2016 ProfesörKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2011 - 2016 DoçentKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2009 - 2011 Yardımcı DoçentKırklareli Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
2005 - 2009 Yardımcı DoçentKırklareli Üniversitesi / Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu / İktisadi ve İdari Programlar Bölümü
2002 - 2005 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu / İktisadi ve İdari Programlar Bölümü
2016 - 2018 Rektör YardımcısıKırklareli Üniversitesi
2016 - 2018 DekanKırklareli Üniversitesi
2012 - 2021 Bölüm BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2011 - 2016 Myo/Yüksekokul MüdürüKırklareli Üniversitesi
2009 - 2011 Myo/Yüksekokul MüdürüKırklareli Üniversitesi
2005 - 2009 Bölüm BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2002 - 2003 Myo/Yüksekokul Müdür YardımcısıKırklareli Üniversitesi
1.
İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 1
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
Pazarlama İlkeleri
2022 Ders Kitabı Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Disiplinlerarası Akademik Araştırmalar
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
Ekonomi, Yönetim ve Pazarlama Alanında Akademik Araştırmalar
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
İşletme ve İktisat Alanında Akademik Çalışmalar
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
Sosyal Franchising Bir Sosyal Girişimcilik Yöntemi
2016 Bilimsel Kitap Tümü Ulusal
7.
Current Approaches İn Social Sciences
2015 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
8.
Süreklilik ve Değişim Bağlamında Güney Kore ve Türk Modernleşmesi
2014 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
9.
Emlak Yönetimi ve Pazarlaması
2013 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
10.
Emlak Yönetimi ve Pazarlaması
2013 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
11.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları
2011 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
12.
Pazarlama İlkeleri
2008 Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal
13.
Konut Pazarlaması
2008 Bilimsel Kitap Tümü Ulusal
14.
Ağrı Doğası ve Kontrolü
2006 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
15.
Acil Bakım
2004 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Marka Kişiliği Kavramı Bağlamında Netnografik Bir Araştırma: Starbucks ve Kahve Dünyası Örneği
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, DAIJ, EBSCO, ESJI, ASOS Özgün Makale
2.
Coğrafi İşaretler ve Kırklareli Beyaz Peyniri
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, DAIJ, EBSCO, ESJI, ASOS Özgün Makale
3.
Organic Food Consumption Scale (Ofc): Development And Validation
2019 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
4.
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
2017 Hakemli Ulusal Index Copernicus, CiteFactor , DRJI Özgün Makale
5.
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
2017 Hakemli Ulusal Index Copernicus, DRJI, CiteFactor Özgün Makale
6.
Kobi Lerin İhracat Performansını Belirleyenfaktörler
2016 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
7.
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
2016 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
8.
Social Marketing May Help Organ Donation Among Collage Students In A Developing Country Perspective
2016 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
9.
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan Şehir Pazarlamasının Rolü
2014 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
10.
The Hedqual Scale A New Measurement Scale Of Service Quality For Mba Programs İn Higher Education
2014 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
11.
Mba Students Satisfaction And Loyalty State Vs Private Universities İn Turkey
2013 Hakemli Uluslararası Endekste taranmıyor Özgün Makale
12.
The Effect Of Internal Marketing On Dimensions Of Organizational Commitment A Research Nurses In Turkey
2012 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
13.
Pazarlama İletişimi Araçlarının Türk Şarap Sektörü Açısından İncelenmesi
2010 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
14.
Toplam Kalite Yönetimi ve Uygulamaları Çerçevesinde Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrenci Memnuniyeti Araştırması
2010 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
15.
Pazarlama İletişiminde Renklerin Rolü
2008 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
16.
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler
2008 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
17.
İşletmelerin Meslek Yüksekokulu Mezunları ile İlgili Görüşleri ve Beklentileri Lüleburgaz İlçe Sınırlarında Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
2007 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
18.
Are The Patients İn Western Turkey Contented With Health Care Services A Quality Assessment Study
2006 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
19.
Sosyodemografik Değişkenlerin Hasta Memnuniyetine Etkisi
2006 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
20.
Bir Hizmet İşletmesi Olan Sağlık Kuruluşlarında Bilgisayar Kullanımı ve Bilgisayara Dayalı Kayıt Sisteminin Önemi
2005 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
21.
Tüketicilerin İnternetten Alışverişte Web Sitesi ile İlgili Karşılaştığı Sorunlar
2003 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
22.
