2019 - Henüz tamamlanmadı DoktoraMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Reklamcılık ve Tanıtım (Dr)
2017 - 2018 Yüksek Lisansİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Sosyal medyayla birlikte değişen reklam stratejileri: Sosyal medyada hedef kitle belirleme yöntemleri
2011 - 2017 LisansAnadolu Üniversitesi
İletişim Bilimleri Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Pr.
2019 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu / Görsel-İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü / Basım ve Yayın Teknolojileri Pr.
2019 Myo/Yüksekokul Müdür YardımcısıKırklareli Üniversitesi
1.
Postmodernizm Bağlamında Tüketim Kültürü ve Reklamlara Yansıması: Postmodern Reklam Örneği Olarak Qnb Finansbank 2020 Yılbaşı Reklamının Göstergebilimsel Analizi
2023 Hakemli Ulusal Asos İndeks, Türk Eğitim İndeksi, Google Scholar Özgün Makale
1.
Postmodernizm Bağlamında Tüketim Kültürü ve Reklamlara Yansıması: Postmodern Reklam Örneği Olarak Qnb Finansbank 2020 Yılbaşı Reklamının Göstergebilimsel Analizi
2023 Hakemli Ulusal Asos İndeks, Türk Eğitim İndeksi, Google Scholar Özgün Makale
1.
Bir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Olarak Sürdürülebilirliğin Reklamlara Yansıması: Yapıkredi “Step” Youtube Reklam Filmlerine Yönelik Bir İnceleme
16.06.2023 Özet bildiri Uluslararası
1.
Bir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Olarak Sürdürülebilirliğin Reklamlara Yansıması: Yapıkredi “Step” Youtube Reklam Filmlerine Yönelik Bir İnceleme
16.06.2023 Özet bildiri Uluslararası
1.
Yerelden Ulusala Marka Yolculuğu: Kırklareli Yerel Ürünleri Tanıtım Projesi
02.01.2022 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Devam Ediyor 230000 TÜRK LİRASI
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2021-2022 | Yeni Medya ve İletişim | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Radyo-Tv Reklamcılığı | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Yeni Medya ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Radyo-Tv Reklamcılığı | Türkçe | 6 |
2020-2021 | Genel İletişim | Türkçe | 4 |
2020-2021 | İletişim ve Ekip Çalışması | Türkçe | 2 |
2020-2021 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 9 |
2020-2021 | Büro Yönetimi ve İletişim Teknikleri | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Yeni Medya ve İletişim Teknolojileri | Türkçe | 6 |
2019-2020 | Yeni Medya ve İletişim | Türkçe | 6 |
2019-2020 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 12 |
2018-2019 | Yerel Gazetecilik | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Haber Toplama ve Yazma | Türkçe | 4 |