2016 - 2020 Doktoraİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr)
Tez Adı: Markaya yönelik tutum oluşturmada duyusal markalama uyaranlarının rolü: Ev tekstili sektörü üzerine bir araştırma
2014 - 2016 Yüksek LisansMarmara Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Cinsiyet farklılıkları bağlamında yöneticilerin bilişsel iletişim yetkinliğinin kurumsal izlenim yönetimine etkisi
2008 - 2013 LisansEge Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Pr.
2024 DoçentKırklareli Üniversitesi / Pınarhisar Meslek Yüksekokulu / Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü / Medya ve İletişim Pr.
2017 - 2024 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Pınarhisar Meslek Yüksekokulu / Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü / Medya ve İletişim Pr.
2024 Doçent Dr.Kırklareli Üniversitesi / Pınarhisar Meslek Yüksekokulu / Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü / Medya ve İletişim Pr.
2020 - 2021 Yönetim Kurulu ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi
2020 Bölüm BaşkanıKırklareli Üniversitesi
2018 - 2019 Yönetim Kurulu ÜyeliğiKırklareli Üniversitesi
1.
Yeni Medya ve Halkla İlişkiler-Kavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle-
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
2.
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar Xv
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
3.
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırma ve İncelemeler V
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
4.
İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
5.
Disiplinlerarası İletişim Çalışmaları
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
6.
İkna Odaklı Reklam
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
7.
Duyusal Markalamada Tutum ve Algı
2022 Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası
8.
Academic Studies On Culture & Communication
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
9.
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi
2021 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası
10.
Çoğulculuk Demokrasi Kuramı
2018 Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal
1.
Toplumsal Cinsiyet ve Sosyal Medya Araştırmalarına Bibliyometrik Bir Bakış
2023 Hakemli Uluslararası Index Copernicus Özgün Makale
2.
Kuşakların Teknoloji Kullanımının Mahremiyet Kapsamında Karşılaştırılması: Dijital Melezler ve Dijital Yerliler
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
3.
Dünya Sağlık Örgütü’nün Covid-19 Pandemisi Başlangıç Döneminde Geliştirdiği Söylemlerin Eleştirel Bir Analizi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Markaların İmgesel Kodlarının Duyusal Yorumu: Torku Örneği
2021 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index, ASOS Index, Journals Directory, ResearchBib Özgün Makale
5.
Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
2021 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
6.
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
Üniversite Öğrencilerinin Memnuniyet Boyutlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Pınarhisar Meslek Yüksekokulu Örneği
2020 Hakemli Uluslararası ASOS, OAJI Özgün Makale
8.
Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
2020 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
9.
Milyoner (Slumdog Millionaire) Filminin Sosyal Bilişsel Kuram Çerçevesinde Çözümlenmesi
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Toplumsal Cinsiyet ve Sosyal Medya Araştırmalarına Bibliyometrik Bir Bakış
2023 Hakemli Uluslararası Index Copernicus Özgün Makale
2.
Kuşakların Teknoloji Kullanımının Mahremiyet Kapsamında Karşılaştırılması: Dijital Melezler ve Dijital Yerliler
2023 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
3.
Markaların İmgesel Kodlarının Duyusal Yorumu: Torku Örneği
2021 Hakemli Uluslararası Eurasian Scientific Journal Index, ASOS Index, Journals Directory, ResearchBib Özgün Makale
4.
Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
2021 Hakemli Uluslararası TR DİZİN Özgün Makale
5.
Üniversite Öğrencilerinin Memnuniyet Boyutlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Pınarhisar Meslek Yüksekokulu Örneği
2020 Hakemli Uluslararası ASOS, OAJI Özgün Makale
1.
Dünya Sağlık Örgütü’nün Covid-19 Pandemisi Başlangıç Döneminde Geliştirdiği Söylemlerin Eleştirel Bir Analizi
2022 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Kişileştirme Bağlamında Cansız Nesnelerin Algılanması: Cep Telefonu Örneğinde Nicel Bir Araştırma
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
2020 Hakemli Ulusal Endekste taranmıyor Özgün Makale
4.
Milyoner (Slumdog Millionaire) Filminin Sosyal Bilişsel Kuram Çerçevesinde Çözümlenmesi
2018 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Dijital Mahremiyetin Yeni Dijital Sınırları: Popüler Tüketim Odağında Teknolojik Aletlerin Kullanımına İlişkin Haberlerin Analizi
25.09.2023 Tam metin bildiri Uluslararası
2.
Türk Kızılay’ın Twitter Güncellemelerinde Kullandığı İletişim Modeli
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası
3.
Bilişsel Rol Şemalarının Normatif Etkiye Dönüşünün Psiko-Sosyal Bir Görünümü
30.07.2022 Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Bourdieu'nün Perspektifinden Altkültürü Anlamak ve Açıklamak
20.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
5.
Covid-19 Pandemisi Döneminde Türkiye’de Gerçekleştirilen Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme
12.05.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Dijital Aktivizm, Veri Güvenliği ve Mahremiyet: Whatsapp “Gizlilik Sözleşmesi” Örneği
12.05.2021 Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Bir Psikolojik Sözleşme İhlali Olarak Whistleblowing (Bilgi İfşası)
30.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Yaratıcı Reklam Stratejileri Bağlamında Geleceğin Hedef Kitlelerinin Karakter Tipolojisi
30.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası
9.
Kamu Diplomasisi Açısından Türk Dış İşlerinin Sosyal Medya Kullanımı:twitter Örneği
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
10.
