Yrd. Doç. Dr. Ayfer MUTLU
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Ayfer MUTLU

Ayfer MUTLU
Ünvan
Yrd. Doç. Dr.
Yabancı Diller
  • İngilizce
Uzmanlık Alanları
  • Kimya
  • Kimya Eğitimi
  • Fen Eğitimi
Doğum Tarihi
00/00/0000
Lisans
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Kimya Öğretmenliği

Mezuniyet: 2008

Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Kimya Eğitimi

Mezuniyet: 2010

Doktora
İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi

Mezuniyet: 2015

Yardımcı Doçent Doktor
Kırklareli Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Başlama: 2016

Öğretim Görevlisi
Kırklareli Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Başlama: 2009

Henüz eklenmiş kayıt bulunmuyor.

SCI-SSCI veya SCI Expended Kapsamındaki Yayınlar

7.1.1. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Evaluating of Pre-Service Science Teachers’ Understanding of General Chemistry Concepts by Using Two Tier Diagnostic Test. Journal of Baltic Science Education, 15(1), 79-96. (2016) 

Uluslararası Hakemli Dergilerdeki Yayınlar

7.2.1. ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A. An Action Research to Overcome Undergraduates' Laboratory Anxiety. Procedia Social and Behavioral Science, 152, 546-550. (2014)

7.2.2. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Development of a Two-tier Diagnostic Test to Assess Undergraduates’ Understanding of Some Chemistry Concepts. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 174, 629-635. (2015)

7.2.3. YILMAZTÜRK, Y., MUTLU, A. Undergraduates’ Awareness of Green Chemistry and Its Reflections in Ideas about Green Marketing. Electronic Journal of Occupational Improvement and Research, 3, Special Issue, 13-22. (2015)

7.2.4. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Impact of Virtual Chemistry Laboratory Instruction on Pre-Service Science Teachers’ Scientific Process Skills. SHS Web of Conferences, 26, 01088, 1-7. (2016)

7.2.5. ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A. Predict-Observe-Explain Tasks in Chemistry Laboratory: Pre-Service Elementary Teachers’ Understanding and Attitudes. Sakarya University Journal of Education, 6(2), 184-208. (2016)

Ulusal Hakemli Dergilerdeki Yayınlar

7.5.1. KARADAŞ A., YAŞAR I. Z.,  KIRBAŞLAR F.G., 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Kitaplarında “Madde ve Değişim” Öğrenme Alanı Etkinliklerinin İncelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 6(1), 94-124. (2012)

 

7.5.2. YAŞAR I. Z. KARADAŞ A. & KIRBAŞLAR F.G.,  6-8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Kitaplarındaki “Madde ve Değişim” Öğrenme Alanı Etkinlikleri ile Programdaki Kazanımların İncelenmesi. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 10-1(19), 65-90. (2013).

Uluslararası Konferans ve Sempozyumlar

7.3.1. KARADAŞ, A., AYAR-KAYALI, H., Effect of PBL to Scientific Process Skills and Creation: Coenzymes in Biochemistry, World Conference on Learning, Teaching and Administration, Cairo, Egypt, 29-31 October, (2010) (Poster Presentation)

7.3.2. KARADAŞ, A., AYAR-KAYALI, H., Scientific Process Skills at Vocational Schools and Suggestions, World Conference on Learning, Teaching and Administration, Cairo, Egypt, 29-31 October, (2010)  (Poster Presentation)

7.3.3. ACAR ŞEŞEN, B., KARADAŞ, A., Effects of Laboratory Works Based on Predict Observe Explain Tasks on Pre-service Teachers’ Understanding, World Conference on New Trends in Science Education. Kuşadası, İzmir, Turkey, 19-23 September (2011). (Oral Presentation)

7.3.4. YAŞAR, I. Z., KARADAŞ, A., KIRBAŞLAR, F. G., The Approach of Elementary Classroom Teachers Regarding The Application of Activities of “Matter And Change” Learning Domain, 4.th International Congress of Educational Research, İstanbul, Turkey, 4-7 May, (2012).  (Poster Presentation)

7.3.5. KARADAŞ, A., YAŞAR, I. Z., KIRBAŞLAR, F. G., The Approaches of Elementary Class and Science Teachers to the Applications of Chemistry Activities in Science and Technology Textbooks, 22nd International Conference on Chemistry Education-11th European Conference on Research on Chemical Education, Rome, İtaly, 15-20 July, (2012).  (Poster Presentation)

