2008 - 2013 DoktoraAbant İzzet Baysal Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr)
Tez Adı: İlköğretim öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşıma ilişkin öz yeterlik algıları ile tutumları
2006 - 2008 Yüksek LisansTrakya Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Öğrencilerin öğrenme stilleri ile akademik başarıları ve cinsiyetleri arasındaki ilişki
2001 - 2005 LisansMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Eğitim Fakültesi / İlköğretim Bölümü / Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr.
2022 DoçentKırklareli Üniversitesi / Fen-Edebiyat Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
2013 - 2022 Doktor Öğretim ÜyesiKırklareli Üniversitesi / Fen-Edebiyat Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
2022 Anabilim Dalı BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2021 Bölüm Başkan YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2014 Farabi KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
2013 Bologna KoordinatörüKırklareli Üniversitesi
1.
Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Tyyç Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 10
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Bireyden Yapay Zekaya Eğitim Bilimleri Çalışmaları
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Eğitimde Program Geliştirme
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Programlanabilen Eğitim
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
Educational Policy And Research
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
9.
Eğitime Giriş
2018 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
1.
ortaokul Öğrencilerinin Hibrit Öğretime Yönelik Tutumları
2023 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index Özgün Makale
2.
Lise-Ortaokul Matematik, Fen Derslerinde Robotik Kodlama uygulamalarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Bir İçerik analizi Çalışması
2023 Hakemli Uluslararası asos Özgün Makale
3.
The Relationship Between Teachers Perceptions Of Organizational Ethical Climate And Accountability Tendencies
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
Bir Ölçme Aracı Konusu Olarak Hayat Boyu Öğrenme
2023 Hakemli Uluslararası ebsco Özgün Makale
5.
The Relationship Between Teachers Technology Proficiencies And Their Levels Of Integrating Technology İnto Their Lessons
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6.
Examination Of The Relatıonshıp Between Academicians Life Long Learning Tendencies And Thinking Styles
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
7.
Creativity As A Cross-Program Skill Of Teachers: Based On Talıs 2018 Data
2022 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
8.
Analysis Of The Problems Encountered İn The Application Of Transported Education İn Primary Education
2022 Hakemli Uluslararası SOBİAD Özgün Makale
9.
Examination Of Scales Developed/Adapted On Distance Education
2022 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
10.
The Mediating Role Of Emotional Intelligence İn The Relationship Between School Principals\u2019 Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills
2021 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
11.
Personal Traits And Levels Of Class Engagement Of Pre-Service Teachers
2020 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
12.
Öğretmen Adaylarinin Atanamama Kaygilarinin Umutsuzluk Düzeyleri ile Cinsiyet ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelenmesi
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
13.
Which Country İs More Effective İn Science Teaching? Evidence From Pısa 2015 As A Secondary School Assessment Tool
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
14.
Is The Source For My Curriculum Knowledge And Other Competenciesthe Same? Evidence From Pısa 2015
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
15.
Tutum, Başarı ve Cinsiyet Işığında Lise Öğrencileri ve Matematik
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
16.
Examination Of Teacher Candidates’ Lifelong Learning Competence And Basic Motivation Resources As Parts Of Sustainability
2019 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
17.
Sustainable Learning Levels Of High School Students
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
18.
Turkish Background Families Live İn Germany And Education: In Term Of Families, Students, Teachers
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
19.
Analysis Of Teaching Styles Of Teachers Regarding Various Variables
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
20.
Exposure To Emotional Violence: Relationship Between University Students According To Their Demographic Characteristics
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
21.
Teachers’ Personal Characteristics And Metaphorical Perceptions To Multicultural Education
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
22.
Teacher Candidates’ Opinions About Instructional Methods And Techniques
2018 Hakemli Uluslararası Endekste taranmıyor Özgün Makale
23.
Globalization: In Terms Of Teachers’ Opinion And Metaphorical Perceptions
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
24.
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Metaforik Algıları
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
25.
Examining The Self-Esteem Of Individuals Who Decided To Undergo Obesity Operation (Bariatric Surgery)
2018 Hakemli Uluslararası Acaemic Resource Index, Journal Seek Özgün Makale
26.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşıma İlişkin Öz Yeterlik Algıları ile Tutumları
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
27.
Development Of Mathematics Course Attitude Scale: A Preliminary Study Of Validity And Reliability
2017 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
28.
School Administrators’ Opinion About Implementing Curriculum Developed İn Accordance With Constructivist Approach
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
29.