Benchmarking
2001 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
23.
Tekel Kurumunda Tanıtım Çalışmaları
2001 Hakemsiz Ulusal Özgün Makale
1.
Marka Kişiliği Kavramı Bağlamında Netnografik Bir Araştırma: Starbucks ve Kahve Dünyası Örneği
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, DAIJ, EBSCO, ESJI, ASOS Özgün Makale
2.
Coğrafi İşaretler ve Kırklareli Beyaz Peyniri
2022 Hakemli Uluslararası DRJI, DAIJ, EBSCO, ESJI, ASOS Özgün Makale
3.
Organic Food Consumption Scale (Ofc): Development And Validation
2019 Hakemli Uluslararası ESCI Özgün Makale
4.
Kobi Lerin İhracat Performansını Belirleyenfaktörler
2016 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
5.
Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Faktörler
2016 Hakemli Uluslararası ASOS Özgün Makale
6.
Social Marketing May Help Organ Donation Among Collage Students In A Developing Country Perspective
2016 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
7.
The Hedqual Scale A New Measurement Scale Of Service Quality For Mba Programs İn Higher Education
2014 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
8.
Mba Students Satisfaction And Loyalty State Vs Private Universities İn Turkey
2013 Hakemli Uluslararası Endekste taranmıyor Özgün Makale
9.
The Effect Of Internal Marketing On Dimensions Of Organizational Commitment A Research Nurses In Turkey
2012 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
10.
Pazarlama İletişimi Araçlarının Türk Şarap Sektörü Açısından İncelenmesi
2010 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
11.
Pazarlama İletişiminde Renklerin Rolü
2008 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
12.
Are The Patients İn Western Turkey Contented With Health Care Services A Quality Assessment Study
2006 Hakemli Uluslararası SSCI Özgün Makale
13.
Benchmarking
2001 Hakemli Uluslararası EBSCO Özgün Makale
1.
Sosyal Ağ Kullanımı ve Siyasi İlgi Bağlamında Gençlerin Online Siyasi Katılımı
2017 Hakemli Ulusal Index Copernicus, CiteFactor , DRJI Özgün Makale
2.
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
2017 Hakemli Ulusal Index Copernicus, DRJI, CiteFactor Özgün Makale
3.
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan Şehir Pazarlamasının Rolü
2014 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
4.
Toplam Kalite Yönetimi ve Uygulamaları Çerçevesinde Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrenci Memnuniyeti Araştırması
2010 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
5.
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler
2008 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
6.
İşletmelerin Meslek Yüksekokulu Mezunları ile İlgili Görüşleri ve Beklentileri Lüleburgaz İlçe Sınırlarında Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
2007 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
7.
Sosyodemografik Değişkenlerin Hasta Memnuniyetine Etkisi
2006 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
8.
Bir Hizmet İşletmesi Olan Sağlık Kuruluşlarında Bilgisayar Kullanımı ve Bilgisayara Dayalı Kayıt Sisteminin Önemi
2005 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
9.
Tüketicilerin İnternetten Alışverişte Web Sitesi ile İlgili Karşılaştığı Sorunlar
2003 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
10.
Tekel Kurumunda Tanıtım Çalışmaları
2001 Hakemsiz Ulusal Özgün Makale
1.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Demografisi
30.05.2018 Özet bildiri Uluslararası
3.
Social Media Advertisements: The Interactions Of Consumers’ Attitudes, Behaviours And Purchase Intentions
30.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
4.
Makroekonomik Göstergelerin Pisa Skorlarına Etkisi: Oecd Ülkeleri Örneği
29.04.2018 Özet bildiri Uluslararası
5.
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
31.10.2017 Özet bildiri Uluslararası
6.
Evaluation Of Social Media Usage İn The Context Of Social Media Use Integration Scale
30.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Öğrencilerin Öğretim Elemanlarına Yönelik Akademik Kalite Beklentileri: Kırklareli Üniversitesi Örneği
29.09.2017 Özet bildiri Uluslararası
8.
Kırklareli Üniversitesi Öğrencilerinin Yaşadıkları Problemlerin Keşfi Üzerine Bir Çalışma
10.09.2017 Özet bildiri Uluslararası
9.
Factors Determining Organic Food Consumption In Turkey
31.05.2017 Özet bildiri Uluslararası
10.
