2013 - 2018 DoktoraÇanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi (Dr)
Tez Adı: Designing a training model for erasmus candidates to improve their intercultural communicative competence
2008 - 2012 Yüksek Lisansİstanbul Üniversitesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Yl) (Tezli)
Tez Adı: Yabancı dil olarak Türkçe ve İngilizce öğretiminde temel düzey dinleme-anlama etkinliklerinin karşılaştırılması
2003 - 2008 LisansTrakya Üniversitesi
Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngilizce Öğretmenliği Pr. (İngilizce)
2009 Öğretim GörevlisiKırklareli Üniversitesi / Rektörlük / Yabancı Diller Bölümü
2018 Öğr. Gör. Dr.Kırklareli Üniversitesi / Yabancı Diller Yüksekokulu
2024 Öğr. Gör. (Doç. Dr.)Kırklareli Üniversitesi / Yabancı Diller Yüksekokulu
1.
The Intercultural Dimension Of Foreign Language Teaching, Learning And Assessment: Theory And Practice
2024 Bilimsel Kitap Uluslararası
2.
Research And Reviews İn Educational Sciences
2022 Bilimsel Kitap Uluslararası
3.
Research And Reviews İn Educational Sciences
2022 Bilimsel Kitap Uluslararası
4.
Intercultural Communicative Competence: A Practical Approach
2019 Bilimsel Kitap Uluslararası
5.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları 2018
2018 Bilimsel Kitap Uluslararası
6.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları 2018
2018 Bilimsel Kitap Uluslararası
1.
Teacher Written Feedback Preferences Of University Prep-Class Students İn A Foreign Language Writing Course
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
2.
Peer Evaluation İn Writing: How To İmplement Efficiently
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
3.
English Education İn Turkey: Why Are We ‘very Low Level’?
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
4.
Intercultural Communicative Competence: A Group Training For Study Abroad
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5.
Evaluatıon Of An Englısh Course In A Dıstance Educatıon Program
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
6.
Covid-19 Salgını ile Acil ve Zorunlu Uzaktan Eğitime Geçiş: Genel Bir Değerlendirme
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
7.
21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kültürlerarası İletişimsel Edinç ve Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi Ders Kitaplarındaki Yeri
2019 Hakemli Uluslararası Index Copernicus, EBSCO, CrossRef, Modern Language Association, Melinda, SOBIAD, Asos Index Özgün Makale
8.
Vocational College Students Attitudes Towards Compulsory Efl Course
2017 Hakemli Uluslararası WorldCat, Ulrich’s serials directory, Cabell’s directories of Educational Curriculum Methods and Educational Psychology and Administration, ProQuest, Pol-On, the Polish scholarly bibliography operated by the University of Warsaw, Genamics, EBSCO, Google Scholar, ICI Journals Masterlist Özgün Makale
9.
Testing İn English Classes İn Vocational Schools Of Higher Education
2016 Hakemli Uluslararası ASOS, DOAJ, Index Copernicus, Aniji Index, DRJI Index, Google Scholar Özgün Makale
10.
Intercultural Communicative Competence Efl Teacher S Beliefs And Practices
2015 Hakemli Uluslararası Proquest, WorldCat, Ulrich’xxs serials directory, Pol-On, Genamics Özgün Makale
11.
The Types And The Functions Of The Listening Activities İn Turkish And English Course Books1
2014 Hakemli Uluslararası Procedia Özgün Makale
12.
A Little Book Of Language
2013 Hakemli Uluslararası IRIS Kitap Kritiği
1.
Teacher Written Feedback Preferences Of University Prep-Class Students İn A Foreign Language Writing Course
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
2.
Peer Evaluation İn Writing: How To İmplement Efficiently
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
3.