Eğitim Bilimleri Anabilim Dalında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerine Genel Bir Bakış
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
30.
Faculty Members’ Opinions About Multiculturalism İn Higher Education
2016 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index, Science Library Index-Australia-SLI Özgün Makale
31.
Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
2016 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
32.
Prospective Teachers’ Personal Characteristics To Multicultural Education
2016 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
33.
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenci Kulüplerine Yönelik Görüşleri
2014 Hakemli Ulusal EBSCOhost, ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
34.
İstatistik Dersi Ortalamalar Ünitesi Öğretim Programının Etkililiği
2013 Hakemli Ulusal ASOS Index, Araştırmax Bilimsel Yayın İndeksi Özgün Makale
35.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Uyarlanması
2013 Hakemli Ulusal SOBİAD, ASOS Index Özgün Makale
36.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnanç Ölçeği”nin Uyarlanması
2013 Hakemli Ulusal SOBİAD, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
1.
ortaokul Öğrencilerinin Hibrit Öğretime Yönelik Tutumları
2023 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index Özgün Makale
2.
Lise-Ortaokul Matematik, Fen Derslerinde Robotik Kodlama uygulamalarına Yönelik Araştırmaların İncelenmesi: Bir İçerik analizi Çalışması
2023 Hakemli Uluslararası asos Özgün Makale
3.
The Relationship Between Teachers Perceptions Of Organizational Ethical Climate And Accountability Tendencies
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
Bir Ölçme Aracı Konusu Olarak Hayat Boyu Öğrenme
2023 Hakemli Uluslararası ebsco Özgün Makale
5.
The Relationship Between Teachers Technology Proficiencies And Their Levels Of Integrating Technology İnto Their Lessons
2023 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6.
Examination Of The Relatıonshıp Between Academicians Life Long Learning Tendencies And Thinking Styles
2023 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
7.
Creativity As A Cross-Program Skill Of Teachers: Based On Talıs 2018 Data
2022 Hakemli Uluslararası Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
8.
Analysis Of The Problems Encountered İn The Application Of Transported Education İn Primary Education
2022 Hakemli Uluslararası SOBİAD Özgün Makale
9.
Examination Of Scales Developed/Adapted On Distance Education
2022 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
10.
The Mediating Role Of Emotional Intelligence İn The Relationship Between School Principals\u2019 Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills
2021 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
11.
Personal Traits And Levels Of Class Engagement Of Pre-Service Teachers
2020 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
12.
Which Country İs More Effective İn Science Teaching? Evidence From Pısa 2015 As A Secondary School Assessment Tool
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
13.
Is The Source For My Curriculum Knowledge And Other Competenciesthe Same? Evidence From Pısa 2015
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
14.
Examination Of Teacher Candidates’ Lifelong Learning Competence And Basic Motivation Resources As Parts Of Sustainability
2019 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
15.
Sustainable Learning Levels Of High School Students
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
16.
Turkish Background Families Live İn Germany And Education: In Term Of Families, Students, Teachers
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
17.
Exposure To Emotional Violence: Relationship Between University Students According To Their Demographic Characteristics
2019 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
18.
Teachers’ Personal Characteristics And Metaphorical Perceptions To Multicultural Education
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
19.
Teacher Candidates’ Opinions About Instructional Methods And Techniques
2018 Hakemli Uluslararası Endekste taranmıyor Özgün Makale
20.
Globalization: In Terms Of Teachers’ Opinion And Metaphorical Perceptions
2018 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
21.
Examining The Self-Esteem Of Individuals Who Decided To Undergo Obesity Operation (Bariatric Surgery)
2018 Hakemli Uluslararası Acaemic Resource Index, Journal Seek Özgün Makale
22.
Development Of Mathematics Course Attitude Scale: A Preliminary Study Of Validity And Reliability
2017 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
23.
Faculty Members’ Opinions About Multiculturalism İn Higher Education
2016 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index, Science Library Index-Australia-SLI Özgün Makale
24.
Prospective Teachers’ Personal Characteristics To Multicultural Education
2016 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
1.
Öğretmen Adaylarinin Atanamama Kaygilarinin Umutsuzluk Düzeyleri ile Cinsiyet ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelenmesi
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Tutum, Başarı ve Cinsiyet Işığında Lise Öğrencileri ve Matematik
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Analysis Of Teaching Styles Of Teachers Regarding Various Variables
2019 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Metaforik Algıları
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
5.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşıma İlişkin Öz Yeterlik Algıları ile Tutumları
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
School Administrators’ Opinion About Implementing Curriculum Developed İn Accordance With Constructivist Approach
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Eğitim Bilimleri Anabilim Dalında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerine Genel Bir Bakış
2017 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
8.
Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
2016 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
9.
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenci Kulüplerine Yönelik Görüşleri
2014 Hakemli Ulusal EBSCOhost, ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
10.
İstatistik Dersi Ortalamalar Ünitesi Öğretim Programının Etkililiği
2013 Hakemli Ulusal ASOS Index, Araştırmax Bilimsel Yayın İndeksi Özgün Makale
11.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Uyarlanması
2013 Hakemli Ulusal SOBİAD, ASOS Index Özgün Makale
12.
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnanç Ölçeği”nin Uyarlanması
2013 Hakemli Ulusal SOBİAD, Türk Eğitim İndeksi Özgün Makale
1.
“Secondary School Students' Attitudes To Hybrid Education
31.10.2023 Özet bildiri Uluslararası
2.
The Relationship Between Teachers' Technology Proficiencies And Their Levels Of Integrating Technology İnto Their Lessons
01.11.2023 Özet bildiri Ulusal
3.
Pısa Verileri Kullanılarak Fen Okuryazarlığı ile İlgili Yapılan Tezlerin Sistematik Derlemesi
01.11.2023 Özet bildiri Uluslararası
4.
Lise ve Ortaokul Matematik ve Fen Eğitiminde Robotik Kodlama ile İlgili Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
06.11.2023 Özet bildiri Uluslararası
5.
Examination Of High School Turkish Language And Literature Curriculum Writing Outcomes İn Terms Of Creative Writing
27.12.2022 Özet bildiri Uluslararası
6.
Bir Ölçme Aracı Konusu Olarak Hayat Boyu Öğrenme
Özet bildiri Uluslararası
7.
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmesine Yardımcı Olma Konusundaki Algıları
Özet bildiri Uluslararası
8.
The Relationship Between Teachers' Perceptions Of Organizational Ethical Climate And Accountability Tendencies
Özet bildiri Uluslararası
9.
Examination Of Scales Developed/Adapted On Distance Education
01.11.2022 Özet bildiri Uluslararası
10.
İlköğretimde Taşımalı Eğitim Uygulamasında Karşılaşılan sorunların Analizi analysis Of The Problems Encountered İn The Application Of Transported Education İn Primary Education
01.11.2022 Özet bildiri Uluslararası
11.
“The Mediating Role Of Emotional Intelligence İn The Relationship Between School Principals' Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills
Özet bildiri Uluslararası
12.
Eğitim Fakültesi Programlarındaki Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinin Öğretim Programları Kapsamında Karşılaştırılması
29.06.2021 Özet bildiri Uluslararası
13.
Teachers ’xx Participation İn Professional Development Activities And Age-Gender Relationship? Talis 2018review
03.08.2020 Özet bildiri Uluslararası
14.
Examination Of Factors That Prevent Teachers’xx Participation İn Professional Development Activities Aslifelong Learning
03.08.2020 Özet bildiri Uluslararası
15.
Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Bir Parçası: Öğretmenlik Uygulaması
21.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
16.
From Teacher Traınıng Program To Teachıng Practıces: Based On Talıs 2018
18.12.2019 Özet bildiri Uluslararası
17.
Biliçli Eş Seçimi Dersi Öğretim Programının Geliştirilmesi
21.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
18.
Examination Of Teachers’ Participation İn Professional Development Activities As Lifelong Education
09.07.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
19.
Ailem ve Öğretmenlerim: Bazı Balkan Ülkelerinin Öğrencileriningözünden
24.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
20.
Öğretmen Adayları Öğrenme Alanlarını Neye Benzetiyor?: Bilgibeceri Değer
30.05.2019 Özet bildiri Uluslararası
21.
Sustainable Learning Levels Of Students
01.11.2018 Özet bildiri Uluslararası
22.
An Overview Of The Use Of Instructional Methods And Techniques İn Sustainable Education
30.12.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
23.
Obezite ve Benlik Saygısı
01.11.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
24.
Which Country Is More Effective İn Science Teaching? Evidence From Pisa 2015 As A Secondary School Assessment Tool
11.10.2018 Özet bildiri Uluslararası
25.
Are The Sources Of My Knowledge Of Curriculum And Other Competencies Is The Same? Evidence From Pisa 2015
11.10.2018 Özet bildiri Uluslararası
26.