7.3.6. ACAR ŞEŞEN, B., KARADAŞ, A., Identification of Pre-Service Science Teachers’ Misconceptions about Some Chemistry Concepts by Two-Tier Diagnostic Test, 22nd International Conference on Chemistry Education-11th European Conference on Research on Chemical Education. Rome, İtaly, 15-20 July, (2012).  (Poster Presentation)

7.3.7. KIRBAŞLAR, M., ÖZSOY GÜNEŞ, Z., YAŞAR, I. Z., KARADAŞ, A., An Evaluation of Entrepreneurship Levels of Class, Science Teachers and Pre-services Teachers in terms of Some Variables, 5.th International Congress of Educational Research, Çanakkale, Turkey, 6-9 June, (2013) (Poster Presentation)

7.3.8. KARADAŞ, A., ACAR ŞEŞEN, B., Inquiry Based Laboratory Activities in General Chemistry Lesson, 44th IUPAC Word Chemistry Congress, Istanbul, Turkey, 8 -15 August (2013). (Poster Presentation)

7.3.9. KIRBAŞLAR, F. G., Özsoy-Güneş, Z., YAŞAR, I. Z., KARADAŞ, A., Science Teacher’s “Substance and Change” Learning Area Activities Application Levels and The Difficulties Encountered in Application. 44th IUPAC Word Chemistry Congress, Istanbul, Turkey, 8 -15 August (2013). (Poster Presentation).

7.3.10.  ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A. An Action Research to Overcome Undergraduates' Laboratory Anxiety, International Science and Mathematics Education Congress (Educational Researches and Publications Associations Congress 2014). İstanbul, Turkey, 6-8 June, (2014). (Oral Presentation)

7.3.11. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Application of Two Tier Diagnostic Test to Assess Pre-service Science Teachers’ Understanding of Chemistry Concepts, International Ejer Congress 2014- 1st Eurasian Educational Research Congress. İstanbul, Turkey, 24-26 April (2014). (Oral Presentation)

7.3.12. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Development of Virtual Inquiry Based Chemistry Laboratory for Undergraduate Education. International Conference on New Horizons in Education, Paris, France, 25-27 June. (2014) (Oral Presentation)

7.3.13. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Development of a  Two Tier Diagnostic Test to Assess Undergraduates' Understanding of Some Chemistry Concepts, International Conference on New Horizons in Education, Paris, France, 25-27 June, (2014). (Oral Presentation)

7.3.14. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Effect of Laboratory Activities on Pre-Service Science Teachers' Attitudes toward Chemistry Lesson: Comparison of Four Different Learning Approaches. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Turkey, 18-20 September (2014). (Oral Presentation) 

7.3.15. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Comparison of Pre-Service Science Teachers’ Understanding of Chemistry in Virtual and Traditional Laboratory Environment. 7th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 17-19 November. (2014) (Poster Presentation) 

7.3.16. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Pre-Service Science Teachers' Scientific Process Skills: Inquiry Based Laboratory Activities in Real Environment versus Virtual Environment, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, 24-26 April, (2015). (Oral Presentation)

7.3.17. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. The Influence of Inquiry Based Laboratory Activities on Pre-Service Science Teachers' Attitudes toward Chemistry Lesson and Chemistry Laboratory, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, 24-26 April, (2015). (Oral Presentation)

7.3.18. MUTLU, A., YILMAZTÜRK, Y. Effect of Coping Style on Undergraduates' Academic Motivation. 4th International Vocational Schools Symposium. Yalova, 21-23 May, (2015). (Oral Presentation)

7.3.19. YILMAZTÜRK, Y., MUTLU, A. Undergraduates’ Awareness of Green Chemistry and Its Reflections in Ideas about Green Marketing. 4th International Vocational Schools Symposium. Yalova, 21-23 May, (2015). (Oral Presentation)

7.3.20. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. The Impact of Virtual Chemistry Laboratory Instruction on Pre-Service Science Teachers’ Inquiry Skills. Istanbul University World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship. Istanbul, 28-30 May, (2015).  (Oral Presentation)