Intercultural Communicative Competence: A Group Training For Study Abroad
2021 Hakemli Uluslararası Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4.
21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kültürlerarası İletişimsel Edinç ve Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi Ders Kitaplarındaki Yeri
2019 Hakemli Uluslararası Index Copernicus, EBSCO, CrossRef, Modern Language Association, Melinda, SOBIAD, Asos Index Özgün Makale
5.
Vocational College Students Attitudes Towards Compulsory Efl Course
2017 Hakemli Uluslararası WorldCat, Ulrich’s serials directory, Cabell’s directories of Educational Curriculum Methods and Educational Psychology and Administration, ProQuest, Pol-On, the Polish scholarly bibliography operated by the University of Warsaw, Genamics, EBSCO, Google Scholar, ICI Journals Masterlist Özgün Makale
6.
Testing İn English Classes İn Vocational Schools Of Higher Education
2016 Hakemli Uluslararası ASOS, DOAJ, Index Copernicus, Aniji Index, DRJI Index, Google Scholar Özgün Makale
7.
Intercultural Communicative Competence Efl Teacher S Beliefs And Practices
2015 Hakemli Uluslararası Proquest, WorldCat, Ulrich’xxs serials directory, Pol-On, Genamics Özgün Makale
8.
The Types And The Functions Of The Listening Activities İn Turkish And English Course Books1
2014 Hakemli Uluslararası Procedia Özgün Makale
9.
A Little Book Of Language
2013 Hakemli Uluslararası IRIS Kitap Kritiği
1.
English Education İn Turkey: Why Are We ‘very Low Level’?
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
2.
Evaluatıon Of An Englısh Course In A Dıstance Educatıon Program
2021 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
3.
Covid-19 Salgını ile Acil ve Zorunlu Uzaktan Eğitime Geçiş: Genel Bir Değerlendirme
2020 Hakemli Ulusal TR DİZİN Özgün Makale
1.
Designing Intercultural Communicative Competence Activities For Young Efl Learners
Tam metin bildiri Uluslararası
2.
The Sources Of Foreign Language Speaking Anxiety Of Vocational College Students And Solution Offers
Tam metin bildiri Uluslararası
3.
Vocational English Needs Analysis Of Computer Programming Students
Tam metin bildiri Uluslararası
4.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İşgücüne Katılmadaki Görüşleri: Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu Örneği
Özet bildiri Uluslararası
5.
Asessment Of Young Learners’ Foreign Language Competence İn Primary Education
Tam metin bildiri Uluslararası
6.
Fostering Reflective Thinking Skills Of Elt Pre-Service Teachers
Tam metin bildiri Uluslararası
7.
Evaluation Of An English Language Teaching Program Of A Vocational School Of Higher Education
Tam metin bildiri Uluslararası
8.
Critical And Comparative Evaluation Of Efl Education İn Primary Schools İn Turkey And Sweden
Özet bildiri Uluslararası
9.
The Types And The Functions Of The Listening Activities İn Turkish And English Course Books
Tam metin bildiri Uluslararası
10.
Evaluation Of An Esp Coursebook For Students Of Computer Programming
Özet bildiri Uluslararası
11.
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Temel Düzey Dinleme Anlama Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlikler
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Designing Intercultural Communicative Competence Activities For Young Efl Learners
Tam metin bildiri Uluslararası2.
The Sources Of Foreign Language Speaking Anxiety Of Vocational College Students And Solution Offers
Tam metin bildiri Uluslararası3.
Vocational English Needs Analysis Of Computer Programming Students
Tam metin bildiri Uluslararası4.
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İşgücüne Katılmadaki Görüşleri: Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu Örneği
Özet bildiri Uluslararası5.
Asessment Of Young Learners’ Foreign Language Competence İn Primary Education
Tam metin bildiri Uluslararası6.
Fostering Reflective Thinking Skills Of Elt Pre-Service Teachers
Tam metin bildiri Uluslararası7.
Evaluation Of An English Language Teaching Program Of A Vocational School Of Higher Education
Tam metin bildiri Uluslararası8.