Assessment Of Prospective Teachers’ Preference For Career Choice İn Terms Of Sustainability
03.07.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
27.
Examination Of Teacher Candidates’ Lifelong Learning Competence And Basic Motivation Resources As Parts Of Sustainability
03.07.2018 Özet bildiri Uluslararası
28.
Need Analysis For Sustainable In-Service Training And Academic Success Of Students: Mathematics Teachers Sample
03.07.2018 Özet bildiri Uluslararası
29.
As An Activity Of The Teaching Process: Drawing Attention
10.05.2018 Özet bildiri Uluslararası
30.
Emotional Violence Levels Of University Students Are Exposed To Among Friends
10.05.2018 Özet bildiri Uluslararası
31.
Lise Öğrencileri ve Matematik: Tutum, Başarı ve Cinsiyet Işığında
26.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
32.
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Metaforik Algıları
26.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
33.
According To 10th Development Plan Evaluation Of Changes İn The Teaching Programs
05.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
34.
Development Of Mathematics Course Attitude Scale:study Of Validity Reliability
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
35.
Teachers’ Personal Characteristics And Metaphorical Perceptions To Multicultural Education
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
36.
Globalization: İn Terms Of Teachers’ Opinion And Metaphorical Perceptions
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
37.
Öğretmenlerin Öğretme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
14.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
38.
Ev Ödevlerinin Kant’ın Ödev Ahlakı Anlayışı Işığında İncelenmesi
24.04.2017 Özet bildiri Uluslararası
39.
Teachers’ Self Efficacy Perceptions And Attitudes About The Constructivist Approach
20.04.2017 Özet bildiri Uluslararası
40.
How Do Turkish Background Families Live İn Germany Effect Their Children’s Education
01.02.2017 Özet bildiri Uluslararası
41.
An Overview On Master Thesis Conducted At The Department Of Educational Sciences
24.11.2016 Özet bildiri Uluslararası
42.
Lise Döneminde Model Alma Yoluyla Öğrenme
03.11.2016 Özet bildiri Uluslararası
43.
The Anxiety Of Pre-Service Teachers’ Not To Be Attained
27.10.2016 Özet bildiri Uluslararası
44.
Concerns Of Parents Undergoing Cancer Treatment İn Regards To Their Children’s Education
14.10.2016 Özet bildiri Uluslararası
45.
Prospective Teachers’ Personal Characteristics To Multicultural Education
21.07.2016 Özet bildiri Uluslararası
46.
Teacher Candidates’ Opinion About Instructional Methods And Techniques
12.05.2016 Özet bildiri Uluslararası
47.
Okul Yöneticilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temel Alınarak Geliştirilen Öğretim Programlarının Uygulanmasına Yönelik Görüşleri
04.02.2016 Özet bildiri Uluslararası
48.
Multiculturalism İn Higher Education
29.10.2015 Özet bildiri Uluslararası
49.
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenci Kulüplerine Yönelik Görüşleri
01.09.2014 Özet bildiri Uluslararası
50.
University Students’ Opinions On Application Of Portfolio İn Higher Education
25.06.2014 Tam metin bildiri Uluslararası
51.
6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğrenme Stillerine Uygunluğu
27.09.2012 Özet bildiri Ulusal
52.
Placement Of Museums İn The Turkish Education System
Tam metin bildiri Uluslararası
53.
Okul Deneyimi Dersi Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
04.05.2012 Tam metin bildiri Uluslararası
54.
Eğitimde Düşünme Özrünün Yarattığı Yozlaşma
26.10.2011 Özet bildiri Ulusal
55.
İlköğretim Hayat Bilgisi Ders Programında Aile Kavramının Yeri
26.10.2011 Özet bildiri Ulusal
56.
The Evaluation Of Primary School-Five Grade Maths Programme’s Goals
11.11.2010 Tam metin bildiri Uluslararası
57.
The Examination Of Vocational High School Students’ And Educational Faculty Students’ Demographic Features
02.08.2010 Tam metin bildiri Uluslararası
58.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesi
01.10.2009 Tam metin bildiri Uluslararası
59.
Students’ Academic Achievement İn Science And Technology Class
19.05.2009 Tam metin bildiri Uluslararası
60.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zekaları ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişki
01.05.2009 Tam metin bildiri Uluslararası
61.
The Relationships Between Junior High School Students’ Learning Styles And Academic Performance İn Science And Technology Classes And Their Sex
13.11.2008 Tam metin bildiri Uluslararası
62.