7.3.21. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B.  Impact of Virtual Chemistry Laboratory Instruction on Pre-Service Science Teachers’ Scientific Process Skills. International Science and Mathematics Education Congress (Educational Researches and Publications Associations Congress 2015). Athens, Greece, 4-7 June, (2015). (Oral Presentation)

7.3.22. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B.  Inquiry Based Chemistry Laboratory Activities in Real and Virtual Environment: Pre-Service Science Teachers’ Attitude toward Chemistry Lesson and Chemistry Laboratory. International Science and Mathematics Education Congress (Educational Researches and Publications Associations Congress 2015). Athens, Greece, 4-7 June, (2015). (Oral Presentation)

7.3.23. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B.  Guided Inquiry Based Laboratory Activities for Promoting Pre-Service Science Teachers’ Inquiry Skills. 2nd International Conference on Social Science and Education Research. İstanbul, Turkey, 4-6 November (2016). (Oral Presentation)

7.3.24. MUTLU, A. Two Different Techniques of Cooperative Learning in Hormone Biochemistry Course: Undergraduates' Achievement and Understanding. 2nd International Conference on Social Science and Education Research. İstanbul, Turkey, 4-6 November (2016). (Oral Presentation)

7.3.25. MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B.  Pre-Service Science Teachers’ Scientific Process Skills in Four Different Learning Environments. ERPA International Science and Mathematics Education Congress (Educational Researches and Publications Associations Congresses 2017), Budapest, Hungary, 18-21 May (2017). (Oral Presentation)

7.3.26. ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A.  Pre-service Science Teachers’ Perceptions towards Project-Based Learning Related to Socio-scientific Environmental Issues. ERPA International Science and Mathematics Education Congress (Educational Researches and Publications Associations Congresses 2017), Budapest, Hungary, 18-21 May (2017). (Oral Presentation)

7.3.27. ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A.  Pre-service Science Teachers’ Awereness of Socio-scientific Environmental Issues: Project-Based Learning Activities. XIII. Congress of Ecology and Environment with International Participation. Edirne, Turkey, 12-15 September (2017). (Oral Presentation)

7.3.28. MUTLU, A.  Effect of Two Different Techniques of Cooperative Learning on Undergraduates' Inquiry Skills. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series. Kırklareli, Turkey, 23-24 September (2017). (Oral Presentation)

7.3.29. ACAR ŞEŞEN, B., MUTLU, A.  The impact of project-based learning related to socio-scientific environmental issues on pre-service science teachers’ conceptual environmental knowledge. International Conference on Science and Education. Antalya, Turkey, 26-29 October (2017). (Oral Presentation)

Ulusal Konferans ve Sempozyumlar

7.6.1. KARADAŞ, A., AYAR-KAYALI, H., Biyokimyada “Koenzim” Konusuna Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısına ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi, Dokuz Eylül Üniversitesi, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, 23-25 Eylül (2010). (Sözlü Sunum)

 

7.6.2. ACAR ŞEŞEN, B., KARADAŞ, A., Tahmin Gözlem Açıklamaya Dayalı Laboratuar Etkinliklerinin Öğrencilerin Kimya Dersine ve Laboratuarına Karşı Tutumlarına Etkisi, II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, 5-7 Temmuz, (2011). (Sözlü Sunum)

 

7.6.3. KARADAŞ, A., YAŞAR, I. Z., KIRBAŞLAR, F. G., İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Kimya Konularındaki Etkinliklerin İncelenmesi, II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, 5-7 Temmuz, (2011). (Poster Sunum)

 

7.6.4. YAŞAR, I. Z., KARADAŞ, A., KIRBAŞLAR, F. G., İlköğretim İkinci Kademe Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Kimya Konularında Yer Alan Etkinliklerin İncelenmesi, II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, 5-7 Temmuz, (2011). (Sözlü Sunum)

 

7.6.5. KARADAŞ, A., YAŞAR, I. Z., KIRBAŞLAR, F. G., 6.-8. Sınıf Fen Ve Teknoloji Kitaplarındaki Madde ve Değişim Öğrenme Alanında Yer Alan Etkinliklerin İncelenmesi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, 27-30 Haziran,  (2012). (Sözlü Sunum)

7.6.6. KIRBAŞLAR, M., ÖZSOY GÜNEŞ, Z., KARADAŞ, A., YAŞAR, I. Z., Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeylerine Yönelik Bir Çalışma. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul. 12-14 Eylül (2012) (Poster Sunum)