Organ Bağışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi ve Sosyal Pazarlama Yaklaşımı ile Organ Bağışının Arttırılması
Tam metin bildiri Ulusal
11.
Sosyal Franchising
Tam metin bildiri Ulusal
12.
Perceived Academic Code Of Ethics A Research On Academic Ethics
Tam metin bildiri Uluslararası
13.
Şehir Markası Yaratma Süreci ve Marka Şehir Çerçevesinde Kırklareli İlinin Değerlendirilmesi
Tam metin bildiri Ulusal
14.
A Pilot Study On Identifying The Attitudes Towards Mobile Advertisement Applications
Tam metin bildiri Uluslararası
15.
E Commerce Web Sites Characteristics
Tam metin bildiri Uluslararası
16.
Bölgesel Kalkınmada Pazarlamanın Rolü İşletmelerin Pazarlamaya Bakış Açıları ve Kırklareli İl Sınırları İçinde Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
Tam metin bildiri Ulusal
17.
Ab Karar Alma Sürecinde Kadın
Tam metin bildiri Ulusal
18.
Expectation And Satisfaction Levels Of The Students Of Lüleburgaz Vocational School Of Higher Education Related With Lecturers And Educational Services
Tam metin bildiri Uluslararası
19.
Kırklareli İlinin Gelişiminde Turizm Sektörünün Yeri ve Önemi
Tam metin bildiri Ulusal
20.
A Pilot Research Concern With Consumers Retailer Brand Preferences
Tam metin bildiri Uluslararası
21.
Application Of Integrated Marketing Communications Elements In Wine Sectors
Tam metin bildiri Uluslararası
22.
İnternette Ödeme ve Güvenlik
Tam metin bildiri Ulusal
23.
A Research On Internet Usage Aiming At University Students İn Turkey
Tam metin bildiri Uluslararası
24.
Consumer S Risk And Risk Reduction Strategies İn Internet Shopping
Tam metin bildiri Uluslararası
25.
İnternette Pazarlama ve Önemi
Poster Ulusal
26.
Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrenci Memnuniyeti Araştırması
Poster Ulusal
1.
Neden Sağlıklı Besleniyorum? Sağlıklı Beslenme Motivasyonu Açısından Farklılaşan Tüketicileri Belirleme ve Segmentasyonuna Yönelik Bir Araştırma
31.10.2019 Tam metin bildiri Uluslararası2.
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Demografisi
30.05.2018 Özet bildiri Uluslararası3.
Social Media Advertisements: The Interactions Of Consumers’ Attitudes, Behaviours And Purchase Intentions
30.04.2018 Özet bildiri Uluslararası4.
Makroekonomik Göstergelerin Pisa Skorlarına Etkisi: Oecd Ülkeleri Örneği
29.04.2018 Özet bildiri Uluslararası5.
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
31.10.2017 Özet bildiri Uluslararası6.
Evaluation Of Social Media Usage İn The Context Of Social Media Use Integration Scale
30.09.2017 Tam metin bildiri Uluslararası7.
Öğrencilerin Öğretim Elemanlarına Yönelik Akademik Kalite Beklentileri: Kırklareli Üniversitesi Örneği
29.09.2017 Özet bildiri Uluslararası8.
Kırklareli Üniversitesi Öğrencilerinin Yaşadıkları Problemlerin Keşfi Üzerine Bir Çalışma
10.09.2017 Özet bildiri Uluslararası9.
Factors Determining Organic Food Consumption In Turkey
31.05.2017 Özet bildiri Uluslararası10.
Perceived Academic Code Of Ethics A Research On Academic Ethics
Tam metin bildiri Uluslararası11.
A Pilot Study On Identifying The Attitudes Towards Mobile Advertisement Applications
Tam metin bildiri Uluslararası12.
E Commerce Web Sites Characteristics
Tam metin bildiri Uluslararası13.
Expectation And Satisfaction Levels Of The Students Of Lüleburgaz Vocational School Of Higher Education Related With Lecturers And Educational Services
Tam metin bildiri Uluslararası14.
A Pilot Research Concern With Consumers Retailer Brand Preferences
Tam metin bildiri Uluslararası15.
Application Of Integrated Marketing Communications Elements In Wine Sectors
Tam metin bildiri Uluslararası16.
A Research On Internet Usage Aiming At University Students İn Turkey
Tam metin bildiri Uluslararası17.