Junior High School Students’ Learning Styles
13.11.2008 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
“Secondary School Students' Attitudes To Hybrid Education
31.10.2023 Özet bildiri Uluslararası2.
Pısa Verileri Kullanılarak Fen Okuryazarlığı ile İlgili Yapılan Tezlerin Sistematik Derlemesi
01.11.2023 Özet bildiri Uluslararası3.
Lise ve Ortaokul Matematik ve Fen Eğitiminde Robotik Kodlama ile İlgili Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
06.11.2023 Özet bildiri Uluslararası4.
Examination Of High School Turkish Language And Literature Curriculum Writing Outcomes İn Terms Of Creative Writing
27.12.2022 Özet bildiri Uluslararası5.
Bir Ölçme Aracı Konusu Olarak Hayat Boyu Öğrenme
Özet bildiri Uluslararası6.
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Eleştirel Düşünmesine Yardımcı Olma Konusundaki Algıları
Özet bildiri Uluslararası7.
The Relationship Between Teachers' Perceptions Of Organizational Ethical Climate And Accountability Tendencies
Özet bildiri Uluslararası8.
Examination Of Scales Developed/Adapted On Distance Education
01.11.2022 Özet bildiri Uluslararası9.
İlköğretimde Taşımalı Eğitim Uygulamasında Karşılaşılan sorunların Analizi analysis Of The Problems Encountered İn The Application Of Transported Education İn Primary Education
01.11.2022 Özet bildiri Uluslararası10.
“The Mediating Role Of Emotional Intelligence İn The Relationship Between School Principals' Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills
Özet bildiri Uluslararası11.
Eğitim Fakültesi Programlarındaki Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinin Öğretim Programları Kapsamında Karşılaştırılması
29.06.2021 Özet bildiri Uluslararası12.
Teachers ’xx Participation İn Professional Development Activities And Age-Gender Relationship? Talis 2018review
03.08.2020 Özet bildiri Uluslararası13.
Examination Of Factors That Prevent Teachers’xx Participation İn Professional Development Activities Aslifelong Learning
03.08.2020 Özet bildiri Uluslararası14.
Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Bir Parçası: Öğretmenlik Uygulaması
21.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası15.
From Teacher Traınıng Program To Teachıng Practıces: Based On Talıs 2018
18.12.2019 Özet bildiri Uluslararası16.
Biliçli Eş Seçimi Dersi Öğretim Programının Geliştirilmesi
21.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası17.
Examination Of Teachers’ Participation İn Professional Development Activities As Lifelong Education
09.07.2019 Tam metin bildiri Uluslararası18.
Ailem ve Öğretmenlerim: Bazı Balkan Ülkelerinin Öğrencileriningözünden
24.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası19.
Öğretmen Adayları Öğrenme Alanlarını Neye Benzetiyor?: Bilgibeceri Değer
30.05.2019 Özet bildiri Uluslararası20.
Sustainable Learning Levels Of Students
01.11.2018 Özet bildiri Uluslararası21.
An Overview Of The Use Of Instructional Methods And Techniques İn Sustainable Education
30.12.2018 Tam metin bildiri Uluslararası22.
Obezite ve Benlik Saygısı
01.11.2018 Tam metin bildiri Uluslararası23.
Which Country Is More Effective İn Science Teaching? Evidence From Pisa 2015 As A Secondary School Assessment Tool
11.10.2018 Özet bildiri Uluslararası24.
Are The Sources Of My Knowledge Of Curriculum And Other Competencies Is The Same? Evidence From Pisa 2015
11.10.2018 Özet bildiri Uluslararası25.
Assessment Of Prospective Teachers’ Preference For Career Choice İn Terms Of Sustainability
03.07.2018 Tam metin bildiri Uluslararası26.
Examination Of Teacher Candidates’ Lifelong Learning Competence And Basic Motivation Resources As Parts Of Sustainability
03.07.2018 Özet bildiri Uluslararası27.
Need Analysis For Sustainable In-Service Training And Academic Success Of Students: Mathematics Teachers Sample
03.07.2018 Özet bildiri Uluslararası28.
As An Activity Of The Teaching Process: Drawing Attention
10.05.2018 Özet bildiri Uluslararası29.
Emotional Violence Levels Of University Students Are Exposed To Among Friends
10.05.2018 Özet bildiri Uluslararası30.
Lise Öğrencileri ve Matematik: Tutum, Başarı ve Cinsiyet Işığında
26.04.2018 Özet bildiri Uluslararası31.