Critical And Comparative Evaluation Of Efl Education İn Primary Schools İn Turkey And Sweden
Özet bildiri Uluslararası9.
The Types And The Functions Of The Listening Activities İn Turkish And English Course Books
Tam metin bildiri Uluslararası10.
Evaluation Of An Esp Coursebook For Students Of Computer Programming
Özet bildiri Uluslararası11.
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Temel Düzey Dinleme Anlama Becerisini Geliştirmeye Yönelik Etkinlikler
Tam metin bildiri Uluslararası
1.
Konuşarak Öğreniyorum: Yabancı Dil Öğrenme Sürecini Eğlenceli Hale Getirerek Dil Öğrenmeye Yönelik Olumlu Tutum Geliştirme Projesi
06.12.2024 - 10.01.2025 Sosyal Sorumluluk Ulusal Proje Koordinatörü Tamamlandı - -
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | İngilizce Iı | Türkçe | 9 |
2023-2024 | İngilizce Iıı | Türkçe | 8 |
2023-2024 | İngilizce I | Türkçe | 9 |
2022-2023 | Sözlü Kompozisyon | İngilizce | 3 |
2022-2023 | Araştırma ve Çalışma Teknikleri | İngilizce | 3 |
2022-2023 | İngilizce I | Türkçe | 9 |
2022-2023 | Dil Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 3 |
2022-2023 | İngilizce Yazı Becerisi | İngilizce | 4 |
2021-2022 | Araştırma ve Çalışma Teknikleri | İngilizce | 3 |
2021-2022 | İngilizce Yazı Becerisi | İngilizce | 4 |
2020-2021 | Mesleki İngilizce V | İngilizce | 3 |
2020-2021 | Araştırma ve Çalışma Teknikleri | İngilizce | 3 |
2019-2020 | İngilizce Iı | İngilizce | 4 |
2019-2020 | Mesleki İngilizce I | İngilizce | 3 |
2019-2020 | İngilizce I | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İngilizce Iıı | Türkçe | 8 |
2019-2020 | İngilizce Iıı | İngilizce | 4 |
2019-2020 | İngilizce I | İngilizce | 4 |
2018-2019 | İngilizce Iı | İngilizce | 4 |
2018-2019 | Mesleki İngilizce V | İngilizce | 3 |
2018-2019 | İngilizce I | İngilizce | 4 |
2018-2019 | Mesleki İngilizce Iv | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2023-2024 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 3 |
2023-2024 | İngilizce Iı (İö) | Türkçe | 2 |
2023-2024 | İngilizce Iı | Türkçe | 4 |
2023-2024 | İngilizce Dil Bilgisi Iı (İö) | İngilizce | 2 |
2023-2024 | İngilizce Dil Bilgisi Iı | İngilizce | 2 |
2023-2024 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | Türkçe | 2 |
2023-2024 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 3 |
2023-2024 | İngilizce I (İö) | Türkçe | 2 |
2023-2024 | İngilizce I | Türkçe | 4 |
2023-2024 | İngilizce Dil Bilgisi I (İö) | Türkçe | 2 |
2023-2024 | İngilizce Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İngilizce Iı | Türkçe | 18 |
2022-2023 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 3 |
2022-2023 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İngilizce | Türkçe | 4 |
2022-2023 | İngilizce I | Türkçe | 4 |
2022-2023 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 3 |
2021-2022 | İngilizce | Türkçe | 4 |
2021-2022 | İngilizce Iı | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 3 |
2021-2022 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | Türkçe | 2 |
2021-2022 | İngilizce I | Türkçe | 2 |
2021-2022 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 3 |
2020-2021 | İngilizce | Türkçe | 4 |
2020-2021 | İngilizce Iı | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İngilizce Iı | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Mesleki Teknik Terimler | Türkçe | 2 |
2019-2020 | İngilizce I | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İngilizce Iı | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İngilizce I | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İngilizce Iı | Türkçe | 14 |