Consumer S Risk And Risk Reduction Strategies İn Internet Shopping
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Organ Bağışını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi ve Sosyal Pazarlama Yaklaşımı ile Organ Bağışının Arttırılması
Tam metin bildiri Ulusal
2.
Sosyal Franchising
Tam metin bildiri Ulusal
3.
Şehir Markası Yaratma Süreci ve Marka Şehir Çerçevesinde Kırklareli İlinin Değerlendirilmesi
Tam metin bildiri Ulusal
4.
Bölgesel Kalkınmada Pazarlamanın Rolü İşletmelerin Pazarlamaya Bakış Açıları ve Kırklareli İl Sınırları İçinde Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
Tam metin bildiri Ulusal
5.
Ab Karar Alma Sürecinde Kadın
Tam metin bildiri Ulusal
6.
Kırklareli İlinin Gelişiminde Turizm Sektörünün Yeri ve Önemi
Tam metin bildiri Ulusal
7.
İnternette Ödeme ve Güvenlik
Tam metin bildiri Ulusal
8.
İnternette Pazarlama ve Önemi
Poster Ulusal
9.
Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrenci Memnuniyeti Araştırması
Poster Ulusal
1.
A Research About Defining And Segmenting Consumers Who Have Different Healthy Eating Perceptions
19.09.2017 - 27.12.2019 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Yürütücü Tamamlandı
2.
Klubap 035 Kobi Lerin İhracat Performansının Analizi
20.05.2014 - 26.11.2015 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı
3.
Klubap 034 Siyasal Pazarlama Seçmen Davranışı Modeli
20.05.2014 - 05.11.2015 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Araştırmacı Tamamlandı
4.
Klubap 030 Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Tercihlerini Etkileyen Unsurların Araştırılması
30.04.2014 - 29.05.2015 Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi ULUSAL Yürütücü Tamamlandı
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2018-2019 | Dönem Projesi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Seminer | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2016-2017 | Türkiye’de Pazarlama Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Sağlık Kurumlarında Pazarlama | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Pazarlamada Güncel Konular | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Türkçe | 1 |
2012-2013 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2018-2019 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Satış Yönetimi ve Kişisel Satış Teknikleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | İletişim | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Pazarlama | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Halkla İlişkiler ve İletişim | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Proje/Bitirme Çalışması | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Pazarlama | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Halkla İlişkiler ve İletişim | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Pazarlama Araştırması | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Proje/Bitirme Çalışması | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Hizmet Pazarlaması | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Proje/Bitirme Çalışması | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Stratejik Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İşletmeye Giriş | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Pazarlama Araştırmaları | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Proje/Bitirme Çalışması | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Genel İşletme | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
2011-2012 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Pazarlama Araştırmaları | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2012-2013 | İşletme Yönetimi Iı | Türkçe | 3 |
2012-2013 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | Türkçe | 2 |
2010-2011 | İşletme Yönetimi Iı | Türkçe | 3 |
Tarih | Tez Adı | Yazar | Bölüm | Durum |
---|---|---|---|---|
2021 | Seçim Sonrası Dönemde Seçmen Memnuniyetinin Sağlanmasında Siyasal Pazarlama Uygulamalarının Rolü: Kırklareli İli Örneği | GÜNDEM GÜNDÜZ ERDİNÇ | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2021 | Marka Kişiliği Kavramı Bağlamında Netnografik Bir Araştırma: Starbucks ve Kahve Dünyası Örneği | FERİDE OBUS | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2020 | İçsel Pazarlama Uygulamalarının İşgören Tatmini Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması | NUR SELİN YILMAZ | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Yeşil Pazarlama Kapsamında Tüketicilerin Organik Gıda Tercihlerinin İncelenmesi | GÜLŞAH SANCAKTAR MERAL | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
2019 | Yükseköğretimde Hedperf ile Hizmet Kalitesi Geçerliliği | GÖZDE NUR ERÜSTÜN | Kırklareli Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İşletme Ana Bilim Dalı | Tamamlandı |
1.
İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar-I
2023 Kitap Editör Uluslararası
2.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar- Vııı
2022 Kitap Editör Uluslararası
3.
Pazarlama İlkeleri
2022 Kitap Editör Uluslararası
4.
Dijital Pazarlama- Covid-19 Örnekleriyle
2021 Kitap Editör Ulusal
1.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2017 Dergi Uluslararası
1.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
2009
1.
Yök Araştırma Bursu
10.06.2013 - 30.08.2013 Uluslararası