Öğretmenlerin Öğretmeye Yönelik Metaforik Algıları
26.10.2017 Özet bildiri Uluslararası32.
According To 10th Development Plan Evaluation Of Changes İn The Teaching Programs
05.10.2017 Özet bildiri Uluslararası33.
Development Of Mathematics Course Attitude Scale:study Of Validity Reliability
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası34.
Teachers’ Personal Characteristics And Metaphorical Perceptions To Multicultural Education
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası35.
Globalization: İn Terms Of Teachers’ Opinion And Metaphorical Perceptions
30.10.2017 Özet bildiri Uluslararası36.
Öğretmenlerin Öğretme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
14.05.2017 Özet bildiri Uluslararası37.
Ev Ödevlerinin Kant’ın Ödev Ahlakı Anlayışı Işığında İncelenmesi
24.04.2017 Özet bildiri Uluslararası38.
Teachers’ Self Efficacy Perceptions And Attitudes About The Constructivist Approach
20.04.2017 Özet bildiri Uluslararası39.
How Do Turkish Background Families Live İn Germany Effect Their Children’s Education
01.02.2017 Özet bildiri Uluslararası40.
An Overview On Master Thesis Conducted At The Department Of Educational Sciences
24.11.2016 Özet bildiri Uluslararası41.
Lise Döneminde Model Alma Yoluyla Öğrenme
03.11.2016 Özet bildiri Uluslararası42.
The Anxiety Of Pre-Service Teachers’ Not To Be Attained
27.10.2016 Özet bildiri Uluslararası43.
Concerns Of Parents Undergoing Cancer Treatment İn Regards To Their Children’s Education
14.10.2016 Özet bildiri Uluslararası44.
Prospective Teachers’ Personal Characteristics To Multicultural Education
21.07.2016 Özet bildiri Uluslararası45.
Teacher Candidates’ Opinion About Instructional Methods And Techniques
12.05.2016 Özet bildiri Uluslararası46.
Okul Yöneticilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temel Alınarak Geliştirilen Öğretim Programlarının Uygulanmasına Yönelik Görüşleri
04.02.2016 Özet bildiri Uluslararası47.
Multiculturalism İn Higher Education
29.10.2015 Özet bildiri Uluslararası48.
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenci Kulüplerine Yönelik Görüşleri
01.09.2014 Özet bildiri Uluslararası49.
University Students’ Opinions On Application Of Portfolio İn Higher Education
25.06.2014 Tam metin bildiri Uluslararası50.
Placement Of Museums İn The Turkish Education System
Tam metin bildiri Uluslararası51.
Okul Deneyimi Dersi Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
04.05.2012 Tam metin bildiri Uluslararası52.
The Evaluation Of Primary School-Five Grade Maths Programme’s Goals
11.11.2010 Tam metin bildiri Uluslararası53.
The Examination Of Vocational High School Students’ And Educational Faculty Students’ Demographic Features
02.08.2010 Tam metin bildiri Uluslararası54.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesi
01.10.2009 Tam metin bildiri Uluslararası55.
Students’ Academic Achievement İn Science And Technology Class
19.05.2009 Tam metin bildiri Uluslararası56.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zekaları ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişki
01.05.2009 Tam metin bildiri Uluslararası57.
The Relationships Between Junior High School Students’ Learning Styles And Academic Performance İn Science And Technology Classes And Their Sex
13.11.2008 Tam metin bildiri Uluslararası58.
Junior High School Students’ Learning Styles
13.11.2008 Tam metin bildiri Uluslararası
1.
The Relationship Between Teachers' Technology Proficiencies And Their Levels Of Integrating Technology İnto Their Lessons
01.11.2023 Özet bildiri Ulusal
2.
6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Öğrenme Stillerine Uygunluğu
27.09.2012 Özet bildiri Ulusal
3.
Eğitimde Düşünme Özrünün Yarattığı Yozlaşma
26.10.2011 Özet bildiri Ulusal
4.
