Undergraduates’ Conceptions Of Online Education And Technological Mediation
2022HakemliUlusalERICÖzgün Makale
2.
A Curricular Perspective On The Implementation Gap: Analysis Of The 2018 Elt Curriculum For Primary And Secondary Schools
2022HakemliUlusalTR DİZİNÖzgün Makale
3.
Mesleki İngilizce I Dersinin Süreç Boyutunun Katılımcı Odaklı Değerlendirme Yaklaşımı ile Değerlendirilmesi
2019HakemliUlusalTR DİZİNÖzgün Makale
4.
Evaluation Of Digital Competence By Information Technology Teachers İn Turkey In The Context Of 21st Century Skills And The Quality Framework Of Ministry Of Education
2018HakemliUluslararasıERICÖzgün Makale
5.
Meslek Yüksekokullarında Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Öğretmen Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
2018HakemliUluslararasıSOBIADÖzgün Makale
6.
European Qualifications Framework: Can It Solve Professional And Vocational Problems And Expectation
2014HakemliUluslararasıSCOPUSÖzgün Makale
1.
Evaluation Of Digital Competence By Information Technology Teachers İn Turkey In The Context Of 21st Century Skills And The Quality Framework Of Ministry Of Education
2018HakemliUluslararasıERICÖzgün Makale
2.
Meslek Yüksekokullarında Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Öğretmen Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
2018HakemliUluslararasıSOBIADÖzgün Makale
3.
European Qualifications Framework: Can It Solve Professional And Vocational Problems And Expectation
2014HakemliUluslararasıSCOPUSÖzgün Makale
1.
Undergraduates’ Conceptions Of Online Education And Technological Mediation
2022HakemliUlusalERICÖzgün Makale
2.
A Curricular Perspective On The Implementation Gap: Analysis Of The 2018 Elt Curriculum For Primary And Secondary Schools
2022HakemliUlusalTR DİZİNÖzgün Makale
3.
Mesleki İngilizce I Dersinin Süreç Boyutunun Katılımcı Odaklı Değerlendirme Yaklaşımı ile Değerlendirilmesi