 

7.6.7.  MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Konularını Anlamalarına Etkisi. IV. Ulusal kimya Eğitimi Kongresi, Ayvalık, Balıkesir, 7-10 Eylül. (2015). (Sözlü Sunum)

 

 7.6.8.  MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Sanal Kimya Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerilerine Etkisi: Sorgulamaya Dayalı ve Geleneksel Yaklaşımın Kıyaslanması. IV. Ulusal kimya Eğitimi Kongresi, Ayvalık, Balıkesir, 7-10 Eylül. (2015). (Sözlü Sunum)

7.6.9.  MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Geleneksel ve Rehberli Sorgulama Yaklaşımlarına Dayalı Sanal Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, 28-30 Eylül. (2016). (Sözlü Sunum)

 

7.6.10.  MUTLU, A., ACAR ŞEŞEN, B. Rehberli Sorgulamaya Dayalı Genel Kimya Laboratuvarı Etkinlikleri:Bilimsel Süreç Becerileri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, 28-30 Eylül. (2016). (Sözlü Sunum)

Projeler

8.1. Genel Kimya Dersine Yönelik Sanal Laboratuar Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı ve Tutumlarına Etkisi. İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi,16241 sayılı proje, 2012-2014. (Yardımcı Araştırıcı)

8.2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Farklı Öğrenme Ortamlarındaki EEG Ölçümleriyle İlişkilendirilmesi. İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi, 50694 sayılı proje, 2014-2016. (Yardımcı Araştırıcı)

8.3. Okul Öncesi Fen Konularında Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Geliştirilmesi. Kırklareli Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi, KLUBAP-127 sayılı proje, 2017-Devam Ediyor. (Yürütücü)

Diğer

9. Katılım sağlanan ve katılım belgesi alınan Bilimsel Toplantı, Konferans ve Seminerler

9.1.  TÜBİTAK Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, 22 Şubat, (2012)

9.2.  Araştırmalarda Yöntem Sorunu. 4. Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, 2. Modül: Nicel Araştırmalar ve Veri Analizi, 22-23 Ocak, (2013)

9.3. Veri Analizi: SPSS Uygulamaları. 4. Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, 2. Modül: Nicel Araştırmalar ve Veri Analizi, 22-23 Ocak, (2013)

9.4. Ölçek Geliştirme ve Uyarlama: Açımlayıcı Faktör Analizi ve Madde Analizi. 4. Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, 3. Modül: Yapısal Eşitlik Modelleme ve Lisrel Uygulamaları, 24-26 Ocak, (2013)

9.5. Yapısal Eşitlik Modelleme. 4. Eğitim Bilimleri Araştırma Günleri, 3. Modül: Yapısal Eşitlik Modelleme ve Lisrel Uygulamaları, 24-26 Ocak, (2013)

9.6. Fen Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar ve İstatistik Uygulamaları, TÜBİTAK Destekli FEAD 1. Lisansüstü Yaz okulu, 23-29 Haziran, (2013)

9.7. Fen Alanları Öğretim Programlarında Gelişmeler Çalıştayı, Marmara Üniversitesi, 9 Ekim, (2013).

9.8. Teoriden Uygulamaya Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Çalıştayı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, 28 Eylül, (2016).

 

10. Atıflar

10.1. Aydogdu, C., & Idin, S. (2015). An Analysis of the Learning Activities Covered in the 5th Grade Science Textbooks Based on 2005 and 2013 Turkish Science Curricula. Journal of Education in Science, Environment and Health1(1), 49-55. (7.5.2. nolu yayına atıf)

10.2. ÇELİK, H., & ÇAKIR, E. (2015). The Examination of Metaphoric Perception on the Effects of Heat on Substance. International Online Journal of Educational Sciences7(2). (7.5.1 nolu yayına atıf)

10.3. Korpal, P. (2016). Językowe i psychologiczne wskaźniki stresu w tłumaczeniu symultanicznym (Linguistic and psychological indicators of stress in simultaneous interpreting). Doktora tezi, Poznan Adam Mickiewicz Üniversitesi. (7.2.1 nolu yayına atıf)

10.4. Barış, Ç. Ç., & Kırbaşlar, F. G. (2015). A Study of Certain Biology and Biotechnology Concepts in Secondary School and High School Course Books in Terms of Scientific Competency. Procedia-Social and Behavioral Sciences,174, 420-426. (7.5.1 nolu yayına atıf)