İlköğretim Hayat Bilgisi Ders Programında Aile Kavramının Yeri
26.10.2011 Özet bildiri Ulusal
1.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi İçin “Seçmeli Bilinçli Eş Seçimi Dersi Öğretim Programının Geliştirilmesi”
26.09.2011 - 10.02.2015 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı 22.160 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2015-2016 | Okul Öncesi Dönemde Fen ve Matematik Eğitimi_bahar Dönemi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2018-2019 | Sosyal Psikoloji_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri_güz Dönemi | Türkçe | 8 |
2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri_bahar Dönemi | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri_güz Dönemi | Türkçe | 8 |
2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri_bahar Dönemi | Türkçe | 16 |
2017-2018 | Öğrenme Psikolojisi_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Sosyal Psikoloji_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Gelişim Psikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Öğrenme Psikolojisi_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Sosyal Psikoloji_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Gelişim Psikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Öğrenme Psikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Gelişim Psikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Öğrenme Psikolojisi_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri_bahar Dönemi | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri_güz Dönemi | Türkçe | 5 |
2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri_güz Dönemi | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri_güz Dönemi | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Psikolojiye Giriş Iı_bahar Dönemi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Psikolojiye Giriş I_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Sosyal Psikoloji_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri_bahar Dönemi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri_bahar Dönemi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Öğrenme Psikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Gelişim Pskikolojisi_güz Dönemi | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Özel Eğitim_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
2011-2012 | İlköğretimde Kaynaştırma_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2008-2009 | Matematik_güz Dönemi | Türkçe | 6 |
2007-2008 | Sunu Teknikleri_bahar Dönemi | Türkçe | 2 |
2007-2008 | İstatistik_bahar Dönemi | Türkçe | 4 |
2007-2008 | Matematik_güz Dönemi | Türkçe | 6 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2023 | Akademisyenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Düşünme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | BİRCAN ÖZKIR | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2023 | Öğretmenlerin Bireysel Yaratıcılıkları ile Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki | BURCU BARUŞ | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı | Devam Ediyor |
2019 | Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının Umutsuzluk Düzeyleri ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi | ŞEHMUS SÜNER | İstanbul Arel Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Psikoloji Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2018 | Obezite Ameliyatı (Bariatrik Cerrahi) Olmaya Karar Veren Bireylerin Benlik Saygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi | NİLÜFER SAATCİOĞLU TINKIR | İstanbul Arel Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Psikoloji Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
2022 Dergi Yayın Kurulu Üyeliği Uluslararası
1.
Turkısh Journal Of Educatıonal Studıes
2017 Dergi Ulusal
2.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
2017 Dergi Uluslararası
3.
Athens Journal Of Education
2017 Dergi Uluslararası
4.
Athens Journal Of Education
2016 Dergi Uluslararası
5.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2016 Dergi Uluslararası
6.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2016 Dergi Uluslararası
7.
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi / International Journal Of Human Sciences
2016 Dergi Uluslararası
8.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
2015 Dergi Uluslararası
1.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği
2017
2.
Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
2016
1.
Westfalische Hochschule University Of Applied Sciences
2014 - 2014
1.
Eğitim Kurumlarında Akreditasyon Çaıştayı
21.12.2019 - 21.12.2019 Türkiye Ulusal
2.
1st International Human Science Research Congress
01.11.2018 - 04.11.2018 Türkiye/Antalya Uluslararası
3.
16th International Bbcc/Jtefs Conference On Sustainable Development, Culture, Education
01.11.2018 - 04.11.2018 Türkiye/Antalya Uluslararası
4.
6th International Congress On Curriculum And Instruction (Iccı 2018)
11.10.2018 - 13.10.2018 Türkiye/Kars Uluslararası
5.
Araştırma Etiği Çalıştayı
14.09.2018 - 15.09.2018 Türkiye/Burdur Ulusal
6.
4th International Conference On Lifelong Education And Leadership For All (Iclel 2018)
03.07.2018 - 05.07.2018 Polonya/Wroclaw Uluslararası
7.
Xvı. European Conference On Social And Behavioral Sciences
10.05.2018 - 12.05.2018 Kosova/Prizren Uluslararası
8.
Iı. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozvumu (Useas 2018)
26.04.2018 - 28.04.2018 Türkiye/Muğla Uluslararası
9.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
26.10.2017 - 28.10.2017 Türkiye/Muğla Uluslararası
10.
International Symposium Of Education And Values (Isoeva)
05.10.2017 - 08.10.2017 Türkiye/Muğla Uluslararası
11.
Araştırma ve Etiği Çalıştayı
22.09.2017 - 24.09.2017 Türkiye/İstanbul Ulusal
12.
3rd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All (Iclel 2017)
12.09.2017 - 14.09.2017 Portekiz/Porto Uluslararası
13.
Ix. International Congress Of Educational Research
11.05.2017 - 14.05.2017 Türkiye/Ordu Uluslararası
14.
