2023 - Henüz tamamlanmadı LisansAnadolu ÜniversitesiAçıköğretim Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı Bölümü / Görsel İletişim Tasarımı Pr. (Açıköğretim)
Anadolu Üniversitesi
Açıköğretim Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı Bölümü / Görsel İletişim Tasarımı Pr. (Açıköğretim)
2016 - 2024 DoktoraGazi ÜniversitesiEğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr) Tez Adı: TERS YÜZ SINIF MODELİYLE FİZİKSEL PROGRAMLAMANIN ÇEVRİMİÇİ BAĞLILIK VE PROGRAMLAMA ÖZ-YETERLİLİK ALGISI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr)
Tez Adı: TERS YÜZ SINIF MODELİYLE FİZİKSEL PROGRAMLAMANIN ÇEVRİMİÇİ BAĞLILIK VE PROGRAMLAMA ÖZ-YETERLİLİK ALGISI AÇISINDAN İNCELENMESİ
2012 - 2015 Yüksek LisansÇanakkale Onsekiz Mart ÜniversitesiEğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli) Tez Adı: BÖTE bölümü öğrencilerinin akademik başarılarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve akademik başarı tahmin modelinin geliştirilmesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Tez Adı: BÖTE bölümü öğrencilerinin akademik başarılarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi ve akademik başarı tahmin modelinin geliştirilmesi
2007 - 2011 LisansBalıkesir ÜniversitesiNecatibey Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr.
Balıkesir Üniversitesi
Necatibey Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr.
2019 - 2022 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Kırklareli Üniversitesi / Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
1.Mühendislik Öğrencilerinin Ters-Yüz Sınıf Modeli ile Programlama Öğrenimindeki Öz-Yeterlilik ve Bağlılık Algıları2023 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
Mühendislik Öğrencilerinin Ters-Yüz Sınıf Modeli ile Programlama Öğrenimindeki Öz-Yeterlilik ve Bağlılık Algıları
1.Eğitimde Sinektik Tekniğinin Kullanımı04.05.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
Eğitimde Sinektik Tekniğinin Kullanımı
2.Eğitim Fakülteleri Böte Bölümü Öğrencilerinin Profilinin Değerlendirilmesi ve Öğrenci Modelinde Kullanılması08.06.2014 Özet bildiri Uluslararası
Eğitim Fakülteleri Böte Bölümü Öğrencilerinin Profilinin Değerlendirilmesi ve Öğrenci Modelinde Kullanılması
1.Eğitimde Sinektik Tekniğinin Kullanımı04.05.2018 Tam metin bildiri Uluslararası 2.Eğitim Fakülteleri Böte Bölümü Öğrencilerinin Profilinin Değerlendirilmesi ve Öğrenci Modelinde Kullanılması08.06.2014 Özet bildiri Uluslararası
1.Verini Kap, “Thon”la Değer Kat-Iı (Proje Numarası: 119b101)01.07.2020 - 01.01.2022 Tübitak Projesi ULUSAL Yardımcı Personel Tamamlandı 107040 TÜRK LİRASI
Verini Kap, “Thon”la Değer Kat-Iı (Proje Numarası: 119b101)
1.Çanakkale Halk Eğitim ve Aso Müdürlüğü2012 - 2014
Çanakkale Halk Eğitim ve Aso Müdürlüğü