10.5.  Milenković, D. D., Hrin, T. N., Segedinac, M. D., & Horvat, S. (2016). Development of a Three-Tier Test as a Valid Diagnostic Tool for Identification of Misconceptions Related to Carbohydrates. Journal of Chemical Education. DOI: 10.1021/acs.jchemed.6b00261 (7.2.2. nolu yayına atıf) (SSCI)

10.6.  Kuo, F. R., Chin, Y. Y., Lee, C. H., Chiu, Y. H., Hong, C. H., Lee. K. L., Ho, W. H., & Lee, C. H. (2016). Web-based Learning System for Developing and Assessing Clinical Diagnostic Skills for Dermatology Residency Program. Educational Technology & Society, 19 (3), 194–206. (7.2.2. nolu yayına atıf) (SSCI)

10.7. Aybek, B. & Aslan, S. (2016). An examination of teachers' views regarding the conformity of social studies textbooks to the critical thinking standarts. Journal of Education and Training Studies, 4(11), 12-20. (7.5.1 nolu yayına atıf)

10.8. Saat, R. M., Fadzil, H. M., Aziz, A., Azlina, N., Haron, K., Rashid, K. A., & Shamsuar, N. R. (2016). Development of an online three-tier diagnostic test to assess pre-university students' understanding of cellular respirationJournal of Baltic Science Education, 15(4), 532-546. (7.1.1. nolu yayına atıf) (SSCI)

10.9. Aybek, B., & Aslan, S. (2016). An analysis of the units “I’m learning my past” and “the place where we live” in the social studies textbook related to critical thinking standards. Eurasian Journal of Educational Research, 65, 35-54. (7.5.1 nolu yayına atıf)

10.10. Karslı, F., & Ayas, A. (2017). Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Zenginleştirilmiş Laboratuvar Rehber Materyalinin Etkisi: Buharlaşma ve Kaynama. YYU Journal of Education Faculty, 19 (1), 529-561. (7.1.1. nolu yayına atıf)

10.11. Puspa, Y. I. A., Istanti, L. N., & Muchayat, I. (2017). Meningkatkan Hasil Belajar Siswa Melalui Pengembangan Modul Administrasi Humas dan Keprotokolan Berbasis Poe (Predict, Observe, Explain). Jurnal Pendidikan Bisnis dan Manajemen, 3(2), 95-108. (7.2.5. nolu yayına atıf)

 

11. Hakemlikler

11.1. Hacettepe Journal of Education (2017)

Henüz eklenmiş kayıt bulunmuyor.

Dosya teslimi29/12/2015 12:23:44
HORMON BİYOKİMYASI GÜNDÜZ VİZE08/05/2015 22:13:09
GENEL BİYOKİMYA İ.Ö VİZE SONUÇLARI06/05/2015 23:32:28
LABORATUVAR ÇALIŞMA ESASLARI UYGULAMA SINAVI17/12/2014 10:38:38
LABORATUVAR ÇALIŞMA ESASLARI İ.Ö VİZE SONUÇLARI16/11/2014 23:15:37
TEMEL LABORATUVAR UYGULAMALARI I VİZE SONUÇLARI13/11/2014 17:45:10
LABORATUVAR ÇALIŞMA ESASLARI-GÜNDÜZ, VİZE SONUÇLARI13/11/2014 12:59:28
LABORATUVAR KİMYASI-İNTİBAK VİZE NOTLARI15/08/2014 11:09:43
TEMEL KİMYA-İNTİBAK VİZE NOTLARI15/08/2014 11:09:43
KİŞİLER ARASI İLİŞKİLER-İNTİBAK VİZE NOTLARI15/08/2014 11:09:43
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ VİZE NOTLARI15/08/2014 11:09:43
MEŞGULİYET TERAPİSİ 1. UYGULAMA SINAVI TAKVİMİ15/08/2014 11:09:43
YAŞLI BAKIMI DAVRANIŞ BİLİMLERİ VİZE SONUÇLARI15/08/2014 11:09:43
MEŞGULİYET TERAPİSİ II. UYGULAMA SINAV TAKVİMİ15/08/2014 11:09:43

Henüz eklenmiş kayıt bulunmuyor.

Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.
Facebook
Twitter
Google Plus