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (Useas 2017)
24.04.2017 - 26.04.2017 Türkiye/Antalya Uluslararası
15.
26th International Conference On Educational Sciences
20.04.2017 - 23.04.2017 Türkiye/Antalya Uluslararası
16.
9th World Conference Educational Sciences (Wces 2017)
01.02.2017 - 04.02.2017 Fransa/Nice Uluslararası
17.
Öğretim Tasarımı Çalıştayı
23.12.2016 - 25.12.2016 Türkiye/İzmir Ulusal
18.
International Conference On Quality İn Higher Education (Icqh 2016)
24.11.2016 - 25.11.2016 Türkiye/Sakarya Uluslararası
19.
1st International Academic Research Congress (Ines 2016)
03.11.2016 - 05.11.2016 Türkiye/Antalya Uluslararası
20.
4th International Conference On Curriculum And Instruction (Iccı-Epok 2016)
27.10.2016 - 30.10.2016 Türkiye/Antalya Uluslararası
21.
Eğitimde Nitel Araştırma Teknikleri Çalıştayı (4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (Iccı-Epok 2016))
27.10.2016 - 30.10.2016 Türkiye/Antalya Uluslararası
22.
1st International Conference On Studies İn Education (Icosedu’2016)
14.10.2016 - 16.10.2016 İspanya/Barcelona Uluslararası
23.
2nd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All (Iclel 2016)
21.07.2016 - 23.07.2016 Litvanya/Liepaja Uluslararası
24.
14th International Teacher Education For Sustainable Development, Culture And Education Conference
12.05.2016 - 14.05.2016 Türkiye/Konya Uluslararası
25.
8th World Conference On Educational Sciences (Wces 2016)
04.02.2016 - 06.02.2016 İspanya/Madrid Uluslararası
26.
1st International Conference On Lifelong Education And Leadership For All (Iclel 2015)
29.10.2015 - 31.10.2015 Çekya/Olomouc Uluslararası
27.
General English Course
27.07.2015 - 14.08.2015 Malta/Saint Julian Uluslararası
28.
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
17.06.2015 - 17.06.2015 Türkiye/Kırklareli Ulusal
29.
Yıldız International Conference On Educational Research And Social Sciences
01.09.2014 - 03.09.2014 Türkiye/İstanbul Uluslararası
30.
5th International Conference On New Horizons İn Education (Inte 2014)
25.06.2014 - 27.06.2014 Fransa/Paris Uluslararası
31.
Nitel Araştırma Atölyesi Eğitimi
11.05.2013 - 12.05.2013 Türkiye/İstanbul Ulusal
32.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
27.09.2012 - 29.09.2012 Türkiye/Bolu Ulusal
33.
4th International Congress Of Educational Research
04.05.2012 - 07.05.2012 Türkiye/İstanbul Uluslararası
34.
Değerler Eğitimi Sempozyumu
26.10.2011 - 28.10.2011 Türkiye/Eskişehir Ulusal
35.
4th International Conference On Advanced And Systematic Research (Ecnsı 2010)
11.11.2010 - 13.11.2010 Hırvatistan/Zagreb Uluslararası
36.
5th International Balkan Education And Science Congress
01.10.2009 - 03.10.2009 Türkiye/Edirne Uluslararası
37.
International Conference On Promoting Teacher Education - From Intake System To Teaching Practice
19.05.2009 - 20.05.2009 Sırbistan/Jagodina Uluslararası
38.
First International Congress Of Educational Research
01.05.2009 - 03.05.2009 Türkiye/Çanakkale Uluslararası
39.
2nd International Conference On Advanced And Systematic Research (Ecnsı 2008)
13.11.2008 - 15.11.2008 Hırvatistan/Zadar Uluslararası
40.
Yapılandırmacılık ve Öğretmen Sempozyumu
17.11.2007 - 17.11.2007 Türkiye/Ankara Ulusal
41.
1. Ulusal İlköğretim Kongresi
15.11.2007 - 17.11.2007 Türkiye/Ankara Ulusal
42.
Öğrenme Stilleri Semineri
20.10.2007 - 20.10.2007 Türkiye/İstanbul Ulusal
43.
Sınıf Ortamının Yeniden Düzenlenmesi Çalıştayı
20.10.2007 - 20.10.2007 Türkiye/İstanbul Ulusal
44.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu
16.05.2007 - 18.05.2007 Türkiye/Çanakkale Uluslararası