Karma Desenli Bir Çalışma
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
10.
İmkansız Devlet
2020 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
11.
Fark Üretimi: Geleneksel ve Modern Olana Dair Kısa Bir Karşılaştırma
2020 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kısa Makale
12.
Akademik Aklın Eleştirisi
2019 Hakemsiz Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
13.
Bir Medya Aracı Olarak Sinemanın Din Eğitiminde Kullanımı: Baudrillard’ın Simülasyon Teorisi Bağlamında Bir Değerlendirme
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
14.
Fundementalist Kentin Olabilirliği: Dindarlık ve Kentsel Mekânın Yeniden Üretimi
2018 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
15.
Arap Ahlaki Aklı
2017 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Kitap Kritiği
16.
İman ve Özgürlük
2014 Hakemli Ulusal Scopus Kitap Kritiği
1.
Din Öğretimi ve Din Eğitiminin İmkanı: Türkiye'de Din Öğretiminin Bireysel ve Toplumsal Çıktıları
Tam metin bildiri Ulusal
2.
Baba Ölürken: Ailenin Posthümanist Fisyonu ve Baba’nın Yok Olan İmgesi
19.11.2023 Özet bildiri Uluslararası
3.
Tarihsel Dünyanın Tin Bilimlerinde Kurumu ve Dindarlığın Hermenötiği: Modern Dönemde Din İlimlerinin Anlamı Üzerine Bir Değerlendirme
Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Akışkan Zamanlar Virtüel Kimlikler: Wattpad Örneği
25.12.2021 Özet bildiri Uluslararası
5.
Hakkaniyet Olarak Adalet ve Aile Kurumu Rawls’un Görüşleri Bağlamında Bir Değerlendirme
30.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Gösteri Toplumunda Dindarlığın Morfolojisi
01.11.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
İlahiyat Araştırmalarında Alternatif Yöntemler: Arkeoloji ve Soybilim
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Baba Ölürken: Ailenin Posthümanist Fisyonu ve Baba’nın Yok Olan İmgesi
19.11.2023 Özet bildiri Uluslararası2.
Tarihsel Dünyanın Tin Bilimlerinde Kurumu ve Dindarlığın Hermenötiği: Modern Dönemde Din İlimlerinin Anlamı Üzerine Bir Değerlendirme
Tam metin bildiri Uluslararası3.
Akışkan Zamanlar Virtüel Kimlikler: Wattpad Örneği
25.12.2021 Özet bildiri Uluslararası4.
Hakkaniyet Olarak Adalet ve Aile Kurumu Rawls’un Görüşleri Bağlamında Bir Değerlendirme
30.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası5.
Gösteri Toplumunda Dindarlığın Morfolojisi
01.11.2018 Tam metin bildiri Uluslararası6.
İlahiyat Araştırmalarında Alternatif Yöntemler: Arkeoloji ve Soybilim
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Din Öğretimi ve Din Eğitiminin İmkanı: Türkiye'de Din Öğretiminin Bireysel ve Toplumsal Çıktıları
Tam metin bildiri Ulusal
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | Rehberlik ve Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Din Eğitimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 1 |
2022-2023 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Yetişkin Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Rehberlik | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Din Eğitimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Din Eğitimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Rehberlik | Türkçe | 2 |
2020-2021 | İslam Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Din Eğitimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
1.
Modern Dünyada Çocukluk ve Çocuk Eğitimi: Temalar, Tartışmalar, Kuramlar
2022 Kitap Editör Uluslararası
1.
Yetkin Düşünce Dergisi
2023
2.
Milli Eğitim Bakanlığı
2010 - 2012
1.
Kırklareli Aile Çalıştayı
22.09.2023 - 22.09.2023 Ulusal
2.
İstanbul Türk Ocağı
03.06.2023 - 04.06.2023 Ulusal
3.
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Şubat - Mart Dönemi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmen Gelişim Programı (Dögep) Toplantısı
25.03.2022 - 25.03.2022 Ulusal
4.
Din Felsefesinin Üniversite Öğretimindeki Yeri
25.10.2018 - 26.10.2018 Ulusal