Kullanım ve Doyum Aracı Olarak Popüler Kültür
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
11.
Cittaslow Kentlerinin Sakinlik Düzeylerine İlişkin Bir Değerlendirme Türkiye Cittaslow Ağı
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
12.
Cittaslow Felsefesinin İletilmesinde Bir Araç Olarak Belediye Web Sayfaları
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası
13.
Kamu Diplomasisinde Zihni Yazılım: İki Vizyonel Örnek ile Bir Model Önerisi
10.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
14.
Sanal Kimlik İnşasında Diasporik Düzlem: Kuşaklar Açısından Bir Değerlendirme
10.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
15.
Kriz İletişimi Kampanyalarının Etik Boyutu: Kuş Gribi İletişim Kampanyası
15.10.2015 Tam metin bildiri Ulusal
1.
Dijital Mahremiyetin Yeni Dijital Sınırları: Popüler Tüketim Odağında Teknolojik Aletlerin Kullanımına İlişkin Haberlerin Analizi
25.09.2023 Tam metin bildiri Uluslararası2.
Türk Kızılay’ın Twitter Güncellemelerinde Kullandığı İletişim Modeli
30.12.2022 Tam metin bildiri Uluslararası3.
Bilişsel Rol Şemalarının Normatif Etkiye Dönüşünün Psiko-Sosyal Bir Görünümü
30.07.2022 Tam metin bildiri Uluslararası4.
Bourdieu'nün Perspektifinden Altkültürü Anlamak ve Açıklamak
20.12.2021 Tam metin bildiri Uluslararası5.
Covid-19 Pandemisi Döneminde Türkiye’de Gerçekleştirilen Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme
12.05.2021 Tam metin bildiri Uluslararası6.
Dijital Aktivizm, Veri Güvenliği ve Mahremiyet: Whatsapp “Gizlilik Sözleşmesi” Örneği
12.05.2021 Tam metin bildiri Uluslararası7.
Bir Psikolojik Sözleşme İhlali Olarak Whistleblowing (Bilgi İfşası)
30.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası8.
Yaratıcı Reklam Stratejileri Bağlamında Geleceğin Hedef Kitlelerinin Karakter Tipolojisi
30.12.2019 Tam metin bildiri Uluslararası9.
Kamu Diplomasisi Açısından Türk Dış İşlerinin Sosyal Medya Kullanımı:twitter Örneği
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası10.
Kullanım ve Doyum Aracı Olarak Popüler Kültür
30.09.2018 Tam metin bildiri Uluslararası11.
Cittaslow Kentlerinin Sakinlik Düzeylerine İlişkin Bir Değerlendirme Türkiye Cittaslow Ağı
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası12.
Cittaslow Felsefesinin İletilmesinde Bir Araç Olarak Belediye Web Sayfaları
03.04.2018 Tam metin bildiri Uluslararası13.
Kamu Diplomasisinde Zihni Yazılım: İki Vizyonel Örnek ile Bir Model Önerisi
10.11.2017 Özet bildiri Uluslararası14.
Sanal Kimlik İnşasında Diasporik Düzlem: Kuşaklar Açısından Bir Değerlendirme
10.11.2017 Özet bildiri Uluslararası
1.
Kriz İletişimi Kampanyalarının Etik Boyutu: Kuş Gribi İletişim Kampanyası
15.10.2015 Tam metin bildiri Ulusal
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Görsel Kültür | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Haberciliğin Temel Kavramları | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Medya ve İletişim | Türkçe | 3 |
2022-2023 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Görsel Kültür | Türkçe | 6 |
2021-2022 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 4 |
2021-2022 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Görsel Kültür | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2020-2021 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Görsel Kültür | Türkçe | 6 |
2019-2020 | İkna Edici İletişim | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Halkla İlişkiler Yönetimi | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İkna Edici İletişim (İ.ö) | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler Yönetimi (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Görsel Kültür | Türkçe | 6 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler Yazarlığı | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Popüler Kültür ve Medya | Türkçe | 3 |
2018-2019 | Pazarlama Yönetimi (N.ö) | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İkna Edici İletişim (N.ö) | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Halkla İlişkiler Yönetimi (N.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Görsel Kültür (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yazarlığı (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İkna Edici İletişim (İ.ö) | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yönetimi (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama Yönetimi (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Pazarlama Yönetimi (N.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İkna Edici İletişim (N.ö) | Türkçe | 4 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yönetimi (N.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İletişim Becerileri | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Görsel Kültür (N.ö) | Türkçe | 6 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler Yazarlığı (N.ö) | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Halkla İlişkiler (N.ö) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Halkla İlişkiler ve Toplum (İ.ö) | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Kurumsal İletişim | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Halkla İlişkiler ve Toplum (N.ö) | Türkçe | 3 |
1.
Yeni Medya ve Halkla İlişkiler-Kavramsal Çerçeve ve Uygulama Örnekleriyle-
2023 Kitap Editör Uluslararası
1.
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi (Medıaj)
2022 Dergi Uluslararası
2.
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
2021 Dergi Uluslararası
3.
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2020 Dergi Ulusal
4.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
2020 Dergi Ulusal
1.
Al Farabı 10. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
16.11.2021 - 17.11.2021 Uluslararası
2.
Al Farabı 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
02.05.2021 - 04.05.2021 Uluslararası
3.
Ix. International Balkan And Near Eastern Social Sciencies Congress Series
29.09.2018 - 30.09.2018 Uluslararası