Nedim YAKUT

Nedim YAKUT

Öğretim Görevlisi

Babaeski Meslek Yüksekokulu

0 (288) 512-54-83
nedim.yakut@klu.edu.tr
nedimyakut@yahoo.com

  • Kişisel Bilgiler
  • Görevler
  • Yayınlar
  • Verilen Dersler
  • Duyurular

Kişisel Bilgiler

  • Doğum Tarihi: 03/03/1967
  • Doğum Yeri: Babaeski
Eğitim Durumu
  • İstanbul Üniversitesi - Basın Yayın Y.O. - Radyo -Tv bölümü Lisans
    Mezuniyet: 1991
  • Babaeski Lisesi Lise
    Mezuniyet: 1984
Uzmanlık Alanları
İletişim Halkla İlişkiler İnsan Kaynakları
İlgi Alanları
Ses ve görüntü montajı
Tatlısu balıkçılığı
Bahçe Bitkileri
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Ünvanlar
  • Öğretim Görevlisi
    KL.Ü. Babaeski MYO, Başlama: 2006

Görevler

Kırklareli Üniversitesi - Babaeski Meslek Yüksekokulu
  • Yönetim Kurulu Üyesi 02/10/2019 -
KL.Ü. Babaeski MYO
  • Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkan Yardımcısı 30/03/2015 -
Kırklareli Üniversitesi - Babaeski Meslek Yüksekokulu
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri Program Danışmanı 01/09/2014 -
KL.Ü. Babaeski MYO
  • MYO Farabi Temsilcisi 02/09/2013 -
KL.Ü. Babaeski MYO
  • Bölüm Başkanı 01/07/2011 - 11/05/2012
Kırklareli Üniversitesi - Babaeski Meslek Yüksekokulu
  • Yönetim Kurulu Üyesi 01/09/2006 - 13/06/2012
KL.Ü. Babaeski MYO
  • MÜDÜR YARDIMCISI 01/09/2006 - 13/06/2012
Kırklareli Üniversitesi - Babaeski Meslek Yüksekokulu
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı Danışmanı 01/09/2006 - 31/08/2014

Yayınlar

Basılmış Kitap ya da Bölümler
  • Halkla İlişkiler, Örnek Olaylar Bölümü, Lisans Yayıncılık, 2015

  • Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar, Online Halkla lişkiler Bölümü, Paradigma Akademi, 2014

  • İnsan Kaynakları Yönetimi, İnsan Kaynakları Planlaması Bölümü, Lisans Yayıncılık,2008

Verilen Dersler

Çağrı Merkezinde Kriz Yönetimi
  • İş yaşamında karşılaşılan kriz ve stres kavramları, Krizin Tanımları ve Özellikleri-Analizi, Krizin Kaynakları, Kriz Süreci ve Sonuçları, Kriz Yönetimi, Kriz Döneminin Yönetimi ve Aşamaları, Kriz Dönemlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Kriz Sonrası Yönetimi, Kriz Ortamında Stres Yönetimi, Stres Faktörleri, Stres Türleri, Bireysel Stres, Örgütsel Stres, Stresle Başa Çıkma (Stresin Yönetimi), Kriz ve Stres Yönetiminin Genel Değerlendirmesi.

Çağrı Merkezleri için Satış Teknikleri
  • Temel satış tekniklerinin öğrenilmesi, örnekler ve uygulamalar.

Dijital Medya ve İletişim
  • Ders, medya kültürlerine disiplinlerarası, karşılaştırmalı ve tarihsel bir perspektiften yaklaşırken "medya" kavramını sözlü, yazılı, basılı, teatral, fotografik, yayınsal, sinematik ve sayısal kültürel form ve pratikleri kapsayacak şekilde çok geniş bir yelpazeden değerlendirir.

Dosyalama ve Arşivleme
Halkla İlişkiler
İletişim
İnsan Kaynakları Yönetimi
Kariyer Planlama
  • Kariyer yönetimi ile ilişkili kavramları, kariyer yönetimi uygulamaları ve araçları, kariyer devreleri, kariyer sorunları ve çözümleri, iş arama kanalları, CV hazırlama. 

Mesleki Yazışmalar
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Duyurular

Henüz eklenmiş kayıt bulunmuyor.