2017-2018 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 6 |
2017-2018 | İngilizce I | Türkçe | 12 |
2017-2018 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 6 |
2016-2017 | İngilizce Iı | Türkçe | 18 |
2016-2017 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 6 |
2015-2016 | İngilizce Iı | Türkçe | 20 |
2015-2016 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 6 |
2015-2016 | İngilizce I | Türkçe | 20 |
2015-2016 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 6 |
2014-2015 | İngilizce Iı | Türkçe | 24 |
2014-2015 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 6 |
2014-2015 | İngilizce I | Türkçe | 24 |
2014-2015 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 6 |
2014-2015 | Yabancı Dil Iıı | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İngilizce Iı | Türkçe | 16 |
2013-2014 | Mesleki Yabancı Dil | Türkçe | 6 |
2013-2014 | Yabancı Dil Iv | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İngilizce I | Türkçe | 20 |
2013-2014 | Mesleki İngilizce | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Yabancı Dil Iıı | Türkçe | 4 |
2012-2013 | Yabancı Dil Iı | Türkçe | 18 |
2012-2013 | İngilizce Iı | Türkçe | 4 |
2012-2013 | Mesleki Yabancı Dil Iı | Türkçe | 2 |
2012-2013 | Yabancı Dil I | Türkçe | 14 |
2012-2013 | İngilizce I | Türkçe | 8 |
2012-2013 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Yabancı Dil Iı | Türkçe | 16 |
2011-2012 | Mesleki İngilizce Iı | Türkçe | 2 |
2011-2012 | Yabancı Dil I | Türkçe | 16 |
2011-2012 | İngilizce I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | Mesleki İngilizce I | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Yabancı Dil Iı | Türkçe | 4 |
2010-2011 | İngilizce Iı | Türkçe | 20 |
2010-2011 | Yabancı Dil Iv | Türkçe | 8 |
2010-2011 | Mesleki Yabancı Dil Iı | Türkçe | 4 |
2010-2011 | Yabancı Dil I | Türkçe | 4 |
2010-2011 | İngilizce I | Türkçe | 8 |
2010-2011 | Yabancı Dil Iıı | Türkçe | 4 |
2010-2011 | Mesleki Yabancı Dil I | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Ders Dili | Ders Saati |
---|---|---|---|
2021-2022 | Okuduğunu Anlama | İngilizce | 4 |
2021-2022 | Yazılı Anlatım | İngilizce | 4 |
2020-2021 | Yazılı Anlatım | İngilizce | 4 |
2019-2020 | Sözlü Anlatım | İngilizce | 4 |
2019-2020 | Yazılı Anlatım | İngilizce | 4 |
1.
Electronic Journal Of Vocational Colleges (Ejovoc)
2024 Dergi İngilizce Dil Editörü Uluslararası
1.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi (Journal Of Higher Education And Science)
2025 Dergi Ulusal (TR Indexed)
2.
Sakarya University Journal Of Education
2024 Dergi Ulusal (TR Indexed)
3.
African Educational Research Journal
2023 Dergi Uluslararası (ERIC Indexed)
4.
Journal Of Educational Research And Reviews
2023 Dergi Uluslararası (ERIC Indexed)
5.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi (Journal Of Higher Education And Science)
2022 Dergi Ulusal (TR Indexed)
6.
Rumelide-Journal Of Language And Literature Studies
2021 Dergi Ulusal (TR Indexed)
7.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2021 Dergi Ulusal (TR Indexed)
8.
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
2021 Dergi Ulusal
9.
African Educational Research Journal
2021 Dergi Uluslararası (ERIC Indexed)
10.
African Educational Research Journal
2021 Dergi Uluslararası (ERIC Indexed)
11.
Journal Of Theoretical Educational Science
2020 Dergi Uluslararası (ERIC Indexed)
12.
Journal Of Language And Education
2019 Dergi Uluslararası (SSCI)